Universet & dets hemmeligheter ⇒ 14 Okt 2008 vil et romskip vise seg i 3 dager.
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Siste jeg hørte var at marsboerne har utført noen eksperimenter på
Gry Jannicke Jarlum. De har krysset hennes DNA med Elvis Presley sitt,
tilsatt et serum kalt Motherfucking-Diva-Queen (trademark) og
rester av John F. Kennedy og Adolf Hitler's arvemateriale.
Skapningen har blitt et gigantisk monster som skal vandre på jorden som den neste messias, rundstjele våre sjeler, ran på høylys dag... rett og slett!
Det ryktes om at denne skapningen kommer til jorden et sted mellom 14. oktober 2008 (næh, sier du det? idag? hva?!) og den 21. desember 2012.
Kanskje muligens kombinert med det øyeblikket CERN klarer å skape et massivt svart hull som sluker oss alle ved hjelp av LHC'en.
Hva dette har med sannhet å gjøre?
Ingenting! Men dere har løyet til meg, virkelig skuffet meg! Tenk alle disse som har lovt på dyrt og hellig at det skulle dukke opp en UFO idag! Så skittent å lyve om til hele menneskeheten! Jeg håper disse mediene som kanaliserer denne dritten har samvittighet som sakte men sikkert vil kvele dem! ;D
Gry Jannicke Jarlum. De har krysset hennes DNA med Elvis Presley sitt,
tilsatt et serum kalt Motherfucking-Diva-Queen (trademark) og
rester av John F. Kennedy og Adolf Hitler's arvemateriale.
Skapningen har blitt et gigantisk monster som skal vandre på jorden som den neste messias, rundstjele våre sjeler, ran på høylys dag... rett og slett!
Det ryktes om at denne skapningen kommer til jorden et sted mellom 14. oktober 2008 (næh, sier du det? idag? hva?!) og den 21. desember 2012.
Kanskje muligens kombinert med det øyeblikket CERN klarer å skape et massivt svart hull som sluker oss alle ved hjelp av LHC'en.
Hva dette har med sannhet å gjøre?
Ingenting! Men dere har løyet til meg, virkelig skuffet meg! Tenk alle disse som har lovt på dyrt og hellig at det skulle dukke opp en UFO idag! Så skittent å lyve om til hele menneskeheten! Jeg håper disse mediene som kanaliserer denne dritten har samvittighet som sakte men sikkert vil kvele dem! ;D
Antall ord: 182
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Aug 2005 08:46
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Tja du kunne jo gå til søksmål vettu :mozilla_wink:
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Kanskje jeg skal det...Finn.ghost skrev:Tja du kunne jo gå til søksmål vettu :mozilla_wink:
Antall ord: 19
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
Hide post links |
Dette er rip off ass, jeg vil ha pengene tilbake, ingenting har skjedd.
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Feb 2007 15:33
- 17
- Lokalisering: Oslo
Det er ikke slutt på dagen ennå, folkens! Men jeg blir dritforbanna hvis det ikke dukker opp noe skip. Synes også det er ufattelig dårlig av alle disse folka som påstår å ha fått (K) analisert disse føkkings meldingene/beskjeder el hva f... det er, å rett og slett ljuge og spre et budskap som gir folk håp og forventning...og så er det bare piss?!!
Antall ord: 70
Hvem som helst kan være hvem som helst (Terningmannen)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Men så må du ikke glemme at mange av disse menneskene er personlig overbevist om det av ymse grunner. Sett fra deres synsvinkel er det ikke løgn - bare andre ting (dumskap, naivitet, osv).dagnass skrev:Det er ikke slutt på dagen ennå, folkens! Men jeg blir dritforbanna hvis det ikke dukker opp noe skip. Synes også det er ufattelig dårlig av alle disse folka som påstår å ha fått (K) analisert disse føkkings meldingene/beskjeder el hva f... det er, å rett og slett ljuge og spre et budskap som gir folk håp og forventning...og så er det bare piss?!!
Antall ord: 106
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Feb 2007 15:33
- 17
- Lokalisering: Oslo
Det siste nå er at det vil dukke opp ved soloppgang i morgen, i amerika...sjekk her:
http://www.2012evolution.com/podcasts/brad-update.mp3
http://www.2012evolution.com/podcasts/brad-update.mp3
Antall ord: 25
Hvem som helst kan være hvem som helst (Terningmannen)
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Skulle det mot formodning lande et romskip på jorden i dag, ser det dårlig ut for flere veddemålsselskaper.
Mandag bestemte selskapet William Hill seg for å stanse alt spill på at romvesener vil ankomme jorden. Det skjer etter en spådom fra det selverklærte australske mediet Blossom Goodchild som i august i år hevdet at det vil dukke opp et stort utenomjordisk lysskip på himmelen i dag, og at dette romskipet vil være synlig i minst tre dager.
Spådommen fikk raskt ben å gå på, og har spredd seg til en mengde spill og ufo-entusiaster verden over som har satset penger på at Goodchild har rett.
– Det er første gang et internettfenomen påvirker vår forretning. Spådommen til Goodchild har satt fart i entusiastene, og vi må nå ut med flere millioner pund om det skulle dukke opp et romskip. Derfor har vi bestemt oss for ikke å ta i mot flere store veddemål før den 14. oktober er passert. Forhåpentligvis uten at det har skjedd noe, forteller pressetalsmann i William Hill, Rupert Adams til ABC Nyheter.
Fredelige hensikter
For de som er engstelig for et mulig besøk fra oven, bør det være en betryggelse at de utenomjordiske visstnok skal ha fredelige hensikter.
Stor usikkerhet,men har det vært jeg, tatt imot alle veddemål som har kommet inn
Mandag bestemte selskapet William Hill seg for å stanse alt spill på at romvesener vil ankomme jorden. Det skjer etter en spådom fra det selverklærte australske mediet Blossom Goodchild som i august i år hevdet at det vil dukke opp et stort utenomjordisk lysskip på himmelen i dag, og at dette romskipet vil være synlig i minst tre dager.
Spådommen fikk raskt ben å gå på, og har spredd seg til en mengde spill og ufo-entusiaster verden over som har satset penger på at Goodchild har rett.
– Det er første gang et internettfenomen påvirker vår forretning. Spådommen til Goodchild har satt fart i entusiastene, og vi må nå ut med flere millioner pund om det skulle dukke opp et romskip. Derfor har vi bestemt oss for ikke å ta i mot flere store veddemål før den 14. oktober er passert. Forhåpentligvis uten at det har skjedd noe, forteller pressetalsmann i William Hill, Rupert Adams til ABC Nyheter.
Fredelige hensikter
For de som er engstelig for et mulig besøk fra oven, bør det være en betryggelse at de utenomjordiske visstnok skal ha fredelige hensikter.
Stor usikkerhet,men har det vært jeg, tatt imot alle veddemål som har kommet inn
Antall ord: 232
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Re: 14 Okt 2008 vil et romskip vise seg i 3 dager.
Det har vell gått litt for lang tid nå til å tro at det var forsinket?
Antall ord: 16
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
De svingte vel feil da de kom til andromeda galaksen ?Diffusa skrev:Det har vell gått litt for lang tid nå til å tro at det var forsinket?
A
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Har de ikke hørt om kart liksom?
Antall ord: 8
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Jo, men de jævl... galaksene er jo så fordømrade like, jo...Diffusa skrev:Har de ikke hørt om kart liksom?
Ser jo ikke forskjell på de når man er nær de, - masse stjerner overalt..
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Nei da karte forsvant ut under en ullufting og kopasset virekt ikke da dem ikke var i nærheten av jorden og gps hadde som vanelig feil i programmene. derfor kom de ikke på besøk. så da får vi sette oss ned og vente på at de gjør en ny avtale om og besøke oss.
Antall ord: 59
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2009 00:45
- 15
- Kjønn (valgfri): hersker
- Blitt takket: 3 ganger
De gadd ikke da de så parkeringsavgiftene vi har.
Antall ord: 9
Hide post links |