Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderPusting ved siden av meg

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
helikon
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Okt 2008 23:38
16

Pusting ved siden av meg

Innlegg av helikon »

For cha et år siden kom moren min å fortalte meg om "pusting" ved siden av henne. Hu hadde lagt seg- halvsov, å hørte noen puste ved siden av henne. henne trodde henne bare drømte å prøvde å sove igjenn. men så kom det igjenn, var som om en person sov ved siden av henne. henne gikk deretter opp å sov på soffan. Dette var i en kjeller. greit nok. Jeg syntes dette hørtes helt sprøtt ut, helt unaturlig og merkelig ut. Har aldri trodd noe spesielt på sånne ting, trodde vel heller ikke på det den tid heller.Senga som min mor hadde skulle jeg få, for henne skulle få seg ny,har hatt den i 6 måndter- å ikke merka noe ubehag i det hele tatt før i går. Kom hjem fra jobb klokka 24:00 cha. satt litt på msn og hørte på litt musikk slik jeg vaneligvis gjør når jeg kommer hjem. så boksa jeg på bokse sekken en time cha. Deretter satt jeg på en film å la meg ned i senga -normalt vis bruker jeg begge siden av senga å breier meg ut på, men i går gjorde jeg ikke det.Klokken var rundt 2-3 om natten- jeg lå der-det var en stille scene i filmen, så hørte jeg et utpust som om noen skulle ha sovi ved siden av meg-var et skikkelig tungt utpust. jeg verken halvsov-eller sov . jeg spratt opp av senga å begynte å gå rundt i huset. å tenke at dette ikke var sant i det hele tatt. men det jeg hørte hadde jeg hørt , prøvde å forklare til meg selv at dette her er bare noe jeg innbilte meg. Jeg trodde aldri i verden at dette var mulig, har altid ledd å tulla av det folk har sagt til meg som har skjedd dem- var som om en bekreftelse for det jeg ikke trodde på fantes. dette er sikkert ikke noe i forhold til det andre har opplevd , men ble skikkelig satt,er skikkelig satt ut. Er dette farlig?. hvordan får jeg dette til å forsvinne ?. nygjerrigheten min vil jo vite mer om dette. men vil heller at det skal forsvinne, vil ikke opplveve det som har skjedd igjenn.

Hadde satt pris på noe svar og visdomsord
Antall ord: 386

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Mr.Angel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Mai 2008 02:54
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Karmøy.

Innlegg av Mr.Angel »

Dette høres ikke bra ut, jeg kan prøve å hjelpe deg med et par utrop som du kan rope ut i rommet ditt mens du holder et kors foran deg.

Utrop nummer 1: Vik fra meg ondskap, kom deg avgårde til den andre siden hvor du hører hjemme!

Utrop nummer 2: Gå i jesu navn, forlat mitt rom å hvil i fred!

Utrop nummer 3: Jeg ber det som måtte være på mitt rom om og være så snil å forlate stedet øyeblikelig!

Utrop nummer 4: La fred hvile over rommet mitt for evig tid, freden skal seire og ondskapen tape!

Du kan like godt rope ut alle utropene, så er du sikker på å få bort den mystiske ånden. Håper det vil fungere, si gjerne i fra om det har hjulpet eller ikke, venter spent på svar. :)
Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Nov 2007 02:10
17
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Næmen, den skrikinga di, da Angel.
Høres jo ut som eldgammel besvergelser. Hokus pokus.

Helikon, at det er noe der, opplever du jo. Og på samme tid, så er det du, dere, som bestemmer.
Frykten er en reaksjon som spøkelser og vesener lever av. Og når du kommer fra en overbevisning av at slikt ikke eksiterer, så er frykten det man tyr til. Dette utfordrer dine grunnleggende overbevisninger, og det var kanskje det som skulle til, for at du brøt igjennom slik fornektelse av at det er noe mer.
På en eller annen måte, har både din mor og deg aksptert å få en slik erfaring.

Om du kan godta denne erfaringen, av at det er noe mer, så kan du også etterhvert slippe løs den frykten du kjenner for det. Du er ikke gal, og ikke mistet forstanden. Du er bare på vei til å våkne opp til en større virkelighet. Noe veldig mange mennesker opplever på ulike måter. De blir mer eller mindre revet ut av den begrensede mentale tilværelsen, og opplever ting de ikke kan forklare ut i fra den gamle bevisstheten.

Spørsmålet er om du kan akspetere en virkelighet om at det er noe mer.
Kan du det, så kan du også gi slipp på frykten for dette fenomenet. Og da kan du også si i dine egne ord at du ikke lenger har behov for denne opplevelsen. Og be vedkommende om å gå videre, sove et annet sted, eller forsvinne helt fra deg. Men ut i fra frykten, for det, så må du ha hjelp fra andre. For da gir du fra deg autoriteten og retten til å bestemme noe selv.

Det er ikke farlig, og er ikke der for å skremme deg. Det kan være et menneske, som ikke har skjønt at de er døde, og som henger igjen. Eller det kan være din egen hjelper, som drar forhenget litt til siden, slik at du opplever at det er noe mer.
Men det er du som kan bestemme, bare du kan akseptere det som har skjedd.
Antall ord: 355
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mr.Angel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Mai 2008 02:54
16
Lokalisering: Karmøy.

Innlegg av Mr.Angel »

Prøver bare å hjelpe til jeg og komme med noen kloke ord. Har funket før de utropene mine, en annen har prøvd dem her inne og han ble kjempe fornøyd med resultatet.
Han sa at det hadde blitt fredfult i hjemmet og at han hvar kjempe fornøyd. :)
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

Spøkelser, poltergeist lever av menneskelig energi, det vill si blir du veldig redd/stressa av alt som oppleves, vill du bare livnære ånden mere.
Men om du bare prøver og slappe av og tenke, det er liksom ingen hær og bare gjør vanlige sysla. En ånd som sover kan da vel ikke være så skummelt, er jo bare pusting av noen som sover.

Men om det blir for ille, så kan du jo bare tilkalle en åndutdriver, som renser huset for det som befinner seg der. Kanskje muligheten er også for att du kanskje kan lære litt mere om hvem som virkelig er der også!
Antall ord: 112
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links