Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Badger skrev:Men har dere noe anelse om hva de kan ha sett? Hva var det som var i vinduet?
Kanskje de har sett de folk som er tilknyttet til huset.. De som har bodde der i mange mange år så døde de men er sterk knyttet til huset slik at de ble igjen der og har ikke gått over til den andre siden... vet ikke jeg.. Må nesten komme selv til huset for å finne ut mer av det...
Kanskje du kan skaffe noe bilder så kan jeg se an på bildet og se om jeg får opp noe av bildet
Har du evner? Jeg skal ringe han som fortalte om det jeg, så kan jeg høre hvor det er. Men hvis du ved å se bilde kan få opp ting så kan jeg sende deg en interessant pm.
Badger skrev:Har du evner? Jeg skal ringe han som fortalte om det jeg, så kan jeg høre hvor det er. Men hvis du ved å se bilde kan få opp ting så kan jeg sende deg en interessant pm.
Ja send meg PM du
Kan ikke love noe men prøver så godt jeg kan
Når jeg var sånn rundt 13 år. Så var huset oppe ved min Bestevennine forlatt, helt tomt !
Men flere ganger om kvelden så vi begge av starinlys var tent i vinduet !! Det var å en gang vi gikk opp ditt sammen med våre foreldre bare for å se om det hadde vært noen der, men det kunne det ikke for huset var frys kaldt og det værste var at jeg og min beste vennine aldri så noe starin lys i vinduet ! Creepyy..
Når jeg var sånn rundt 13 år. Så var huset oppe ved min Bestevennine forlatt, helt tomt !
Men flere ganger om kvelden så vi begge av starinlys var tent i vinduet !! Det var å en gang vi gikk opp ditt sammen med våre foreldre bare for å se om det hadde vært noen der, men det kunne det ikke for huset var frys kaldt og det værste var at jeg og min beste vennine aldri så noe starin lys i vinduet ! Creepyy..
Blir litt usikker på hva du mener jeg. Så dere at det lyste på avstand, men da dere kom nermere så var det ingen stearinlys? Eller...
Sorry, at jeg er litt utydelig ! Blir bare sånn når jeg blit litt gira : D
Nei, huset var så nære at vi kunne se stearinlysene brenne !! Og de så vi vær gang når jeg lå over hos min bestevennine som var ganske ofte ! Å flere ganger når vi var oppe der dagen etter å sånn, så skulle vi se etter stearin lysene men da fant vi aldri noe stearinlys
Okey.. det var spennende. Er du fremdeles i nærheten av huset noen ganger? Moro om dere hadde observert det fra det lyste om natten og til dagslyset kom. Og holdt øye med dører og vinduer for å sett om noen gikk. Så når det ble ordentlig lyst, gått og sjekket.
Ahh, vi har helt sluttet å se bort ved huset på kvelden nå siden det flytta inn noen der for to - tre år siden. Men neste gang jeg overnatter skal jeg se dit igjen :' ) For det er sikkert stor sjanse at det er noe der enda :' D
Badger skrev:En historie fortalt til meg av en bekjent. Jeg ser på vedkommende som rimelig troverdig, han skulle ikke ha noe interesse av å lyve. Han opplevde dette på 80-tallet.
Familien på fire er på vei til besteforeldrene sine. Disse bor i enden av en lang slette hvor man på veien passerer et hus. I dette huset har det så lenge de har kjørt her bodd et gammelt par som alltid har fulgt godt med på trafikken på veien. De pleier å vise seg i vinduene når folk kjører forbi.
En kveld kommer familien kjørende sent på kvelden, det er vel mer natt enn kveld. De ser ikke lys i huset til det gamle paret, men da de kommer helt innpå ser de (alle i bilen ser det) at gardinene går til siden hodene stikker frem og det lyser svakt i rommet. Dette gjentar seg i alle tre vinduene ut mot veien.
Når de så ankommer besteforeldrene forteller de at "jammen var ikke de gamle sent oppe i kveld". Så får de vite fra besteforeldrene at det gamle nysgjerrige paret er døde og ingen har bodd i huset den tid de har vært døde.
Mulige forklaringer er selvfølgelig at det kan være "ubudne gjester" som har sett sitt snitt til å bo gratis. Ikke vet jeg, men historien var litt artig syns jeg.