Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.
Moderatorer:Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
bjoern1982msn skrev:Du er en okey du da slimdoktor, jeg fikk masse kritikk fordi jeg skrev engelsk, synes det er
ett kulere språk, snakker det flytende, og skriver det greit, jeg hadde så ikke så mange skrivefeil på engelsken min jeg, jeg har en Acer Aspire 9304, den største svakheten med den er tastaturet som ikke alltid oppfatter alle bokstaver ! Jeg så skrive feil på det norske språket til Vilma og SolAngelica men jeg kvein ikke av den grunn d.v.s kritisere !
Håper de tulla !
TheMartine = Veldig seriøs jente ( jeg bare kosefleiper med henner )
SolAngelica= Håper jeg tulla sammen med Vilma om meg !
Vilma = Tulla får jeg håpe, gav meg masse skrivefeil kritikk !
Har jeg såret noen ?
Er noen sinte på meg, hater meg ?
forsettelse følger !?!
HÆ? Hadde jeg skrivefeil? Det kan jeg aldri tenke meg.
Hva mener du med "Håper jeg tulla sammen med Vilma om meg"? Skjønte ikke den jeg.
Gav deg dessuten ikke masse skrivefeilkritikk, var bare ett innlegg.
Du har ikke såret noen, iallefall ikke meg.
Vet ikke med alter egoet mitt Sol da *fnis*
Vi ... eller jeg, eller henne, hvem vi nå er er iallefall raske til å logge ut og inn på våre/hennes/mine kontoer. Blir imponert jeg altså.
Antall ord: 220
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Dagros
Innleggav Dagros »
Hvorfor utgir slimdoktor seg for å være meg???
Det er urettferdig, at han/hun skal ødelegge for meg, her inne på para :mozilla_frown:
slimdoktor skrev:TheMartine, du kverulerer med veldig mange her inne. Og, mange reagere veldig mye paa dine svar og innlegg oxo. Det hadde du merket om du hadde hatt dine antenner ute! Men de antennene dine er nok innover og ikke utover slik de skal vaere.
Eh...nei.
Hvem er disse mange som reagerer negativt på TheMartines innlegg? Bortsett fra dine indre samtalepartnere?
Antall ord: 63
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
slimdoktor skrev:Gidder ikke svare deg, svartepus er mer oppttatt av aa fortelle at jeg ikke er DAGROS!! Igjen, hvilken idiot her inne har skrevet et jeg er Dagros og omvendt?
Mener jeg gjorde dette i går også, men du, slimdoktor, har sagt det selv. Ta en titt:
Jeg tror at Blossom trodde sterkt på dette selv. Jeg trodde ikke på henne. Hadde det vært noe i det hele....hvorfor skulle det være en god ting? Ville det ikke egentlig spredd mer frykt og paranoia blant folk?
Personlig gleder jeg meg til at menneskespisende reptiler fra Sirius kommer tilbake i 2009...kanskje. Og det er faktisk nesten sant
Antall ord: 62
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Hecate skrev:Jeg tror at Blossom trodde sterkt på dette selv. Jeg trodde ikke på henne. Hadde det vært noe i det hele....hvorfor skulle det være en god ting? Ville det ikke egentlig spredd mer frykt og paranoia blant folk?
Personlig gleder jeg meg til at menneskespisende reptiler fra Sirius kommer tilbake i 2009...kanskje. Og det er faktisk nesten sant
Hecate skrev:Jeg tror at Blossom trodde sterkt på dette selv. Jeg trodde ikke på henne. Hadde det vært noe i det hele....hvorfor skulle det være en god ting? Ville det ikke egentlig spredd mer frykt og paranoia blant folk?
HÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!
Kommer de også nå...???
Aldri fred å få....
Kjem dinosauran tilbake?
hahaha nei, det hadde vært for enkelt...
:mozilla_wink:
Antall ord: 89
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
slimdoktor skrev:Er du kanskje Dagros var sporsmalet jeg fikk. skikkelig teit av meg og skrive IRONISK at jeg var det!! Trodde dere smartinger visste bedre enn at man kan ha to paaloggede nick her samtidig. Skal jeg sitte hjemme med to pcer for aa vaere Dagros og Slimdr? Herrgeud TheMartine. Du banker djevlen paa flatmark. ...
Du er jo ikke akkurat verdensmester i å uttrykke deg tydelig, da. Hvis det der var ironi, blir jeg nesten bekymret.
Og ja, jeg banker nok djevelen på flatmark. I oppoverbakke også, tenker jeg :mozilla_laughing:
slimdoktor skrev:Er du kanskje Dagros var sporsmalet jeg fikk. skikkelig teit av meg og skrive IRONISK at jeg var det!! Trodde dere smartinger visste bedre enn at man kan ha to paaloggede nick her samtidig. Skal jeg sitte hjemme med to pcer for aa vaere Dagros og Slimdr? Herrgeud TheMartine. Du banker djevlen paa flatmark. ...
Du er jo ikke akkurat verdensmester i å uttrykke deg tydelig, da. Hvis det der var ironi, blir jeg nesten bekymret.
Og ja, jeg banker nok djevelen på flatmark. I oppoverbakke også, tenker jeg :mozilla_laughing:
Hva med å invitere Slim.og Dagros til Oslo under denne messen i November da?
slimdoktor skrev:Iallefall har du veldig stor interesse av aa kverulere med meg, noe jeg finner ganske morsomt Noen djevel banker er du nok likevel ikke, mer en prippen landsjente som hevder seg paa nettet....
Håhh..
Treffi på rett mann du skjønner du..
DevilKicker, har jeg sort belte innen..
Vært gift med mamma'en til Stine jeg skjønner du..
HU ER DJEVELEN...
slimdoktor skrev:Iallefall har du veldig stor interesse av aa kverulere med meg, noe jeg finner ganske morsomt Noen djevel banker er du nok likevel ikke, mer en prippen landsjente som hevder seg paa nettet....
Ja, jeg liker å kverulere. Er fra bygda også. Prippen kan jeg godt innrømme at jeg er. Men at jeg bruker nettet til å hevde meg, nja... Men det var ikke verst, der traff du ganske bra, gitt. Imponert
slimdoktor skrev:TheMartine, du kverulerer med veldig mange her inne. Og, mange reagere veldig mye paa dine svar og innlegg oxo. Det hadde du merket om du hadde hatt dine antenner ute! Men de antennene dine er nok innover og ikke utover slik de skal vaere.
Eh...nei.
Hvem er disse mange som reagerer negativt på TheMartines innlegg? Bortsett fra dine indre samtalepartnere?
Ja, det lurer jeg også på
Antall ord: 71
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
Ja, jeg liker å kverulere. Er fra bygda også. Prippen kan jeg godt innrømme at jeg er. Men at jeg bruker nettet til å hevde meg, nja... Men det var ikke verst, der traff du ganske bra, gitt. Imponert
Forskjellen på deg Slim. og Martine:
Martine har personlighet, og er GODT likt...
Og, du..??!!
Hvoorr eer diin peeroonnligghet henaa?
anneet eenn, aa bruuke bobbeldobbelbokstaverbokstaver??
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her