Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHjelpere

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
GJest

Innlegg av GJest »

jon blund skrev:Første gang jeg fikk en dialog med en hjelper ble jeg livredd.

Jeg hadde kjøpt en bok å få kontakt med engler og det var også en meditasjon der for å få kontakt med sin hjelpende engel. Jeg gjorde meditasjonen slik det stod og da jeg kom til øyeblikket hvor jeg spurte om hjelperen var der fikk jeg høyt og tydelig svar tilbake at det var han. Det var ikke usikkerhet om det var min hjerne som bare fantaserte frem et svar. Det var heller ikke en stemme som var en del av min normale tankestrøm eller dagdrømmeri. Det var en klar og tydelig dyp stemme som kom fra et helt annet sted.

Vi snakket litt og da jeg skjønte at jeg faktisk snakket med en bevissthet som ikke var fysisk ble jeg redd og avsluttet brått og løp ut av rommet.

Da jeg mannet meg opp til å gjøre det igjen noen timer etterpå var det på langt nær så kraftig. Da var det tilbake til den gamle dagdrømmeri-stemmen og usikkerheten om det bare er jeg som fantaserer det frem. Men det var en veldig åpnende opplevelse som gjorde at jeg har møtte ta den virkeligheten seriøst. Og etterhvert som jeg har meditert og blitt mer oppmerksom på det indre så har kommunikasjonen også blitt tydeligere og tydeligere.
Det hadde vært stillig hvis du kunne skrevet ned hvordan du gjorde denne meditasjonen for å kontakte engler :)
Antall ord: 251

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
jon blund
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 30 Jul 2007 14:29
17
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av jon blund »

KB skrev: Det hadde vært stillig hvis du kunne skrevet ned hvordan du gjorde denne meditasjonen for å kontakte engler :)
Ja jeg vet, det hadde vært stilig :D Men desverre er det ikke noe jeg gjør. Jeg gjorde noe for mange år siden, men etterhvert så utviklet det seg bare naturlig. Når er det en så integrert del av hverdagen at jeg bruker ingen spesiell teknikk.

Jeg bruker sillhetsmeditasjon for stadig utvikle meg dypere og bli oppmerksom på mer og mer subtile impulser og energier. Thats it.

Jeg vil si at det eneste som trengs er trening, trening og trening. Det har nesten ikke noe å si hvilken teknikk du bruker, bare trentrenogtren. ...og lekleklek :D

Men stillhetsmeditasjon vil jeg anbefale uansett fordi det forsterker alle andre metoder.
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links