Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ husrens
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
husrens
husrens, i går var ei dame her og foretok husrens da min datter har sett "mannen" nå i 4 år og endelig klarte jeg å finne noen som kan dette pga jentungen blir så redd når hun ser han.. vi andre har ikke vært så plaget av det som henne,,, men ille når ett barn er så redd. det jeg lurer på er om det må utføres flere ganger ? pga katten reagerte slik den pleier når "mannen" viser seg . katta gjemte seg under sofaen nå i kveld, eller må jeg vente noen dager for å se om husrens må taes om igjen?
Antall ord: 106
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: husrens
jøss ingen????? som har noen råd???????????????usj, blir litt oppgitt , men hva kan en forvente på en fredagskveld. skal snart på jupitersenteret i son ,, håper og tror på hjelp. hvis ikke min venninde lene har klart å rense mannen vekk.
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2005 16:32
- 19
Tror det varierer fra hus til hus og ånd til ånd.
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Mai 2008 02:54
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Karmøy.
Du kan jo prøve på noen utrop selv mens du holder et kors foran deg, her er noen utrop du kan prøve.sandalfon skrev:jøss ingen????? som har noen råd???????????????usj, blir litt oppgitt , men hva kan en forvente på en fredagskveld. skal snart på jupitersenteret i son ,, håper og tror på hjelp. hvis ikke min venninde lene har klart å rense mannen vekk.
Utrop nummer 1: La mitt hjem hvile i fred, få bort alle ånder og energier som plager mitt hjem i jesu navn!
Utrop nummer 2: Kjære ånd, følg lyset og den andre siden der du hører hjemme!
Utrop nummer 3: Dette er mitt hjem og ikke ditt, her bestemer jeg og ikke du, forlat mitt hjem å hvil i fred!
Utrop nummer 4: Reis tilbake til åndeverdenen der familie og venner tar i mot deg med åpne armer, forlat mitt hjem øyeblikkelig!
Prøv disse utropene, kansje de hjelper. Jeg kan ikke garantere noe men håper de vil fungere.
Si gjerne i fra om det har hjulpet eller ei, venter i spenning.
Antall ord: 183
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Okt 2005 20:04
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norge
- Blitt takket: 2 ganger
det er vanskelig å vite uten at man har vært i huset å merket energien.
men man kan utføre mye, man kan få den over på den andre siden. Man kan strø salt ved siden av alle veggene dine. man kan også brenne røykelse. jeg har ikke mye kunskap på dette området. men deler det jeg veit man kan bruke. Så lenge det er så få som har svart deg.
lykke til:)
men man kan utføre mye, man kan få den over på den andre siden. Man kan strø salt ved siden av alle veggene dine. man kan også brenne røykelse. jeg har ikke mye kunskap på dette området. men deler det jeg veit man kan bruke. Så lenge det er så få som har svart deg.
lykke til:)
Antall ord: 74
Hide post links |
takk for gode råd,, skal teste det fordi det er ikke rolig her ennå
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Vær så snill folkens - ikke tolk barn og dyrs oppførsel og atferd som spøkelser og ånder. Sett dere heller inn i adferdspsykologi henholdsvis for dyr og mennesker. Dere gør barnet deres en bjørnetjeneste ved å opptre så "hysterisk".
Antall ord: 42
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
skulle ønske det var noe annet men når barnet kaller mannen mark og hvor han er i rommet hun sa til søsteren sin mannen mark står bak deg og begynte å gråte men det er din oppfattning jeg har min som sagt jeg vet man skal være kritisk og ikke sluke alt her
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Nov 2008 18:44
- 16
For oss som har sett/opplevd slikt selv å er 100% sikker med oss selv at slikt finnes så er husrens rette måten å få bort slikt på.
Å det er ikke hysterisk i mine øyne.
Om man renser huset å barne ikke ser mannen mer så er vel det greit, man taper ikke noe på å prøve dette.
Nå tar jeg ikek betalt for noe av det jeg gjør, ikke det at jeg har renset hus.
Selvfølgelig skal man være forsiktig med barna sine om de oppfører seg annerledes, dyr også.
Mye kan gjøre at de oppfører seg rart uten at det er noe overnaturlig som står bak.
Å det er ikke hysterisk i mine øyne.
Om man renser huset å barne ikke ser mannen mer så er vel det greit, man taper ikke noe på å prøve dette.
Nå tar jeg ikek betalt for noe av det jeg gjør, ikke det at jeg har renset hus.
Selvfølgelig skal man være forsiktig med barna sine om de oppfører seg annerledes, dyr også.
Mye kan gjøre at de oppfører seg rart uten at det er noe overnaturlig som står bak.
Antall ord: 113
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Bruk gjerne sparepengene deres på "husrens" for min del, men gjør dere selv den tjenesten at dere utfører det i ytterste hemmelighet - uten å la barnet få greie på dette på noen som helst måte. Er fantasifiguren der fremdeles i etterkant så er saken klar; lån ei bok om atferds- eller barnepsykologi på biblioteket, og legg vekk forestillinger om skrømt. Gratis er det også.
Antall ord: 68
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Nov 2008 18:44
- 16
Jeg har utdanning innen barn å vet at det er vanlig for barn å ha usynlige venner når de er små.
Personlig snakker jeg ikke om overnaturlige ting med min datter.
hun har flere ganger snakket med noen som ikke er der i forskjellige sammenhenger å jeg har jattet med, mange barn har livlig fantasi i en spesiell alder.
De har problemer med å skille mellom drømmer de har hatt, ting på TV, ting de har opplevd å ting de får fortalt av andre å kan gjøre disse om til egne opplevelser.
Men hva jeg tror disse usynlige venne kan være (sier ikke bestandig)er å hva du tror det er er jo en annen ting. :mozilla_wink:
Personlig snakker jeg ikke om overnaturlige ting med min datter.
hun har flere ganger snakket med noen som ikke er der i forskjellige sammenhenger å jeg har jattet med, mange barn har livlig fantasi i en spesiell alder.
De har problemer med å skille mellom drømmer de har hatt, ting på TV, ting de har opplevd å ting de får fortalt av andre å kan gjøre disse om til egne opplevelser.
Men hva jeg tror disse usynlige venne kan være (sier ikke bestandig)er å hva du tror det er er jo en annen ting. :mozilla_wink:
Antall ord: 116
Hide post links |