Healing og annen alternativ medisini tvil, hjelp meg...

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Lamino
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Okt 2008 21:02
16

i tvil, hjelp meg...

Innlegg av Lamino »

Hei. I det siste har jeg vært veldig interissert for healing, synskhet, klarsyn og aurar osv. Særlig etter å ha sett mange tv programmer om dette på tvNorg:p

jeg prøvde å heale lille fingeren min,fordi den ikke gikk helt inn til resten av de andre 4 fingrene, etter noen sekunder så kunne den det på begge hender. jeg ble målløs og ville finne ut mer om dette. Men heala jeg?!? når jeg holder begge hendene ovenfor hverandre føler jeg at det er noe imellom. vil gjerne teste det ut , men hvordan øver man. går man til personer som er skadet og prøver det på dem eller?

men jeg prøvde også å se om jeg kunne se aurar. Jeg følgte et tips på youtube og plasserte en rød gjenstand på bordet og fokuserte på den, til tider kunne jeg se en svak gulfarge jeg prøvde flere ganger og samme farge dukket opp....prøvde på en annen gjenstand men klarte det ikke..kanskje jeg trenger mer trening...
takk på forhånd
Antall ord: 182
KH

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Nov 2007 02:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Du er i tvil om det er noe overnaturlig eller ikke.
Grensene mellom er veldig subjektive.

Egentlig er både healing og syn, noe helt naturlig. Vi kaller det healing, men det er helt normalt. Og kan både trenes og læres. Mens noen er født med eksteme evner. Virker som om du healet deg selv.

Når det gjaldt aurasynes, så var det nok heller helt normalt synsbedrag. Aura er egentlig noe som finnes rundt levende. Og mennesker har energi lag rundt kroppen.
Det du trente på var ikke aurasyn.

En ting er å være nysgjerrig og prøve deg fram. Det handler vel om å lære å stole litt mer på deg selv, og ikke bare det du kan se med dine øyne, men også hva du sanser utover det. Mange kan oppleve at de ser, men de ser ikke alltid like synlig, som du ser disse bokstavene. De sanser og ser på en annen måte.
Har forstått at noen trener opp med å se ufokusert.
Men vi har på samme tid, sterk innbildningsogkraft. Og det gjelder å ha tungen rett i munn.
De fleste du har sett på tv, merker og sanser mye mer enn å se.
Antall ord: 200
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Re: i tvil, hjelp meg...

Innlegg av Eaglespirit »

Lamino skrev:Hei. I det siste har jeg vært veldig interissert for healing, synskhet, klarsyn og aurar osv. Særlig etter å ha sett mange tv programmer om dette på tvNorg:p

jeg prøvde å heale lille fingeren min,fordi den ikke gikk helt inn til resten av de andre 4 fingrene, etter noen sekunder så kunne den det på begge hender. jeg ble målløs og ville finne ut mer om dette. Men heala jeg?!? når jeg holder begge hendene ovenfor hverandre føler jeg at det er noe imellom. vil gjerne teste det ut , men hvordan øver man. går man til personer som er skadet og prøver det på dem eller?

men jeg prøvde også å se om jeg kunne se aurar. Jeg følgte et tips på youtube og plasserte en rød gjenstand på bordet og fokuserte på den, til tider kunne jeg se en svak gulfarge jeg prøvde flere ganger og samme farge dukket opp....prøvde på en annen gjenstand men klarte det ikke..kanskje jeg trenger mer trening...
takk på forhånd
Det som du kjenner mellom hendene er hva noen her inne kaller en energiball :mozilla_wink:
Antall ord: 200
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !