Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderOija brett, jeg er den eneste som flytter glasset

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Oija brett, jeg er den eneste som flytter glasset

Innlegg av kevenandre »

Hei
Nå har jeg printet ut et Ouija brett i fra internett. Men den eneste som flytter glasset er meg. Jeg lurer på hva jeg har gjort galt? er det noen som vet hvordan det skal vere før jeg får kontakt med åndeverdenen. Unnskyld min dårlige formulering.
Antall ord: 50
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Men du skal da ikke flytte på glasset, da er jo moroa borte.
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
17

Innlegg av kevenandre »

Sol@ngelica skrev:Men du skal da ikke flytte på glasset, da er jo moroa borte.
ja men hva skal jeg gjøre for at glasset skal flytte på seg
? :D
Antall ord: 30
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Nov 2007 02:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Ouija brett er en leke i forhold til å kontakt.

Jeg har lest flere av dine innlegg, og ser du er både sensitiv og søkende. Og i forhold til din egen mottagelighet, så blir Quija brett alt for begrensende og grovt.

Du må heller ta det inne i fra deg selv. For det er der du har styrken din. Din egen sjel.

De som ikke opplever noe med slike redskaper som brukes, er ofte de som gi opp å søke denne ytre kontakten. Slik jeg opplever det, så lengtet jeg så mye etter å oppleve noe, at det gjorde til tider vondt. Men det var aldri mulig.

Du har kontakten. Du har alltid hatt kontakten. Det du må begynne med er å lære å stole på deg selv. Søk kunnskap om. Les litt om ting. Og stol på din egen intuisjon.
Hadde du fått kontakt med noen, hadde du kanskje "tatt av" så mye, at du mistet deg selv i deg. Mistet dine egne sanser i forhold til å stole på hva du selv oppelever. Og "solgt" deg så mye til denne kontakten.

Dette vil verken din høyere sjel, eller universet tillate.
Sentrer deg selv, Pust og kjenn etter direkte. Ikke først og fremst utover, på all verdens vesener og ånder. Men blir kjent med ditt eget fantastiske Selv, inne i deg. Den kontakten du søker og lengter etter, er ikke først og fremst etter noen der ute, men etter ditt eget guddommelige og fantastiske sjelevesen du selv er.
Nå har du bare tatt bolig i en kropp, her på jorden. Og de aller fleste, stenger seg inne i denne kroppe, og "glemmer" hva de egentlig er. Og sånn skal det være for mange. De kan leke med Quija bord og en masse annet. Og kanskje oppleve ting. Men du er ikke der, for da hadde du kanskje kjent noe. Og dette noe, kommer ofte i veien for en videre kontakt med deres egen sjels bevissthet.

Den ytre kontakten med noe, kan aldri sammenlignes med din egen direkte kontakt med ditt innerste sjelsvesen, som er deg, dypest sett. Det kan komme i veien for, og bli et ytre substitutt. Men prisen for en slik ytre kontakt, er din egen bevissthetsenergi. Du tror på noen andre enn deg selv. Og gir i fra deg den åndelige energien, til noen andre.

Ut i fra din egen tillit og forhold til deg selv, kan mye spennende skje også på utsiden. Med mennesker du møter, ting du opplever, og kontakter du får. Men da har du evnen i deg til å skille på hvem og hva du får kontakt med. Og du drar til deg, de som kan støtte å hjelpe deg på veien videre. Og ikke de som bare bruker deg.
Antall ord: 466
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Redfalk
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Okt 2008 14:46
16
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Redfalk »

ja men hva skal jeg gjøre for at glasset skal flytte på seg
?

hvis ikke jeg gidder å rydde etter meg, så bruker mamma å flytte glassene og rotet mitt for meg.hehe, da blir hun litt sur da
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Baronen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Jul 2005 23:43
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skogly

Innlegg av Baronen »

klafdeR skrev:ja men hva skal jeg gjøre for at glasset skal flytte på seg
?

hvis ikke jeg gidder å rydde etter meg, så bruker mamma å flytte glassene og rotet mitt for meg.hehe, da blir hun litt sur da
Se, der ble jo glasset flyttet :mozilla_surprised:
Antall ord: 48
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget

-Baronen-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
17

Innlegg av kevenandre »

Baronen skrev:
klafdeR skrev:ja men hva skal jeg gjøre for at glasset skal flytte på seg
?

Se, der ble jo glasset flyttet :mozilla_surprised:
ha ha :mozilla_laughing:
Antall ord: 54
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links