Endelig har jeg klart og overtale noen med tilgang på bil, å bli med til lier asyl. har hatt lyst til å dra dit i 10 år nå, men med to bomturer (har ikke klart å finne veien...) synker humøret litt kan man si... men i kveld skjer det altså så nå er jeg altså i gang med litt forarbeid. er det noen her inne som kan forklare veien?
jeg har vært med på filminnspilling der for 15 år siden eller noe. var statist i Mendel, så jeg har "feiret julaften" der som en liten jødisk pike.
men det eneste jeg husker av veien dit fra den gang var at vi kjørte E18 (fra Oslo) og tok av rett etter broen med regnbuen... så dere skjønner at jeg ikke har så mange håldepunkter! :mozilla_laughing:
hvis det er noen som har vært der som kan komme med noen tips; hvor det er best å gå og hvor det ikke er best å gå også kanskje, så hadde jeg blitt kjempeglad gleder meg sånn til endelig å utforske litt!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ spøkelsesjakt i natt!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jun 2004 14:27
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
spøkelsesjakt i natt!
Antall ord: 180
in Perfect Love and Perfect Trust
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- 20
glemte å si at vi kjører fra Oslo...
Antall ord: 8
Hide post links |
Ta av like etter Liertoppen, det står Syllingen Traneby på skiltet.
http://www.gulesider.no/kart/map.c?mapI ... Ba_1934049
http://www.gulesider.no/kart/map.c?mapI ... Ba_1934049
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 20
tusen takk for kart
ble ikke noe av denne gangen heller da, så det er vel ikke meningen at jeg noen gang skal dit, men håper kartet kommer til sin nytte en annen gang
ble ikke noe av denne gangen heller da, så det er vel ikke meningen at jeg noen gang skal dit, men håper kartet kommer til sin nytte en annen gang
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2005 23:43
- 19
- Lokalisering: Skogly
Når du ikke kommer deg 3 mil på 10 år, tror jeg rett og slett ikke det er meningen du skal dit.
Antall ord: 23
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |