zind skrev:Wickeddark, bare en liten ide som datt inn i hodet på meg:
Hva om dere drar til en healer begge to for en behandling. Fokuserer på at det er mest for moro skyld og for å se om det funker, i stedet for at det blir fokus på hennes sykdom?
Jeg vil jo egentlig ikke anbefale alternativmessen, men det kan jo være en måte å introdusere henne for noe slikt uten at det blir skummelt og alvorlig.
Jeg tror nlp kunne vært bra for henne, jeg har hørt om dyktige nlp terapauter som har hatt stor suksess med å hjelpe de med spiseforstyrrelser. Nlp er fint på den måten at man ikke trenger å snakke så mye, fortelle og sette ord på ting, i tillegg til at man kan jobbe med problemet litt på avstand. Det trenger ikke å være trist eller vondt på noen som helst måte. Jeg skjønner jo at det kanskje ikke er så aktuelt nå, men du kan kanskje ha det litt i bakhodet om hun skulle komme til det punktet at hun ønsker hjelp utenifra.
NLP hva er det for noe?
Ho var på alternativmessen faktisk. Uten at synet hennes ble endret nevneverdig. Trasig at det er så mange tullinger som trekker ned kvaliteten på de messene