Hei, nå har det seg slik at jeg flyttet til samboeren min for 2 år siden. I dette huset hennes har hun å moren opplevd merkelige ting, jeg har aldri trodd på det å tror helst ikke på det enda, MEN, en gang satt jeg på do å hun satt å snakket med meg, mens jeg satt der. Hun så i speilet å jeg så rett frem. Plutselig så så det ut som om noen tørket seg på ene hånklet av 2 stk som hang der. Vått var det også. Det beveget seg i helt vertikal stilling å beveget seg frem å tebake. Nok om det, jeg å vi flyttet, foreldrene bor der enda, men opplever enda ting. Men det som har skjedd nå er at hun har sitt skikkelser i leiligheten vi leiger. Hun å jeg har sitt at døra til vaskerommet er på gløtt hver natt. å hun hasitt at bleiene flytter seg. Jeg gikk inn nå i 11.00 tida satt alle etter rekkefølge å sa vis de flytter seg til i morgen flytter jeg!! å gjett du, kl 12.10 ringte jeg mamma som jeg stoler mest på i verden å sa at jeg føler meg utrygg. kl 12.30 gikk jeg inn, å gjett hva. bleiene ligger på gulvet å jeg smalt igjen døra gikk ut å ventet på mamma. selv hunfår gåse hud av å gå rundt i leiligheten.
Vist noen kan hjelpe meg med utdrivelse å lignende ta kontakt meg meg... send meg pm så skal jeg sende dere nr mitt. bor i haugesund.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjelp, liker ikke det jeg opplever..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Okt 2008 23:45
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: haugesund
Hjelp, liker ikke det jeg opplever..
Sist redigert av GunnarM på 14 Okt 2008 01:07, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 253
Gunnar heter jeg, å det skjer underlige ting i huset.!! trenger hjelp!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Kanskje en fordel å fjerne nr ditt og heller be folk kontakte deg på pm (privat melding)..
Antall ord: 16
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Aug 2005 08:46
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen