vi bor i utkanten av kristiansand i en bygd som heter vennesla.
For 3 år siden kjøpte vi ett pent lite hus her,vi visste da lite om at det allerede bodde "noen" her.
1 året gikk rolig for seg,høsten 2006 kom første tegnet på at det var noe her..Hyller på badet ble rensket for ting,dette var en seksjon med dype hyller som lagret på tunge ting som min fulle toalettveske og en del badehåndklær,enda rarere er det at det var den midterste hyllen.Selvfølgelig kan ting kante eller velte ut,men ikke i dette tilfellet en var fysisk nødt til å løfte det ut!
Etterhvert har vi sett skygger i gangen ,spotter som blir slått av og på,dører som plutselig åpner seg.
Nå har vi bygd på huset i bredde lengde og vi har lagt på en etasje til.Det rare med det er at det er i den nye etasjen det skjer ting nå.f.eks forrige mandag mens min 2 år gamle sønn var i bhagen,ryddet jeg rommet hans og gikk etterhvert ned for å hente noe tøy som skulle opp i skapet hans,da jeg kom opp igjen mistet jeg det jeg hadde i hendene og ble stående å måpe.På det rommet jeg akkurat hadde ryddet var alle bamsene til sønnen min samlet midt på gulvet i en sirkel med ryggene inntil hverandre,det skremmer meg at det er blitt så fysisk sterkt,at leker begynner å gå uten batteri er heller ikke noe uvanelig.Føler det er en slags advarsel eller en dårlig spøk fra åndeverden...Sønnen min er den som bærer mest preg av dette,plutselig vil han sove med lyset på noe han vanligvis ikke gjør,han klarer en time på rommet sitt men så løper han inn i sengen vår,han gråter å skriker visst vi prøver å bære ham inn igjen,det er ikke krokodille tårer,men redsels tårer.
Nå er jeg så utmattet å trøtt og redd for sønnen vår at jeg har lyst til å flytte fra drømme huset vi akkurat ble ferdige med.Er det noen der ute som fortelle meg om det er noe vi kan gjøre for å få det vekk eller bedre på situasjonen?
Er evig takknemlig for ett tips.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjelp oss,vær så snill!!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Nov 2008 10:36
- 16
Re: Hjelp oss,vær så snill!!
Hvis du opplever ting som skremmende og ubehagelig, så anbefaler jeg deg å kontakte klarsynte. (Ca 3000,- )
Jeg opplever selv ting i huset vårt, men det er enda ikke blitt ubehagelig. Eneste jeg skal gjøre, er å forsøke å rense den delen av huset som leieboeren flytter ut av nå. Det er den plassen i huset hvor det har vært ubehageligheter.
(ps, vennesla kommune her. Ikke langt unna deg. Send en pm for msn eller mail hvis int.)
Jeg opplever selv ting i huset vårt, men det er enda ikke blitt ubehagelig. Eneste jeg skal gjøre, er å forsøke å rense den delen av huset som leieboeren flytter ut av nå. Det er den plassen i huset hvor det har vært ubehageligheter.
(ps, vennesla kommune her. Ikke langt unna deg. Send en pm for msn eller mail hvis int.)
Antall ord: 79
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Jeg ville heller spart de 3000 kronene på noe du/dere trenger eller har lyst på. Det er -meget- lett å påstå man har visse evner man kan ta seg betalt for å bruke. De eneste "evnene" det vel er snakk om, er evnen til å lure penger fra folk.
Antall ord: 48
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
Og hvis de hjelper deg skal du ha regning, ingen svarte penger i blandt svindlerne takk!
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Feb 2007 22:13
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: nittedal
FLYTT UT!!!!!! hvis jeg var deg ville jeg ha flytt ut umiddelbart!!! :mozilla_surprised: Nekter la barne mine få oppleve noe likner...
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Sep 2007 02:13
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: narvik
hei =)
Mange Klarsynte gjør det faktisk gratis nå for tiden.. men JA be om regning.. sier di nei til regning er di mest sannsynlig Falske!
Mange Klarsynte gjør det faktisk gratis nå for tiden.. men JA be om regning.. sier di nei til regning er di mest sannsynlig Falske!
Antall ord: 26
deal with the spirits and live ur life in peace and harmony!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Jan 2005 21:50
- 19
- Lokalisering: Inni et skall
- Blitt takket: 2 ganger
Jeg er ikke noe ekspert. Men det rådet jeg vil gi, er å ikke vie fenomenene for mye oppmerksomhet (kan være vanskelig viss det har blitt så intenst som du skriver) og bli fri for frykten. Prøv å lage gode stemninger i huset. For jeg tror neppe disse fenomenene er farlige i seg selv, men troen, oppmerksomheten og frykten en vier dem kan få dem til å blomstre opp og bli ganske intense. Frykten ødelegger og kan "mate" disse energiene noe som igjen gjør de sterkere. Det er ikke nødvendigvis noen fra åndeverdenen som går igjen. Jeg har nemlig tro på at vi menneske også kan prosjisere energi utenfor oss selv, som kan bygge seg opp. Eller det kan være følelsesmessige energier som henger igjen i huset og som noen som bor i huset nå kan identifisere seg med. F.eks kan det være snakk om psykologiske konflikter. Om det blir for gale ville jeg ha søkt profesjonell hjelp. Håper at svaret mitt kan være til hjelp.
Antall ord: 176
"There are more things in heaven and earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy" - Shakespear
Hide post links |