Fakta, teori & skepsis ⇒ Politiker avslører kynisk maktelite i Norge
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Aug 2006 14:31
- 18
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- UTESTENGT ! Ref regelverket !
- Startet: 31 Okt 2005 10:18
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Re: Politiker avslører kynisk maktelite i Norge
Antall ord: 10
Don't be so open assed. Your poop falls out.
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Saklig.
Hold deg til fakta.
* 9/11 skjedde noen måneder etterpå dr carold utallelse om "terrorisme" som ytre trussel. (sant)
* Metoer og 2012 -informasjonsflyt- er nå i vinden (sant), denne informasjonsflyten sa Dr carol ville komme, som fake "yte trussel". (Trenger ikke være sant)
Informasjonsflyt om "alien threat" har ikke kommet, enda.. (trenger ikke være sant).
*Disclosure porject har et 600 sider sammendrag forberedt til kongress og andre politikere (sant) om at ARV'er blir produsert av Lockheed martin og andre selskaper hvor målet er at våpen industrien skal tjene penger på en "ytre trussel". (trenger ikke være sant)
* Norge fallt på valget i november 2008 og kjøpe Amerikanske jagerfly av Lockheed martin fordi de var best rystet mot ytre trussler (sant).
* Dr carol nevnte at UFO'er har nøytralisert US missiler (sant)
* Dr carol nevnte at UFO'er er registrert i ekstreme hasitheter (sant)
Nå sitat fra ITrop:
"Etter å ha sluppet fri etter arrestasjonen en uke senere endret politikeren historien sin noe. Informasjonen ovenfor opprettholdes som angitt med unntak av at han nå mener at informasjonen om Planet X er desinformasjon. Hvorfor er det viktig for PST at man ikke snakker om noe som ikke eksisterer i deres øyne? Er det for å unngå panikk i befolkningen eller er det for å hemmeligholde fakta - eller begge deler? ""
Klippet av Dr carol synes jeg er personlig interessant, og vil tro, også for de som er interessert i slike ting. Hvor mitt subjektive poeng er noenlunde det samme som sitert over - At Planet X er desinformasjon:
http://www.youtube.com/watch?v=7ALLUuvsVkM
Hold deg til fakta.
* 9/11 skjedde noen måneder etterpå dr carold utallelse om "terrorisme" som ytre trussel. (sant)
* Metoer og 2012 -informasjonsflyt- er nå i vinden (sant), denne informasjonsflyten sa Dr carol ville komme, som fake "yte trussel". (Trenger ikke være sant)
Informasjonsflyt om "alien threat" har ikke kommet, enda.. (trenger ikke være sant).
*Disclosure porject har et 600 sider sammendrag forberedt til kongress og andre politikere (sant) om at ARV'er blir produsert av Lockheed martin og andre selskaper hvor målet er at våpen industrien skal tjene penger på en "ytre trussel". (trenger ikke være sant)
* Norge fallt på valget i november 2008 og kjøpe Amerikanske jagerfly av Lockheed martin fordi de var best rystet mot ytre trussler (sant).
* Dr carol nevnte at UFO'er har nøytralisert US missiler (sant)
* Dr carol nevnte at UFO'er er registrert i ekstreme hasitheter (sant)
Nå sitat fra ITrop:
"Etter å ha sluppet fri etter arrestasjonen en uke senere endret politikeren historien sin noe. Informasjonen ovenfor opprettholdes som angitt med unntak av at han nå mener at informasjonen om Planet X er desinformasjon. Hvorfor er det viktig for PST at man ikke snakker om noe som ikke eksisterer i deres øyne? Er det for å unngå panikk i befolkningen eller er det for å hemmeligholde fakta - eller begge deler? ""
Klippet av Dr carol synes jeg er personlig interessant, og vil tro, også for de som er interessert i slike ting. Hvor mitt subjektive poeng er noenlunde det samme som sitert over - At Planet X er desinformasjon:
http://www.youtube.com/watch?v=7ALLUuvsVkM
Antall ord: 268
Hide post links |
-
- UTESTENGT ! Ref regelverket !
- Startet: 31 Okt 2005 10:18
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Enn du da? Trenger du ikke holde deg til fakta?
Antall ord: 10
Don't be so open assed. Your poop falls out.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Hvorfor skape "desinformasjon" om noe som meget få personer i det hele tatt tror på?KB skrev: Nå sitat fra ITrop:
Hele greia er ei eneste stor suppe uten hverken mening, hold, sannsynlighet eller troverdighet. Bare -tanken- på en verdensomspennende konspirasjon av denne størrelsen er rimelig usannsynlig, da mennesker ikke er i stand til å holde på store, episke hemmeligheter over særlig tid. Det, KB, er fakta.
Antall ord: 172
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
Jaha:
Er jo det jeg gjør.
Sier hva som er objektivt fakta.
Og hva jeg tror selv subjektivt.
Poenget mitt var at jeg tror at Planet X er desinfromasjon. Så egentlig ,tror jeg, vi er enige.
Kimbara:
Ja vi er enige. Denne artikelen er en suppe av mye og mangt. (det jeg kaller desinformasjon)
Hemmeligheter kan ikke holdes over tid nei.
Er jo det jeg gjør.
Sier hva som er objektivt fakta.
Og hva jeg tror selv subjektivt.
Poenget mitt var at jeg tror at Planet X er desinfromasjon. Så egentlig ,tror jeg, vi er enige.
Kimbara:
Ja vi er enige. Denne artikelen er en suppe av mye og mangt. (det jeg kaller desinformasjon)
Hemmeligheter kan ikke holdes over tid nei.
Antall ord: 62
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Nei, vi er ikke enige. Jeg kaller ikke dette "desinformasjon", jeg kaller det -ei smørje-. Med det mener jeg at det er en sammenblanding av masse forskjellige elementer som opprinnelig ikke har noe med hverandre å gjøre. Det er -jungeltelegrafen- som har ført til dette. Hviskeleken, om du vil.KB skrev: Kimbara:
Det er en pervers konstruksjon som kun eksisterer fordi det finnes mennesker som ikke får nok spenning i hverdagen.
Nei, og ikke tro at jeg mener DP er de som skal avsløre noen "hemmeligheter" her. Hvis det virkelig var en verdensomspennende konspirasjon av dette omfanget ville vi nok for lenge siden hatt mennesker -av betydning- som stod frem med fullt navn og bilde. Det sier seg nesten selv.Hemmeligheter kan ikke holdes over tid nei.
Antall ord: 148
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 23 Aug 2008 02:46
- 16
- Har takket: 1 gang
Dette er på ingen måte troverdig informasjon.Waterman skrev:http://itpro.no/art/13346.html
Det er for mange logiske brister, og det hele er meget usansynelig.
Det er ikke vanskelig å servere løgner når det ikke finnes noen mulighet til å verifisere informasjonen for oss lesere.
Ingen grunn til å ta dette på alvor.
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 23 Aug 2008 02:46
- 16
- Har takket: 1 gang
Sjekket foresten ut denne sidens troverdighet litt bedre. Det viser seg att de har en egen side for slike konspirasjonsteorier; http://itpro.no/art/12984.html Her kan vi også se noe som etter sigende skal være NASAs bevis på ufo. Men ser man nøye etter ligner det mer på encellede organismer, filmet gjennom ett mikroskop. Kan jo sammenlignes med denne: http://www.youtube.com/watch?v=FPzoow-v ... re=related og denne http://www.youtube.com/watch?v=EsqrT8h0 ... re=relatedWaterman skrev:http://itpro.no/art/13346.html
Antall ord: 92
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Det er bare frieri til leserne. Er i ferd med å bli samma slimet som tabloidavisene.
Antall ord: 15
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Aug 2007 23:15
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Noen ganger blir jeg ganske glad i dere, DA og Kimbara.
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Det er ikke noe nytt at politikere taler med to tunger. Et aktuelt eksempel er dette: Norge, altså makteliten, holder høy profil i kampen mot klasevåpen, og det i seg selv er jo bra. Men så er det "bare" det at de samtidig kjøper jagerfly for milliarder av kroner, av en klasevåpenprodusent, Lockheed Martin.
Money talks!
Hykleri: Om to uker skal det undertegnes en avtale i Oslo mot nettopp klasevåpen.
Dette står ikke til troende på noen måte, om en bare har sitt gangsyn iorden, så ser man jo det. Nå finnes det jo politiske opponenter til dette, men vinner de frem med protesten? tviler, men det gjenstår iallefall å se.
De rødgrønne er ikke noe bedre enn de blå, om noen ennå skulle leve i den illusjonen.
LINK HER OM SAKEN.
Money talks!
Hykleri: Om to uker skal det undertegnes en avtale i Oslo mot nettopp klasevåpen.
Dette står ikke til troende på noen måte, om en bare har sitt gangsyn iorden, så ser man jo det. Nå finnes det jo politiske opponenter til dette, men vinner de frem med protesten? tviler, men det gjenstår iallefall å se.
De rødgrønne er ikke noe bedre enn de blå, om noen ennå skulle leve i den illusjonen.
LINK HER OM SAKEN.
Antall ord: 141
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Det er vel strengt tatt bruken av klasebomber vi er imot. Om vi kjøper militært materiell av Lockheed Martin fordi vi anser dette som best egnet til vårt lands forsvar, har ikke det så mye med saken å gjøre egentlig. Det blir litt som om en jeger skulle kjøpt børsa si på Kongsberg Våpenfabrikk, og senere bli arrestert som medskyldig i et drap som ble begått med et annet våpen fra samme fabrikken.misty-gutt skrev:Det er ikke noe nytt at politikere taler med to tunger. Et aktuelt eksempel er dette: Norge, altså makteliten, holder høy profil i kampen mot klasevåpen, og det i seg selv er jo bra. Men så er det "bare" det at de samtidig kjøper jagerfly for milliarder av kroner, av en klasevåpenprodusent, Lockheed Martin.
Money talks!
Du kjenner sikkert til ordtaket "guns don't kill - people do"...
Antall ord: 170
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Ja, kjenner til ordtaket. Et dårlig ordtak er det, for det er mennesker som trykker på avtrekkeren uansett våpen. Og alle våpen er menneskeskapte. Big Buisnes! Money "talks"!Kimbara skrev:Du kjenner sikkert til ordtaket "guns don't kill - people do"...
Jeg står urokkelig fast ved mitt innlegg!
Antall ord: 52
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |