Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTrenger hjelp fra klarsynte!!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Wolverine
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Nov 2008 00:47
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oslo

Trenger hjelp fra klarsynte!!!

Innlegg av Wolverine »

hei! Er en gutt som stadig får sitt liv sabotert av en en plageånd eller en utenforstående person. Hver dag blir jeg tappet for energi og livsgnist, samtidig som at mitt sinn blir stjålet ofte. Jeg blir svimmel og helt satt ut i hverdagen! Dette har pågått en stund og holder på ennå. Er det noen klarsynte som kan hjelpe meg med dette problemet? Å bli kvitt denne plageånden eller denne utenforstående personen med spesielle evner? I såfall ønsker jeg å få vite hvem denne er? Håper på en avklaring på dette. :roll:
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
D.A.
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 23 Aug 2008 02:46
16
Har takket: 1 gang

Re: Trenger hjelp fra klarsynte!!!

Innlegg av D.A. »

Wolverine skrev:hei! Er en gutt som stadig får sitt liv sabotert av en en plageånd eller en utenforstående person. Hver dag blir jeg tappet for energi og livsgnist, samtidig som at mitt sinn blir stjålet ofte. Jeg blir svimmel og helt satt ut i hverdagen! Dette har pågått en stund og holder på ennå. Er det noen klarsynte som kan hjelpe meg med dette problemet? Å bli kvitt denne plageånden eller denne utenforstående personen med spesielle evner? I såfall ønsker jeg å få vite hvem denne er? Håper på en avklaring på dette. :roll:
Hei.
Hvordan kan du være så sikker på att det er utenforstående som står bak dette? Jeg vil anbefale deg å snakke med din lege- forde det vanligvis er naturlige årsaker til de symptomene du beskriver.
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nittedal

Re: Trenger hjelp fra klarsynte!!!

Innlegg av @ngel »

D.A. skrev:
Wolverine skrev:hei! Er en gutt som stadig får sitt liv sabotert av en en plageånd eller en utenforstående person. Hver dag blir jeg tappet for energi og livsgnist, samtidig som at mitt sinn blir stjålet ofte. Jeg blir svimmel og helt satt ut i hverdagen! Dette har pågått en stund og holder på ennå. Er det noen klarsynte som kan hjelpe meg med dette problemet? Å bli kvitt denne plageånden eller denne utenforstående personen med spesielle evner? I såfall ønsker jeg å få vite hvem denne er? Håper på en avklaring på dette. :roll:
Hei.
Hvordan kan du være så sikker på att det er utenforstående som står bak dette? Jeg vil anbefale deg å snakke med din lege- forde det vanligvis er naturlige årsaker til de symptomene du beskriver.
Ja første omgang burde du ta kontakt med legen og høre.... Så kan du se an på det etterpå..
Antall ord: 164
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links