Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpøker i huset mitt. Begynner å bli alvorglig

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
freaknation
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Startet: 05 Okt 2008 13:59
16

Spøker i huset mitt. Begynner å bli alvorglig

Innlegg av freaknation »

Dette har pågåttt i snart 1 år og 6 måneder nå.
Jeg bor sammen med broren min og kjærsten min. Broren min er 18 og jeg og Eline er 16. Jeg kan foreksempel våkne på natta og høre at noen går nede eller at noe knuser. Men når jeg går ned dit er alt som det skal.

Første gangen trodde jeg det var ett innbrydd ellernoe. Jeg gikke ned og da var det 2 vaser som knuste og hørtes ut som noen løp nede med sko. Det var ganske tunge skritt så jeg var sikker på at det var en voksen. Det var ikke bare en. 2-3 stykker som løp nede. Da jeg kom ned helt var det ingen der.

Av og til faller ting om. Ting blir flyttet og gjemt. osv.
engang da jeg var alene og så på tv kom en lysestake flyvende og den holdte på å treffe meg i hodet. Det var vel for 2 måneder siden.

Begynner å bli ganske ekkelt og jeg tror vi snart må flytte hvis det ikke forsvinner.
Eline våkner også om natten av at en mann som står over henne og puster også forsvinner han etter 4-5 sekunder. Det har skjedd ganske ofte. Har ikke sovert ordentlig på lenge. Det skjer som oftest om natta så det holder oss våken.

En annen gang da jeg skulle svømme i bassenget vårt i 1 etage, hoppet jeg utti og begynte å svømme. Da jeg dukka hørte jeg en stemme under vann som sa at vi ikke var velkommen. Det er mitt hus. Personen eller personene liker kanskje ikke alt vi har gjort med huset. Det var ett lite hus da vi skulle flytte hit men vi har bygd mye på det. vi har fått 4 etager. Før var det bare to. Vi har fått basseng og ja. Vi har gjort mye.

Er det noen som vet hva vi kan gjøre så hadde det vært veldig fint.
Vi har prøvd å få en mann hit som skulle fjerne alle ånder som var i huset. Han tok ganske mye betalt men vi har ikke merka noen forskjell etter at han var der å førte åndene inn i "lyset". Så vi trenger virkelig hjelp.
Sist redigert av freaknation på 16 Nov 2008 15:48, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 394
Bilde
Kristian
Bruker på Paranormal.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Re: Spøker i huset mitt. Begynner å bli alvorgligt

Innlegg av Eaglespirit »

Dere kan jo prøve søke opp en klarsynt eller høre med åndenes makt
Antall ord: 16
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
freaknation
16

Innlegg av freaknation »

Eaglespirit skrev:Dere kan jo prøve søke opp en klarsynt eller høre med åndenes makt
Er litt skeptisk til åndenes makt. Det er jo på tv så man vet jo aldri om det er lureri eller om det er ekte. Man får jo aldri se spøkelsene "In action" liksom. :)
Antall ord: 54
Bilde
Kristian
Bruker på Paranormal.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

For det første er det meget dumt å betale fremmede mennesker for å "rense" huset. Som oftest er de kun ute etter pengene, og spiller på de problemene dere har eller måtte mene dere har.

For det andre er det meste av det du skriver om her lett å forklare med våkendrømming og at hjernen spiller deg/dere et puss. Ofte så er det slik at om man begynner å henge seg opp i en ting, som at det spøker, så vil man bli meget var på alle lyder man hører. Dette fører til overtolkning og overdrivelser - uten at man mener det slik.

Det eneste jeg stusser på er dette med lysestaken. Nøyaktig hvordan var det dette foregikk. Hvor stod lysestaken i forhold til deg? Hvordan ser rommet ut (og hvor i rommet stod lysestaken)? Detaljer!
Antall ord: 140
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
freaknation
16

Innlegg av freaknation »

Det er en sofa som står helt i veggen. På den andre veggen rett fram er det et tv som henger på veggen og vedsiden av der til høyre er det en trapp som går opp til 2.etage. Lysestaken står til venstre for tv'et. Under tv på et langt bord eller hva jeg skal kalle det, som står under tv'en.
Lysestaken kom flyvende mens jeg satt og så på tv.

Dessuten forsvinner ofte ting og kan dukke opp igjen senere. Også var det en gang da husnøklene forsvant. Men det kan jo være at vi hadde mistet dem eller at hushjelpen vår kanskje er en tyv :p.

Det har skjedd andre ting også som jeg ikke skrev om i første innlegget. Av og til bruker lysene også å slå seg av også komme på igjen. Lysbryteren er på veggen bak sofaen.
Har jo også hørt at folk har løpt i trappene på dagen også. Ikke bare om natten.
Antall ord: 170
Bilde
Kristian
Bruker på Paranormal.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MarieLee

Re: Spøker i huset mitt. Begynner å bli alvorglig

Innlegg av MarieLee »

Hmm, høres spennende ut. Opplever ganske mye slikt selv hjemme hos meg.

Hvor i landet er det du bor, da? Jeg kjenner en som er flink på dette med åndeutdrivelse, og han vil helst ha minst mulig betalt.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nittedal

Innlegg av @ngel »

freaknation skrev:Det er en sofa som står helt i veggen. På den andre veggen rett fram er det et tv som henger på veggen og vedsiden av der til høyre er det en trapp som går opp til 2.etage. Lysestaken står til venstre for tv'et. Under tv på et langt bord eller hva jeg skal kalle det, som står under tv'en.
Lysestaken kom flyvende mens jeg satt og så på tv.

Dessuten forsvinner ofte ting og kan dukke opp igjen senere. Også var det en gang da husnøklene forsvant. Men det kan jo være at vi hadde mistet dem eller at hushjelpen vår kanskje er en tyv :p.

Det har skjedd andre ting også som jeg ikke skrev om i første innlegget. Av og til bruker lysene også å slå seg av også komme på igjen. Lysbryteren er på veggen bak sofaen.
Har jo også hørt at folk har løpt i trappene på dagen også. Ikke bare om natten.

Kanskje det er små nisser som tok ting.. hihi.... Har hørt at de liker å ta ting og legge dem på plass igjen senere... :lol:
Antall ord: 196
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KWG
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2008 17:17
16
Kjønn (valgfri): grei mann :-)
Lokalisering: Saltrød

Innlegg av KWG »

Har jeg også hørt at små nisser,alver kan finner på å ta ting i et hus bare for moroskyld. For så å legge det på plass senere
Antall ord: 27
MANU og AC /DC FAN

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

Disse nissene og alvene er bare dårlige unnskyldninger for at man har rotet bort ting.
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rottulf
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jun 2005 15:06
19
Kjønn (valgfri): Guteslamp
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av Rottulf »

En på 18, to på 16, 4 etasjer (bygget på 2 av dem) og svømmebasseng...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaZoRHooF
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Feb 2008 16:50
16

Innlegg av RaZoRHooF »

Rottulf skrev:En på 18, to på 16, 4 etasjer (bygget på 2 av dem) og svømmebasseng...
jepp.. Pluss hushjelp! I smell ballshite!
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nittedal

Innlegg av @ngel »

Kimbara skrev:Disse nissene og alvene er bare dårlige unnskyldninger for at man har rotet bort ting.

Du begynner å irrterere meg du azz..... :mozilla_surprised:
Viser ikke respekt for folkens tro!! :bat

Det er noen som tror på det..... Min venninne's mor har opplevd noe med alvene og nissene og hun tror på det... Jeg tviler selv men viser dem respekt for deres tro. :mozilla_wink:
Antall ord: 67
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

@ngel skrev: Du begynner å irrterere meg du azz..... :mozilla_surprised:

Det er noen som tror på det..... Min venninne's mor har opplevd noe med alvene og nissene og hun tror på det... Jeg tviler selv men viser dem respekt for deres tro. :mozilla_wink:
Jeg har vanskelig for å respektere troen på at -nisser- og -alver- rører rundt i hjemmene våre og gjemmer nøkler og andre småting, kjære deg...
Antall ord: 80
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
freaknation
16

Innlegg av freaknation »

Bare vi har stort hus ned svømmebasseng så er plutselig hele greia bare tull da eller? :P
Antall ord: 17
Bilde
Kristian
Bruker på Paranormal.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KWG
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2008 17:17
16
Kjønn (valgfri): grei mann :-)
Lokalisering: Saltrød

Innlegg av KWG »

Kimbara skrev:
@ngel skrev: Du begynner å irrterere meg du azz..... :mozilla_surprised:

Jeg har vanskelig for å respektere troen på at -nisser- og -alver- rører rundt i hjemmene våre og gjemmer nøkler og andre småting, kjære deg...

Der er jeg faktisk helt enig med deg. :salute:
Antall ord: 90
MANU og AC /DC FAN

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links