Hjemsøkt, Gjenferd & Åndernoen forklaring?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
line81
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Jan 2008 20:11
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sør-trøndelag

noen forklaring?

Innlegg av line81 »

Dette er kanskje litt vanskelig å tro på, men kjæresten min som ikke tror på slike ting ble overbevist om at det finnes mer enn hva vi tror...

Fikk et bildet fra ei venninne av venninna hennes igjen... Og deres felles venninne hadde tatt dette bildet på en solskinnsdag. Det er fra et selskap.. spurte ikke om slike detaljer. men de hadde tatt bilder av hverandre fra mobilen.. og da de skulle se på bildene ble de rimelig forskrekket. der sto det ei jente som virket som om hun hadde avkappet arm. og denne jenta var ikke med i selskapet, og det var heller ikke barn rundt da de tok bildet...

jeg bestemte meg for å sjekke ut dette nærmere og alle de jeg har snakket med mener at dette bildet ikke er manipulert. det er ekte..
jeg forstørret bilde og la merke til at jenta ikke har avkappa arm, men at hun står og peker på ryggen til denne jenta som blir tatt bildet av.. men det som skremte meg, var at jenta har sola på seg eller et slags lys over seg, men ansiktet er helt mørkt, og øyene er helt svarte. jeg ser ansikt formen tydelig, men likevel er det veldig mørkt. men som sagt øynene virker helt tomme... hadde jeg fått det til, hadde jeg lagt ut bilde... men desverre så er jeg ikke så flink... håper dere skjønner hva jeg prøver å forklare, for det er ikke enkelt å forklare dette bildet.. håper noen kan gi meg en forklaring på dette.. er faktisk litt skremt...
Antall ord: 267

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line81
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Jan 2008 20:11
16
Lokalisering: sør-trøndelag

Re: noen forklaring?

Innlegg av line81 »

må også legge ti l at denne jenta er ca 9 år gammel, og har på seg "fin klær".. men klærne er fra 60 tallet.. grunnen til at jeg vet dette, er fordi tanten min har lignende klær på seg fra et bilde onkel har. og der er hun ca 6 år.... og det er på 60 tallet
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Finn.ghost
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Aug 2005 08:46
19
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Finn.ghost »

Du kan jo begynne med å legge ut bildet her da :mozilla_wink:
Antall ord: 12
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

For å legge ut bilder må du først legge det ut et annet sted på nettet, f.eks. flickr.com.

Når du har lastet opp bildet, høyreklikker du på bildet og velger "kopier bildeadresse".
Så går du inn på innlegget ditt, trykker ctrl + v eller høyreklikker og velger "lim inn". Marker den adressa du nettopp limte inn, og trykk på "Img" på verktøylinjen.
Antall ord: 68
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links