Flyt med strømmenTheMartine skrev:HappeTittenTooYouNow skrev:HakkePeiling.. Jeg bare henger med de coole folka her inne jeg..
SÅ..
Haha. Go with the flow?

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Flyt med strømmenTheMartine skrev:HappeTittenTooYouNow skrev:HakkePeiling.. Jeg bare henger med de coole folka her inne jeg..
SÅ..
Haha. Go with the flow?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Jeg har svømt mot strømmen lenge nok jeg..Dagros skrev:Ja, ikke noen vits i å svømme mot strømmen :mozilla_cool:
Hide post links |
Åffer er det bare TheMartine som for skylda?slimdoktor skrev:Spoerer av pga dine innlegg, TheMartine :mozilla_surprised:
Hide post links |
Bedre å følge strømmen, tror jeg, ja :mozilla_cool:HappeTittenTooYouNow skrev:Jeg har svømt mot strømmen lenge nok jeg..Dagros skrev:Ja, ikke noen vits i å svømme mot strømmen :mozilla_cool:
Har vært gift med morra til Stine...
Så, nå vil jeg Flow with the stream..
Hide post links |
Yepp.slimdoktor skrev:Hvem er Stine, untatt aa vaere din datter? Er hun kjent?
Hide post links |
Aha. Nå gjorde du det akkurat veldig tydelig at du må leve i en drømmeverden hvor du kaster all skylden over på den første og beste. Har du overhode registrert at det er et stort antall andre her som også reagerer på dine innlegg? Se i begynnelsen av tråden her, du. Var det jeg som sporet deg av? Nei. Skjønner?slimdoktor skrev:Spoerer av pga dine innlegg, TheMartine :mozilla_surprised:
Hide post links |
Spesifiser.slimdoktor skrev:Setter ord paa det jeg mener jeg! Hva lurer du paa Difus?
Hide post links |
Hide post links |
Har bedre ting å bruke tiden påslimdoktor skrev:Nei, men skal gjore noe annet enn og vaere her paa para naa. Dere kan bare gjette hva. MOHAAA
Hide post links |
Hide post links |