Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMin lille datter på 3 år

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Lynette
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Okt 2008 23:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Min lille datter på 3 år

Innlegg av Lynette »

Min datter på 3 år!Hei jeg er helt ny her:=) Jeg er her pga min datter på 3 år ser og opplever ting jeg ikke kan.Jeg har nett hvert hos en synsk med henne for å få en bekreftelse eller råd om hvordan jeg skal takle dette sammen med henne.Hos oss er det veldig mange ånder som kommer og går.Spesielt har hun snakka om to jenter på rommet hennes som er snille men som ikke vil vil ha henne med i leken.Hun har et veldig fint dukkehus som hun aldri har lekt med!Jeg spurte henne en dag om hvorfor hun ikke lekte med det og da svarte hun at:jente leker med huset mitt.Dem er redd for meg og derfor får jeg ikke leke sammen med dem....Men dem er snille mamma:=)Kun kaller dem Katrine og Siri.

En dag...faktisk den dagen jeg bestemte meg for å oppsøke en klarsynt sa hun ting jeg ikke kunne forklare.

Det var grytidlig om morgningen og enda mørk osv.Hun kom løpene og redd inn på bade mot meg.Jeg selv satt på do:=) Mamma di voksne slår meg på hode!!
Åhh off da svarte jeg...hva sier dem til deg da?Dem sier:fy du bor ikke her vi bor her!!!De er døde...
Da fikk jeg litt angst.Uten at hun marka det!Jeg spurte videre :hvor kommer dem fra?
Det hvite huset der(nabo huset)Har alltid hatt en viss tiltrekkning fra det huset!Vet ikke hvordan jeg skal forklare det men føler meg rett og slett observert fra huset.Verste av alt er at hun har snakka om det "hvite" huset flere ganger men jeg har har trodd at hun bare har en sinnsyk god hukommelse fra der vi bodde før i et hvit hus.

Hun er en livsglad jente med faktisk masse energi og stor utsråling.Veldig omgjengelig og positiv.Hun har opplevelser fra babystadie......hun kunne bli vettskremt av noe jeg ikke kunne se eller føle allerede da hun krabba....mange har lagt merke til det.

Jeg begynte vel å virkelig misstenke noe da hun løp livredd fra soverommet sitt en uke etter vi hadde flytta inn i en anne leilihet.Fra å sove perfekt en hel uke "noe hun aldri har gjort"tidligere til å bli livredd for å være alene igjen.

Hun påsto at en dame hadde slått henne på rompa i senga mens hun sov!

Jeg fulgte henne gang på gang inn å sa som jeg da trodde at:neimen her er det ingen damen lille venn.Legg deg igjen!Ikke at jeg sa det til noen på det tidspunkte men jeg tenkte jo litt da.At hvordan vet hun at noen (før)ble slått på rompa hvis dem var ulydige osv.Hun var 2 liksom!!Hun har aldig blitt slått på rompa av noen som helst!

Det bler så ille at jeg tok dobbelsenga mi inn i stua så sov vi der!!Plutselig en dag etter ca 6 mnd sa hun:I dag kan jeg sove alene på det rommet....Jeg hadde plassert sengen hennes og tingene på et annet rom.Rett over.Å fra og med den dagen har hun sovet der...hun sa en dag til meg at:mamma er ikke du redd damene og mennene på rommet ditt???Neida di er snille med meg svarte jeg bare....

Tidligere har hun ønsket at lyset og soveromsdøren hennes skal stå oppe når hun legger seg men nå blir hun nesten hysterisk hvis jeg ikke lukker den.Jeg spurte hvorfor og da svarte hun det at:da slepper damene og mennen å vekke meg.Dem bråker så mye i gangen og trappene-det er noe hun har sagt flere ganger+at hun kansje liker å tro at dem ikke KAN komme seg inn på rommet hvis døren er lukket.Stakkars jenta mi som opplever dette...selv om jeg syns hun takler det kjempe bra!

Men tenk å oppleve at noen slår!Jeg tror neppe det kan være så mye kraft men skummelt.Hun synske mente at dem dunker på en for å få ener :mozilla_tongue: gi fra vedkommende.

Dattera mi har sagt at:dem slår og vekker lillebror også!Han våkna hvert kvarter i en periode.

Er her for å prøve å åpne meg litt mer og kansje for å få innspill eller litt mer innsikt i hva min datter opplever.
Antall ord: 748

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Aug 2008 04:15
16
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Johnny »

hmm, spennende. sett opp et kamera mens jenta di sover og se reaksjonene hennes til de forskjellige tingene som skjer. Kanskje du får et glimt av åndene? Jeg hadde hvertfall gjort det om det skjedde med meg eller broren min ellernoen jeg passet på.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Leven
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Sep 2008 05:44
16
Lokalisering: selveste helvete

Innlegg av Leven »

hmm... Det er ikke akkurat lett for en å oppleve slike ting. Hun har ikke opplevd noe tideligere som kan ha festet seg i hennes underbevisthet. Minner, spesielt dårlige minner har lett for å gjensøke en som kan gi ubehagelig opplevelser som man ikke kan forklare på noe fornuftig måte. Minner, hvis man ikke har kontroll over de selv, så kan de ha stor makt over en og kan få dem til å oppleve, se og høre ting.

Jeg tror du kan gjøre lurt i å prate åpent med henne, vise at du er der for henne osv. Selv har jeg ingen tro på synske mennesker eller folk som stirrer deg i øyne eller andre alternative helsepersoner. Prøv å observer åssen hun leker, adferd og spør andre som kjenner deg og henne om åssen de opplever henne. Hvis dette er noe du føler du ikke klarer å håndtere vil jeg anbefale å komme i kontakt med en psykolog.

Bare si ifra hvis du synes min tilbakemelding er helt bak mål.
Antall ord: 173

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

Hmm. mye kan tyde på at det er folk som allerede bor der ja.

Barn skal visst være mye mere åpne enn de fleste voksne er, for da er de ikke underlagt samfunnets dagligdagse "riktige" verdensbilde enda.

Jeg tror du trenger en grunndig gjennomgang av hele stedet av et medium og klarsynt.
Jeg vet om en på www.utdrivelse.no.
Han har vært med i Åndenes Makt på TvNorge.
Antall ord: 71
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Hei!

Barn ser og hører mye mer enn voksne fordi de befinner seg på en "lavere" frekvens og tar inn mye, mye mer enn voksne. Din datter har en hjernefrekvens på ca 3 - 5 Hz og tar inn alt hun opplever, uten å analysere noe som helst.

Du kan ringe Silva Ultramind på tlf 33 40 17 00 der vil du få all den forklaringen du trenger for å forstå din datter. De er seriøse og hun som tar tlf holder kurs i nettopp: barn.

Lykke til! :mozilla_innocent:
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Hei, og velkommen, Lynette! :)
Fint med enda en siddis her inne!

Det virker som om datteren din er åpen for å se ting andre ikke ser, ja.
Jeg er slettes ikke noen ekspert på spøkelser, men jeg vet at søskenbarnet mitt også har ei jente på din alder som ser en skikkelse hun mener er der i huset.

Bare til å lete litt rundt på forumet, det er mange som deler dine erfaringer med dette ;)
Antall ord: 75
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

Hørtes veldig spennende ut det der. Kan jo hende din datter oppfatter ting vi voksne ikke oppfatter, hender seg att de små oppdager mere enn vi gjør, fordi fra de er liten av oppdager og opplever ting de ikke kan klare og sette ord/tankene på. Da hender det som oftes att de våkner på en måte opp med en sjette sans. Trur kanskje din datter oppdager noe som du ikke ser, kanskje broren også oppdager noe. De små er gjerne mottakelige til slike ting.

Men som Johnny sier: sett opp ett kamera og film rommet mens hun sover, kanskje film begge rommene + gangene og trappa.
Så ser du hva som skjer isåfall dagen ættepå om det kanskje har blitt tatt opp noe på filmen.

Lykke til vidre, og hyggelig og hilse på deg :)
Antall ord: 139
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 21:18
18
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Re:

Innlegg av ? »

Moonstone skrev:
Jeg tror du trenger en grunndig gjennomgang av hele stedet av et medium og klarsynt.
haha, dette er jo ganske ironisk, eller patetisk heter det kanskje..
Antall ord: 46
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
30cm
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 09 Sep 2009 22:35
15
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Re:

Innlegg av 30cm »

Moonstone skrev:Hmm. mye kan tyde på at det er folk som allerede bor der ja.

Barn skal visst være mye mere åpne enn de fleste voksne er, for da er de ikke underlagt samfunnets dagligdagse "riktige" verdensbilde enda.

Wæ hæ hæ hæ ho ho ho olav :lol:
Antall ord: 81
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: Re:

Innlegg av Moonstone »

? skrev:
Moonstone skrev:
haha, dette er jo ganske ironisk, eller patetisk heter det kanskje..
Hehe, ja det var litt ironisk, også var jeg litt patetisk, men han var den eneste jeg kom på i øyeblikket.
Sorry Olav, nothing personal ;)
Antall ord: 72
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Re: Min lille datter på 3 år

Innlegg av Diffusa »

Hehe. Synes det var litt søtt jeg. Men dårlig reklame å ha liggende på forumet da.

Jeg lurer på hvordan det står til med trådstarters jenteunge jeg..
Antall ord: 30
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DamageDone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2009 00:45
15
Kjønn (valgfri): hersker
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av DamageDone »

Håper ingen fikk peilepinner i øynene.
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
30cm
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 09 Sep 2009 22:35
15
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av 30cm »

Håper heller ingen mindreårige ble fulle eller utsatt for trakasering.
Antall ord: 12
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

30cm skrev:Håper heller ingen mindreårige ble fulle eller utsatt for trakasering.
:like
Antall ord: 15
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Innlegg av Nephandi »

Det er mange barn som har slike evner, noen beholder dem mens andre lukker seg for dem når de blir eldre. Nå som det er gått noen år Lynette, hvordan går det med den lille jenta din? Ser hun fortsatt Ånder? Det hadde vert artig med en oppdatering.
Antall ord: 51
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links