jeg tror jeg tar det fra starten av så er det lettere å vurdere det. :mozilla_smile:
Altså.. jeg og kjæresten min har akkurat flyttet sammen. nå har vi flyttet til en ny leilighet hvor vi skal bo en liten stund. Så når vi har flyttet inn og alt er på plass og vi sitter rolig en kveld i stua sier kjæresten min til meg at vennen hans som bodde der før hadde opplevd ting der.
Jeg lurte på hva. Kjæresten min sa det at han og vennen hans som bodde der før hadde opplevd en natt de lå å sov på soverommet at bikkja hadde begynt å ule der den lå på gulvet. Bikkja hadde løpt inn i stua og bjeffa før den komløpende inn igjen liveredd. Kjæresten min og vennen hans lurte på hva det var, men tenkte ikke noe særlig over det. Så de skal til å lukke soveromsdøren, i det de skal lukke den smeller den opp! akkurat som den blir sparka til!
Det er klart det kunne ha vært vinden, men ikke den krafta der og ingen vinduer åpne. De ble redde men la seg igjen.
så var det på en fest de hadde vært på i leiligheten vår da som var hans før. (det var når han bodde der) så hadde en venn gått inn i kottet. Folk lurte på hvor hun ble av , men så kunne de høre hun pratet med noen der inne. Når de fant henne så var hun alene og hun påsto hun pratet med en liten jente! Hun ble helt tullete å måtte dra derfra.
så en annen fest de hadde der så hadde en gutt klikka å løpt inn på soverommet og sett seg ned på kne og på en måte tilba vinduet. folk synes dette var rart men så kunne de se et avtrykk av et ansikt på vinduet som var utenifra! han måtte også dra derfra for han ble helt tullette.
en annen gang gikk noen ut for å røyke på en fest hvor kusinen til kjæresten min merket det at hver gang hun blåste ut røyken så så det ut som et ansikt sto i veien for røyken som ble blåst ut der. men det var jo bare henne der og en venninne. så de ble redde og gikk inn.
det sies det at en mann har hengt seg der, en jente og en dame har dødd der.
altså nå sier kjæresten min at dette faktisk har skjedd og han er skeptiker.
men så er det slik at jeg ikke opplevd noe sånt der. Men hver gang jeg skal legge meg så blir jeg eller jeg føler en fryktelig uro når det blir mørkt og stille. Jeg føler at det er en jente der som står å ser på meg når jeg sover og en mann. Men kanskje det er bare på grunn av historiene jeg blir sånn. I går når jeg la meg følte jeg det at noen ropte navne mitt, eller mer hvisket det. Og at noen dyttet på dyna. jeg hørte løping men det kan ha vært nede. Men jeg vet jeg merka at dyna ble dytta nedover og det var ikke kjæresten min som lå ved siden av meg!
jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om hva som skjer rundt meg når jeg sover, jeg vet bare det at jeg har ofte mareritt og tar 3 timer før jeg sovner. og slik har det aldri vært noen annen plass før
hilsen trøtt jente! hehe
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Kan det være noe på rommet mitt?eller er det meg?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Kan det være noe på rommet mitt?eller er det meg?
Antall ord: 630
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Re: Kan det være noe på rommet mitt?eller er det meg?
Jeg skal gi min ærlige mening om dette, og det er at dette er overdrevne historier.
Bikkjer har god hørsel og luktesans. At bikkja merka noe som ikke eierene merket overrasker meg ikke det minste. Antakeligvis var det noe utenfor. Det med døra vil jeg tro er en klassisk overdrivelse.
Ting som skjer på fester kan ikke tas så altfor seriøst. Jeg har sett folk gjøre rarere ting i fylla enn de beskrivelsene du har skrevet her
Og når det gjelder den følelsen du har av at noen ser på deg, den kommer sannsynligvis av at du nå har hørt disse historiene, og dermed lager deg forestillinger.
Alt dette er meget vanlige psykologiske "fenomen" som forekommer hos de aller fleste. Egne tanker kan manifistere seg som ganske overbevisende følelser, som f.eks. at noen ser på en.
Historier som de du beskriver er også typiske. De har sikkert utspring i virkelige hendelser, men blir fremstillet på en særdeles overdreven måte for å virke spennende. Jo flere ledd det er mellom den som har opplevd det og den som forteller det, jo mer overdrevet har det en tendens til å bli. Alle gjør slikt når de forteller om ting, nærmest ubevisst.
Bikkjer har god hørsel og luktesans. At bikkja merka noe som ikke eierene merket overrasker meg ikke det minste. Antakeligvis var det noe utenfor. Det med døra vil jeg tro er en klassisk overdrivelse.
Ting som skjer på fester kan ikke tas så altfor seriøst. Jeg har sett folk gjøre rarere ting i fylla enn de beskrivelsene du har skrevet her
Og når det gjelder den følelsen du har av at noen ser på deg, den kommer sannsynligvis av at du nå har hørt disse historiene, og dermed lager deg forestillinger.
Alt dette er meget vanlige psykologiske "fenomen" som forekommer hos de aller fleste. Egne tanker kan manifistere seg som ganske overbevisende følelser, som f.eks. at noen ser på en.
Historier som de du beskriver er også typiske. De har sikkert utspring i virkelige hendelser, men blir fremstillet på en særdeles overdreven måte for å virke spennende. Jo flere ledd det er mellom den som har opplevd det og den som forteller det, jo mer overdrevet har det en tendens til å bli. Alle gjør slikt når de forteller om ting, nærmest ubevisst.
Antall ord: 211
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
Re: Kan det være noe på rommet mitt?eller er det meg?
får håp det er meg da
Antall ord: 8
Hide post links |