har noen noe tips om hvordan man kan se aurar, altså treningmetoder? har sett noe på youtube, men stoler ikke på dem... kan noen av dere som kan se aurar gi meg noe tips? om f. eks hvordan dere lærte det, hva dere gjør får å se dm. har lest at man ser dem lettere hvis man dagdrømmer, når øynene holder på å lukke seg (søvnig øyer)
Dette gjør jeg:
- puster dypt inn og ut noen par ganger med lukkede øyner
-deretter ser jeg på objektet (planter,boker+++ med sterk farge)
-jeg finner meg så et punkt og konsentrerer meg på det.
Har også prøvde å se min egen foran et speil uten å lykkes....hva gjør jeg feil?
Takk på forhånd
Healing og annen alternativ medisin ⇒ aurametoder
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Okt 2008 21:02
- 16
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Det er mange måter å gjøre det på.
Det er lettest i soloppgang. Sett hånd opp mot den lyseblå himmelen og fokuser ca.1-2 cm utenfor fingrene. Det er somregel lettest om morgenen uansett. Da er ikke hjernen så innstillt på å opprettholde sine trossystemer om virkeligheten. Den sensurerer mindre.
Eller med en hvit bakgrunn er det lettere. Hvis du ser på et menneske, eller en plante, så fokuser ca. 5-10 cm. utenfor kroppen. Eller se direkte på planten men observer i synsfeltet 5-10 cm utenfor.
Å myse litt kan også gjøre det litt lettere. Eller fokusere øynene slik du gjør når du skal se se 3D bilder. Eller å følge med litt lenger ut i synsfeltet.
Å være i meditativ tilstand, stille på det indre og ledig og fleksibel i trossystemene om hvordan du mener verden er, burde være eller vil den skal være, kan gjøre det lettere.
Det er vanligst å se et hvitt lys rundt personen i starten, ca. 1-3 cm rundt kroppen. Rundt hodet er det spesielt lett å se. Dette er ikke auraen. Bare overgangen mellom kroppen ogl auraen. Man kaller det eter-legemet. Når du ser eter-legemet, og greier å holde fokus på det, da kan du ganske lett begynne å se auraen litt lenger ut i synsfeltet også.
Du kan også benytte deg av det skeptikerne(frøken Kimbara kommer garantert til å kommentere her) kaller etter-bilder. Det er bilder som har brent seg inn på netthinna og følger med en liten stund. F.eks. når du ser på en person og se litt bort så ser du fortsatt siluetten av personen i noen sekunder før den fader bort. Når du greier å fokusere på denne siluetten så har du ca. samme fokus i øynene som du trenger når du skal se aura. Når etter-bildet fader bort kan du lettere se auraen som er der.
Og sist men ikke minst: trening gjør mester! Ikke gi opp
Det er lettest i soloppgang. Sett hånd opp mot den lyseblå himmelen og fokuser ca.1-2 cm utenfor fingrene. Det er somregel lettest om morgenen uansett. Da er ikke hjernen så innstillt på å opprettholde sine trossystemer om virkeligheten. Den sensurerer mindre.
Eller med en hvit bakgrunn er det lettere. Hvis du ser på et menneske, eller en plante, så fokuser ca. 5-10 cm. utenfor kroppen. Eller se direkte på planten men observer i synsfeltet 5-10 cm utenfor.
Å myse litt kan også gjøre det litt lettere. Eller fokusere øynene slik du gjør når du skal se se 3D bilder. Eller å følge med litt lenger ut i synsfeltet.
Å være i meditativ tilstand, stille på det indre og ledig og fleksibel i trossystemene om hvordan du mener verden er, burde være eller vil den skal være, kan gjøre det lettere.
Det er vanligst å se et hvitt lys rundt personen i starten, ca. 1-3 cm rundt kroppen. Rundt hodet er det spesielt lett å se. Dette er ikke auraen. Bare overgangen mellom kroppen ogl auraen. Man kaller det eter-legemet. Når du ser eter-legemet, og greier å holde fokus på det, da kan du ganske lett begynne å se auraen litt lenger ut i synsfeltet også.
Du kan også benytte deg av det skeptikerne(frøken Kimbara kommer garantert til å kommentere her) kaller etter-bilder. Det er bilder som har brent seg inn på netthinna og følger med en liten stund. F.eks. når du ser på en person og se litt bort så ser du fortsatt siluetten av personen i noen sekunder før den fader bort. Når du greier å fokusere på denne siluetten så har du ca. samme fokus i øynene som du trenger når du skal se aura. Når etter-bildet fader bort kan du lettere se auraen som er der.
Og sist men ikke minst: trening gjør mester! Ikke gi opp
Antall ord: 338
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Okt 2008 21:02
- 16
er det mulig å se auran til personer på et bilde? eller må de være beveglige? som på TV.
blir kanskje litt vansklig å fokusere på dem når de er på tv:p .
Antall ord: 33
KH
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Veeel, du skal vel helst ha dem foran deg fysisk. Men det er mulig ja. Men har du vanskelig for å se auraen på folk du har fysisk foran deg vil jeg anbefale å trene på det "live" først slik du lærer deg hvordan det egentlig ser ut.Lamino skrev:er det mulig å se auran til personer på et bilde? eller må de være beveglige? som på TV.
Hvis du bare "tar inn" energier fra avstand så blir det mer bruk av indre bilder. Da kan det likegjerne være en blomst eller et hus som en aura. Elller bare hva som kommer. Det er isåfall ikke den konkrete auraen du ser men din energetiske oppfatning av individet tolket i subjektive indre bilder.
Antall ord: 139
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Strengt tatt skal du få inn auraen til folk du tuner deg inn på, enten de er her eller der.
Selv har jeg bare sett aura sporadisk. Det er mest vanlig å se eterlegemet, som nevnt over, eller noe som kan minne om (blåaktig?) røyk. Den tydeligste auraen jeg har sett, så jeg da jeg minst ventet det, og jeg ble så overrasket at jeg sa det til vedkommende som dermed trodde jeg var gått fra vettet.
Selv har jeg bare sett aura sporadisk. Det er mest vanlig å se eterlegemet, som nevnt over, eller noe som kan minne om (blåaktig?) røyk. Den tydeligste auraen jeg har sett, så jeg da jeg minst ventet det, og jeg ble så overrasket at jeg sa det til vedkommende som dermed trodde jeg var gått fra vettet.
Antall ord: 79
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Nov 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
- Lokalisering: I ett tre.
Re: aurametoder
For meg faller det naturlig.
kan ha noe med att jeg fortsatt bare er barnet .
Men, det letteste er bare og ikke tenke. Bare la det skje.
Funker best på meg.
Men din måte er den beste;).
Husk disse tre ordene, de vill hjelpe deg godt på veg.
Øv,øv og øv!
kan ha noe med att jeg fortsatt bare er barnet .
Men, det letteste er bare og ikke tenke. Bare la det skje.
Funker best på meg.
Men din måte er den beste;).
Husk disse tre ordene, de vill hjelpe deg godt på veg.
Øv,øv og øv!
Antall ord: 53
MVH Dotten.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2005 15:50
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 30 ganger
- Blitt takket: 17 ganger
spennende dette med aura. Jeg ble fortalt for et par dager siden av ei dame at ho kunne se en lys gul skinnende aura rundt meg.(håper ikke det er negativt). Og hun sa jeg måtte fokusere på en skinnende blåfarge, da jeg trengte mye energi til noe som skjer på privaten om dagene..
Veldig lyst å lære meg det selv.. Noen som kanskje har noen linker til nettsider hvor det står litt forskjellig om dette??
Veldig lyst å lære meg det selv.. Noen som kanskje har noen linker til nettsider hvor det står litt forskjellig om dette??
Antall ord: 80
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Jan 2009 19:50
- 15
- Kjønn (valgfri): mann
- Lokalisering: Fosnavåg
hei hei ej lurer på om derre kan gji mej eit svar
eg har møtt ei dame so sei at ej har ein kvit aurora og hun er ikke den fyrste osso spør ej henne om ka det betyr å ho sei ingen ting men ej ser ein slags skrekk\redd syn av henne so ej begynner å bli skremde so kan noe berre svare å sei ka d e for noe.
eg har møtt ei dame so sei at ej har ein kvit aurora og hun er ikke den fyrste osso spør ej henne om ka det betyr å ho sei ingen ting men ej ser ein slags skrekk\redd syn av henne so ej begynner å bli skremde so kan noe berre svare å sei ka d e for noe.
Antall ord: 71
Hide post links |
ser du har fått mange riktige tips., jeg å min sønn har i kveld lekt oss med energier å det å se aura, vi varmet hendene og hadde finger mot finger og gjorde bevegelser, og vi begge så energien i mellom oss, han var mer flink men unge mennesker har vel lettere for det meste, jeg syns det var lettest å se auraen ved mørk bakgrun da jeg bare så "damp" først, men etter vi har lekt litt begynte min sønn å beskrive fargene han så... helt fantastisk syns jeg..Lamino skrev:har noen noe tips om hvordan man kan se aurar, altså treningmetoder? har sett noe på youtube, men stoler ikke på dem... kan noen av dere som kan se aurar gi meg noe tips? om f. eks hvordan dere lærte det, hva dere gjør får å se dm. har lest at man ser dem lettere hvis man dagdrømmer, når øynene holder på å lukke seg (søvnig øyer)
Dette gjør jeg:
- puster dypt inn og ut noen par ganger med lukkede øyner
-deretter ser jeg på objektet (planter,boker+++ med sterk farge)
-jeg finner meg så et punkt og konsentrerer meg på det.
Har også prøvde å se min egen foran et speil uten å lykkes....hva gjør jeg feil?
Takk på forhånd
Antall ord: 220
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jul 2007 01:10
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Kristiansund
Jeg ser auraen min ved å holde handa mi mot en hvit vegg. Jeg ser "igjennom" handa mi, fokuserer helt ut og plutselig dukker auraen opp som tåke. Hittils har jeg sett to lag av den:)
Antall ord: 36
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jan 2009 18:13
- 15
Aura er en spennende ting. Første gang jeg oppdaget dette var når jeg satt i klasserommet,og plutselig så jeg en blåaktig tåke lignende ting rundt noen av medelevene mine. Noen lyste sterkere enn andres. Jeg skvatt litt til, og når jeg kom hjem fortalte jeg mamma om opplevelsen min. Hun sa at som jeg beskrev det,hørtes det ut som jeg hadde sett auraen til noen av mine medelever. Spennende.
Antall ord: 77
Hide post links |