Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Har hørt!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2008 15:37
- 16
Har hørt!
Jeg har hørt at hvis man tar selvmord, så må man leve livet sitt opp igjen. Så hvis man sliter med livet sitt, og gjør en ende på det så må man leve det opp igjen. Man slipper ikke unna det! Hva tror dere om det her, folkens??
Antall ord: 50
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Okt 2008 14:46
- 16
- Blitt takket: 3 ganger
Re: Har hørt!
Noen mener at om man ender livet sitt før det "egentlig" skulle slutte. Så må man komme tilbake for å gjøre de "oppgavene" man hadde igjen å gjøre i det forrige livet. Man må ikke leve det SAMME livet som man endte. Du blir ikke Elvis to ganger lissom.ibbzi skrev:Jeg har hørt at hvis man tar selvmord, så må man leve livet sitt opp igjen. Så hvis man sliter med livet sitt, og gjør en ende på det så må man leve det opp igjen. Man slipper ikke unna det! Hva tror dere om det her, folkens??
Antall ord: 102
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
NEinei.. hehe.. man gjør ikke det:) Formulerte meg kanskje litt feil, men mente det du skreiv!
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
okidoki, da er vi enige da.ibbzi skrev:NEinei.. hehe.. man gjør ikke det:) Formulerte meg kanskje litt feil, men mente det du skreiv!
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Det er vi:) hehe..så da er det best å prøve å komme seg over problemene sine:)
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Kunne godt tenke meg å leve det om igjen, jeg. Eller altså, det der med gjøre de samme oppgavene og sånn. Har en del jeg skulle gjort annerledes, for å si det sånn.
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2008 21:58
- 16
-
- Nybegynner
- 16
helvete finnes ikke min gode mannDave100 skrev:tar man selvmord havner man i helvete.
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Tar man selvmord er livet gjerne allerede et helvete, så hva er forskjellen?Dave100 skrev:tar man selvmord havner man i helvete.
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2008 21:58
- 16
Joda det finnes.klafdeR skrev:helvete finnes ikke min gode mannDave100 skrev:tar man selvmord havner man i helvete.
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2005 17:17
- 19
- Lokalisering: Hjemme <3
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 31 ganger
Men dette er vel fordi du ville vært klokere nå? Det er jo det som er hele meningen nei nei, i eventuelle andre liv skal du få muligheten til å drite deg ut igjen på ting du ennå ikke er så klok på :mozilla_wink: betryggende? Livets skole folkensTheMartine skrev:Kunne godt tenke meg å leve det om igjen, jeg. Eller altså, det der med gjøre de samme oppgavene og sånn. Har en del jeg skulle gjort annerledes, for å si det sånn.
Antall ord: 85
~ Don't feed the internet trolls ~
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Så hvor i helvete ER helvete!!??!!Dave100 skrev:Joda det finnes.klafdeR skrev:helvete finnes ikke min gode mannDave100 skrev:tar man selvmord havner man i helvete.
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Hehe. Nja, kanskje. Men det er valg jeg har tatt som jeg har visst har vært feil der og da, også. Så det er ikke bare erfaring det dreier seg om =)Medi skrev:Men dette er vel fordi du ville vært klokere nå? Det er jo det som er hele meningen nei nei, i eventuelle andre liv skal du få muligheten til å drite deg ut igjen på ting du ennå ikke er så klok på :mozilla_wink: betryggende? Livets skole folkens
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2005 17:17
- 19
- Lokalisering: Hjemme <3
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 31 ganger
Nei, det er jo for så vidt ikke bare erfaring, men også den utviklingen som trengs til for å ta et annet valg vil jeg tro. Men så vet jeg ikke hva disse valgene gikk i, så snakker om genereltTheMartine skrev: Hehe. Nja, kanskje. Men det er valg jeg har tatt som jeg har visst har vært feil der og da, også. Så det er ikke bare erfaring det dreier seg om =)
Antall ord: 73
~ Don't feed the internet trolls ~
Hide post links |