Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerprøver mormor å si meg noe

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
hildematilde
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 24 Nov 2008 22:30
15

prøver mormor å si meg noe

Innlegg av hildematilde »

de siste mnd har det skjedd noe rart rundt meg...
mormor døde, og jeg har nå flyttet inn i hennes gamle hus, samtidig som jeg driver en liten barnehage der.
bestemor var veldig glad i barn og små fugler...
derfor tror jeg det som skjedde meg, var en hilsen fra henne eller de to gamle som levde livet sitt i det huset....
Jeg satt på verandaen med en bok i sommer(jeg holdt boken ganske nær ansiktet). det lander en liten kjøttmeis på boka(!) jeg blir egentlig paralysert, og vi har blikkkontakt i flere laaange sekunder. tilslutt blir jeg så rørt at jeg må gi en liten snufs, da flyr lille pip til en busk like ved, kvitrer litt, og flyr videre.
for noen uker siden, kommer jeg hjem og finner en liten kjøttmeis død på kjøkken bordet...
de ansatte i barnehagen(altså i samme huset), føler vel også at de/vi har unormalt mye besøk av fugler, og jeg harogså hatt mer nærkontakt med fugler enn normalt det siste året etter hun døde. de små fuglene vil liksom inn og nær meg... er det noen som vet noe om slike opplevelser, eller som kan tolke opplevelsen min?
Antall ord: 210

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 370
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nittedal

Re: prøver mormor å si meg noe

Innlegg av @ngel »

hildematilde skrev:de siste mnd har det skjedd noe rart rundt meg...
mormor døde, og jeg har nå flyttet inn i hennes gamle hus, samtidig som jeg driver en liten barnehage der.
bestemor var veldig glad i barn og små fugler...
derfor tror jeg det som skjedde meg, var en hilsen fra henne eller de to gamle som levde livet sitt i det huset....
Jeg satt på verandaen med en bok i sommer(jeg holdt boken ganske nær ansiktet). det lander en liten kjøttmeis på boka(!) jeg blir egentlig paralysert, og vi har blikkkontakt i flere laaange sekunder. tilslutt blir jeg så rørt at jeg må gi en liten snufs, da flyr lille pip til en busk like ved, kvitrer litt, og flyr videre.
for noen uker siden, kommer jeg hjem og finner en liten kjøttmeis død på kjøkken bordet...
de ansatte i barnehagen(altså i samme huset), føler vel også at de/vi har unormalt mye besøk av fugler, og jeg harogså hatt mer nærkontakt med fugler enn normalt det siste året etter hun døde. de små fuglene vil liksom inn og nær meg... er det noen som vet noe om slike opplevelser, eller som kan tolke opplevelsen min?
Hørt en likner opplevelse fra venninnen min..
Hun mistet kjæresten sin,- han ble drept da han var på vei til en omvisning på hybel og hun ventet på ham der... Han kom aldri.......
Så flyttet hun inn i denne hybel, en dag kom hun hjem fra jobb så hun en fulg som sat ved trappen og hold blik til henne så lenge mens hun gikk mot døra (forbi fugl) da var hun halv meter fra fuglen.. så fløy den sin vei...... hun så på den inntil den forsvant fra syn.... Det ga henne rar følelse... som om det var noe fra hennes avdøde kjæresten...
Antall ord: 323
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Elisenbetten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 06 Okt 2008 10:59
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Re: prøver mormor å si meg noe

Innlegg av Elisenbetten »

Det høres ut som om hun prøver å si deg noe ja. Lytt til intuisjonen din så kanskje du hører henne. Kanskje det er så enkelt som at hun vil du skal vite at hun er der for deg. Jeg synes det er vakkert! Du kan jo selvsagt høre med et medium om det er mulig å få inn noe klarere budskap. Dyr og fulger opplever åndeverdenen mye mer direkte enn de fleste av oss gjør -de ser ikke så mye forskjell på planene, og det er mange som opplever at avdøde tar kontakt gjennom dyr. -Jeg har opplevd det selv. :-)
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
hildematilde
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 24 Nov 2008 22:30
15

Re: prøver mormor å si meg noe

Innlegg av hildematilde »

:P takk for svar! jo jeg har nok tenkt å kontakte et medium. det hadde vært spennende å vite hva mormor hadde syntes om driften av barnehagen her.
jeg opplever også lukt(parfyme el sigar) Jeg tolker det som nærvær. Hadde vært spennende å lære mer om dette eller bli så flink at jeg kunne ha "tolket" selv.
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !