Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserEn hånd på skulderen.

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Charlie-O
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 200
Startet: 21 Sep 2008 23:00
16
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

En hånd på skulderen.

Innlegg av Charlie-O »

En gang iblandt kjenner jeg en hånd som legger seg over min høyre skulder, dette føles så ekte at jeg ofte snur meg rundt for å se hvem det er eller i et tilfelle der jeg la hånden min over den andre hånden (da jeg trodde dette var min ekskjæreste sin hånd)
dette er ingen skremmende følelse, men en trygg og god følelse, noe som sier seg selv etter det jeg skrev om eksen;)

jeg liker å tenke at dette er min hjelper, og at vedkommende er ved min høyre side. men det jeg er litt usikker på er hvorfor han/hun gjør dette (ikke det at det ikke liker det, snarere tvert imot=) ) og hvorfor jeg kan kjenne dette. jeg har ikke kjent noen andre berøringer, jeg har heller ikke sett hjelperen min visuelt...så vidt jeg vet.

noen andre som har følt dette? =)
Antall ord: 156
There he goes. One of God's own prototypes. Too weird to live and too rare to die.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1712
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Re: En hånd på skulderen.

Innlegg av TheMartine »

Å, det hørtes innmari koselig og betryggende ut =)
Jeg har null og nada erfaring med hjelpere, men jeg er enig med deg når du sier du tror det er hjelperen din. Spesielt siden det er en god følelse, og ikke en kald og ekkel hånd, som det kanskje ville vært om det var noen som ikke ville deg godt.

Nå bare spekulerer jeg, men som sagt, dette hørtes fint ut. Å vite at du har noen med deg =)
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Charlie-O
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 200
Startet: 21 Sep 2008 23:00
16
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: En hånd på skulderen.

Innlegg av Charlie-O »

:mozilla_smile:
Antall ord: 2
There he goes. One of God's own prototypes. Too weird to live and too rare to die.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MissCoffee
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 17 Sep 2008 13:11
16
Lokalisering: Der det passer
Har takket: 14 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Re: En hånd på skulderen.

Innlegg av MissCoffee »

Jeg har tidligere slitt litt med vinterdepresjon, heldigvis er dette blitt bedre de siste årene. Men husker en gang jeg var fryktelig, fryktelig lei meg, og hadde vært det i lang tid. En dag jeg følte meg helt forferdelig, fikk jeg plutselig "høre" en setning som bare dukket opp i hodet mitt: "det blir bra. Alt blir bra". Det var en stemme uten stemme, hvis dere skjønner hva jeg mener. Jeg hørte ordene, og ordlyden, men ikke stemmen. Den bare var der. Det merkelige var at jeg så fikk en slags følelse av trøst over meg.

Vanskelig å si om det var mitt eget sinn eller tanker, men i det øyeblikket var jeg ganske langt nede så ordene og følelsen etterpå kom lissom ikke fra meg.

Det er jeg ganske sikker på..
Antall ord: 139
I morgen er viktig. Gjør forberedelser idag.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links