Universet & dets hemmeligheterFlere som ble skuffet i den 14 oktober????????

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Smileyvero
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jul 2006 15:31
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hitra

Innlegg av Smileyvero »

ludoburgero skrev:
slimdoktor skrev:Herregud Ludo, du er skikkelig gretten. Du burde ikke ta deg selv saa seriost. Du er paa et forum og det og komentere andres tegn er skikkelig low :mozilla_sealed:
Herregud! Seriøst!

Nei, vet du hva, slimdoktor?
Jeg er egentlig ikke gretten i det hele tatt. Men du kan godt få lov å late som jeg er det ;) Forresten så er det ikke meg selv jeg har problemer med å ta seriøst, for det gjør jeg når jeg først mener jeg er seriøs. Det er bruken av så mange spørsmålstegn etter hverandre jeg har problemer med å ta seriøst.

En liten hemmelighet mellom meg og deg:
Pssst! Jeg vet jeg er på et forum! *tiske hviske*

Det å kommentere "andres tegn" (hvis du da mener tegnsetting?)
er i mine øyne ikke "low" (hvis du da mener lavmål?).
Hvis man er på et forum går det for faen an å skrive noenlunde riktig.
Hehe, du er skikkelig looooow Ludo :mozilla_undecided: Hm! Ikke dårlig! Gretten, "low", seriøs....outch da :mozilla_tongue: Ikke greit å være Ludo da da....

Anyway-nei....jeg ble egentlig ikke spesielt skuffa den 14.. Hva VAR det nå jeg gjorde den dagen(for det er det jo mange som ønsker å vite :mozilla_undecided: )...tror det var den dagen jeg spiste kebab det gitt, og så "Den 6.sans"...jaja, ganske fin dag det i grunnen :mozilla_laughing:
Antall ord: 234

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

ludoburgero skrev:Er det mest negativt eller positivt å være en fæling i den sammenheng?
Jeg spør etter din ekspertise, frøken Martine.
Nå har jeg et viktig spørsmål å stille deg, og jeg belager meg på at du svarer etter beste evne og med ærlige hensikter. Dette kan være avgjørende.
Avgjørende for hva? Din fremtid som et fungerende menneske i et ellers så kaldt og hjerteløst samfunn?

Jeg vil si at i dette tilfellet kaller jeg deg en fæling mest for min egen underholdnings skyld. Du er en fæling fordi du smører tjukt på, og ikke minst fordi du sa "Sometimes, a man's gotta do what a man's gotta...". Men det er ikke fæling i den forstand at du er et dårlig menneske, det er mer i en spøkefull betydning. For eksempel hadde dette kommet mye tydeligere frem hvis jeg kunne dultet deg i skuldra mens jeg sa det, men vi vet jo begge at du da hadde klasket meg i fjeset, så det er ingen god idé. Men du kan jo ta med i vurderingen at jeg skrev både "Hihi" og " :mozilla_laughing: ", som begge er sterke signaler på at setningen ble sagt i en spøkefull tone. Hadde jeg skulle gjort det enda tydeligere, ville jeg ment det hadde vært å overdrive veldig. Jeg er ikke så fan av overdrivelser bestandig, så jeg la vel kanskje litt vel mye optimisme i mitt håp om at du skulle oppfatte setningens riktige betydning. Når du likevel ble i tvil, er det bare fint at du spør, så vi kan få klarhet i saken.
Antall ord: 283

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Smileyvero skrev:Hehe, du er skikkelig looooow Ludo :mozilla_undecided: Hm! Ikke dårlig! Gretten, "low", seriøs....outch da :mozilla_tongue: Ikke greit å være Ludo da da....
Du er litt søt du også. Si fra når du har fått skjegg og pupper.
Så kan jeg selge deg til sirkuset.
Antall ord: 50
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

TheMartine skrev:
ludoburgero skrev:Er det mest negativt eller positivt å være en fæling i den sammenheng?
Jeg spør etter din ekspertise, frøken Martine.
Nå har jeg et viktig spørsmål å stille deg, og jeg belager meg på at du svarer etter beste evne og med ærlige hensikter. Dette kan være avgjørende.
Avgjørende for hva? Din fremtid som et fungerende menneske i et ellers så kaldt og hjerteløst samfunn?
Jeg vet ikke, jeg lar meg lede av dine forslag. Så kanskje det for den grunn er avgjørende, ja! Er beste løsning å være en fæling i en fæl verden, eller forsøke å være så lite fæling at noen sveklinger vil følge mitt eksempel, og så følger andre sveklinger etter, helt til en som ikke er svekling følger, og så følger de andre som ikke er sveklinger etter ham/henne? For jeg vil ha en ufæl verden, og da må jeg vite om det gjelder å spille med - eller om det er mer hensiktsmessig å gå i kuleregnet/skuddlinja som en liten ynkelig og ufæl skikkelse.

Føler jeg dramatiserte det litt i hodet mitt nå, og at jeg tok litt av.
Overanalyserte og sånt. Men.
Jeg vil si at i dette tilfellet kaller jeg deg en fæling mest for min egen underholdnings skyld. Du er en fæling fordi du smører tjukt på, og ikke minst fordi du sa "Sometimes, a man's gotta do what a man's gotta...". Men det er ikke fæling i den forstand at du er et dårlig menneske, det er mer i en spøkefull betydning. For eksempel hadde dette kommet mye tydeligere frem hvis jeg kunne dultet deg i skuldra mens jeg sa det, men vi vet jo begge at du da hadde klasket meg i fjeset, så det er ingen god idé.
Når vi først snakker om å overanalysere. Og eventuelt utbrodere.
Ja, dette synes jeg var bra! Nå føler jeg vi er på bølgelengde!
Liker å smøre tjukt på... det gir liksom mer mening til en som føler at ingenting gir noe spesielt mening enkelte ganger (les: Espen føler dette). Det er som at jeg skulle si at å høre en skikkelig god gitarsolo er nesten like bra som en god orgasme. Eller sammenligne det med første gang du blir forelsket. Eller å hoppe i fallskjerm. Det hadde blitt sammenligninger som virker helt utav proporsjoner - ja, noen ville kanskje kalt det overdrivelse, noe pompøse metaforer, og absurde sammenligninger. Men sånn er jeg, for jeg har ikke noe fornuftig å si mer. Jeg vil bare være meg.
Og når jeg er meg, som jeg jo er, så hadde jeg aldri i livet klasket deg i fjeset.
Bare så det er sagt. Hadde du dulta meg i skuldra, hadde jeg nok krøllet meg sammen og ropt "IKKE SLÅ MEG, IKKE SLÅ MEG!". Eller, det spørs hvor sterk du er.

Har jeg lirt av meg nok bullshit nå?
Å, nei! Jeg har mer å kommentere!
Men du kan jo ta med i vurderingen at jeg skrev både "Hihi" og " :mozilla_laughing: ", som begge er sterke signaler på at setningen ble sagt i en spøkefull tone. Hadde jeg skulle gjort det enda tydeligere, ville jeg ment det hadde vært å overdrive veldig. Jeg er ikke så fan av overdrivelser bestandig, så jeg la vel kanskje litt vel mye optimisme i mitt håp om at du skulle oppfatte setningens riktige betydning. Når du likevel ble i tvil, er det bare fint at du spør, så vi kan få klarhet i saken.
Herlig. Du overdriver ikke. Ingenting er overdrivelser i mine øyne.
Jeg liker drama, Shakespeare og sånt. Og så synes jeg det er helt greit å være kortfattet også, fordi jeg vet selv at jeg kan overdrive og snakke rundt grøten som bare juling. Jeg liker liksom alle detaljene, hele stemningen, følelsene rundt det, det subtile. Jeg liker å beskrive et øyeblikk, og ikke bare "Filmen var bra, veltende og eksploderende biler, bra damer, biljakt, skuddrama og en udødelig hovedperson". Sånn sett kan man jo se på alle disse innleggene jeg har lirt ifra meg, og tenke på hvilket liv jeg har - og hvilke manglende fritidssysler kanskje mest. For antall innlegg er greit, på så mange år. Igjen har noen forsvunnet under sletting og opprensking av forumet for et par år tilbake. Så det er egentlig flere. Og innleggene mine er jo som kjent SVÆRT SJELDENT av det kortfattede slaget.

Jeg regner med at det hjelper meg å ikke tenke så mye.
Tankekjør ellers. Hele døgnet. Aldri stopp.
Freden i meg er liksom ikke helt der lengre.
Skulle hatt ei boksepute, en trimsykkel og strikkepinner...

...men hey! Gøy at du var spøkefull! Jeg liker spøkefulle Martine.
Bortsett fra når hun tøyer spøken sånn at jeg blir usikker ;p
Antall ord: 841

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Odin.01
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Des 2006 20:47
17
Lokalisering: Oppland

Innlegg av Odin.01 »

slimdoktor skrev:Jassa, dere er her enda dere prippene mennesker paa min traad som dere synes var saaaaaaaaaaaaaaaaaaa DUM!!! :mozilla_smile:
Luuuuuuuuuudoooo må jo bare kritisere. Har vel ikke noe annet å gjøre sikkert!!!!!!!!!!!!
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

Dere syrehoder må melde dere ut av KKK og inn på et norskkurs.
Og kanskje melde dere for Frelsesarméen og gjøre litt dugnad.
For det første skriver dere som om dere var 8 år gamle, og for det andre så snakker papegøyer i mer fullstendige setninger enn dere.
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Odin.01
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Odin.01 »

ludoburgero skrev:Dere syrehoder må melde dere ut av KKK og inn på et norskkurs.
For det første skriver dere som om dere var 8 år gamle, og for det andre så snakker papegøyer i mer fullstendige setninger enn dere.
Hvem prater om papegøyer? Du skriver og skriver, men kommer aldri til poenget. Misbruk av alfabetet, eller for å si det på en annen dumm måte, unødig voldtekt av tastatur. Fjott.
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Tro meg, poenget er der men også noen som er for dumme til å se det!
Antall ord: 15
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Odin.01
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Odin.01 »

Diffusa skrev:Tro meg, poenget er der men også noen som er for dumme til å se det!
Du har ikke sett det du heller skjønner jeg, da er vi hvertfall to.
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Diffusa »

Odin.01 skrev:
Diffusa skrev:Tro meg, poenget er der men også noen som er for dumme til å se det!
OOooo, den svei liksom..
Antall ord: 39

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

Odin.01 skrev:
ludoburgero skrev:Dere syrehoder må melde dere ut av KKK og inn på et norskkurs.
Hvem prater om papegøyer? Du skriver og skriver, men kommer aldri til poenget. Misbruk av alfabetet, eller for å si det på en annen dumm måte, unødig voldtekt av tastatur. Fjott.
Poengene finnes alltid, men noen ganger går de ikke like klart frem.
At du er dum, er for eksempel et klart poeng.
Jeg kunne også sagt det på tusen forskjellige måter. Noen ganger er jeg også veldig useriøs, og det vet du, men du velger å fremstille meg useriøs når jeg først mener å være seriøs, og omvendt igjen. Fordi du ikke liker meg, noe som er helt greit, fordi jeg ville blitt fornærmet av å bli likt av en som deg.

Du har spredd rasistiske meninger mange ganger her inne, og det er faktisk forbudt ifølge norske lover. Dessuten har jeg null respekt for rasisme. Så jeg kommer alltid til å irritere deg, selv om jeg håper at ting ordner seg for deg. For du har et problem, ikke bare når det kommer til å redegjøre for deg (som alltid drar inn mora mi og gudene vet hva i diskusjonene vi har hatt), men også med fremmedfrykten din.

Fjott kan du godt kalle meg. Jeg foretrekker faktisk at du kritiserer meg fremfor at du kaller negere for aper og annet lavmål, og du kan gjerne fortsette med kritikken din mot meg heller. Det blir på en måte lett underholdning.
Ikke noe jeg er stor tilhenger av, men la gå. Du er litt småsøt likevel.
Sist redigert av ludoburgero på 19 Okt 2008 00:59, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 317

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Odin.01
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Odin.01 »

Diffusa skrev:
Odin.01 skrev:
OOooo, den svei liksom..
12345. To store og tre små.
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Diffusa »

Odin.01 skrev:
Diffusa skrev:
Odin.01 skrev:
OOooo, den svei liksom..
12345. To store og tre små.
Næmmen, kan du telle også? :mozilla_surprised:
Antall ord: 58

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Odin.01
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Odin.01 »

ludoburgero skrev:
Odin.01 skrev:
Poengene finnes alltid, men noen ganger går de ikke like klart frem.
At du er dum, er for eksempel et klart poeng.
Jeg kunne også sagt det på tusen forskjellige måter. Noen ganger er jeg også veldig useriøs, og det vet du, men du velger å fremstille meg useriøs når jeg først mener å være seriøs, og omvendt igjen. Fordi du ikke liker meg, noe som er helt greit, fordi jeg ville blitt fornærmet av å bli likt av en som deg.

Du har spredd rasistiske meninger mange ganger her inne, og det er faktisk forbudt ifølge norske lover. Dessuten har jeg null respekt for rasisme. Så jeg kommer alltid til å irritere deg, selv om jeg håper at ting ordner seg for deg. For du har et problem, ikke bare når det kommer til å redegjøre for deg (som alltid drar inn mora mi og gudene vet hva i diskusjonene vi har hatt), men også med fremmedfrykten din.

Fjott kan du godt kalle meg. Jeg foretrekker faktisk at du kritiserer meg fremfor at du kaller negere for aper og annet lavmål, og du kan gjerne fortsette med kritikken din mot meg heller. Det blir på en måte lett underholdning.
Ikke noe jeg er stor tilhenger av, men la gå. Du er litt småsøt likevel.
Er man Rasist hvis man ikke liker Rasister? Hvis man til stadighet hetser Rasister? Og ifølge deg er jeg en Rasist,Så da er vel du en tung Rusmisbruker?
Antall ord: 349

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

Odin.01 skrev:Er man Rasist hvis man ikke liker Rasister? Hvis man til stadighet hetser Rasister? Og ifølge deg er jeg en Rasist,Så da er vel du en tung Rusmisbruker?
Jeg skal gjøre det enkelt for deg.
Ja, du har et poeng i det du sier, selv om det ikke blir rasisme, for det dreier seg ikke om raser det å ta rasistene under en kam. Det kalles mer fordommer og stigmatisering da. Men jeg kritiserer deg personlig for den rasisten du er, og det er dette jeg ikke liker med deg. Rasister generelt liker jeg heller ikke for at de nettopp er rasister, så det er rasismen jeg i bunn og grunn misliker. Menneskene bak dette rasistiske kan ha mange andre bedre og finere sider. Jeg kjenner folk med rasistiske tendenser som jeg er glad i til tross for akkurat den svakheten, for å si det sånn da.

Og nei, jeg liker å ta meg noen øl av og til. Jeg er cirka 80 kg. tung.
Sånn passe tung rusbruker er en mer korrekt beskrivelse.
Antall ord: 179

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links