Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Smerter!!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Okt 2008 14:45
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Smerter!!
Når jeg nå har vært inne å lest på forskjellige sider her inne,å folk forteller om smerter å telepati å slike ting,så kom jeg til å tenke på at jeg noen ganger sånn helt plutselig får noen skikkelig intense smerter i hendene mine,spesielt høyre hånda,det verker noe inni helsikken når det står på,å plutseligt går det bare over,noen ganger varer det lenger enn andre,har mange ganger grublet å lurt på hva det kommer seg av.. Å ikke nok me det..av og til tenker jeg det andre sier rett før dem har sagt det..helt sprøtt..har blitt litt skremt av det til tider,spesielt når det skjer angående personer jeg ikke kjenner særlig.. men vet nå ikke helt me telepati å slike ting,men har tenkt at noe må det vel være?
Antall ord: 146
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jul 2006 01:34
- 18
- Lokalisering: norge
jeg har også opplevd sånne ting. smerter i hender og plutselige smerter foreksempel i bein osv... og det med at du kan si ting før andre det er gøy.. husker engang jeg sa til en venninde at hun fikk mld på mobbilen.. noe hun ikke gjorte.. men akuratt 1 min etter fikk hun det;) sånne ting er artig. men jeg aner ikke hva det betyr heller
Antall ord: 70
MVH Rikke
Lukk et øye og du ser halvt, lukk begge øynene og du ser alt
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Litt gøy kan det vel være ja,på en underlig måte men ikke fullt så gøy når du har tanker om fæle ting,å da undrer på om det du også tenker nå kommer til å skje
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jul 2006 01:34
- 18
- Lokalisering: norge
Jeg vet. Det må man bare ikke tenke. man må bare tenke gode tanker og vis du får dårlige tanker så er det bare å prøve å tenke possitive tanker.
Antall ord: 31
MVH Rikke
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Ich know Har ikke vært sånn til nå da,så da er det greit
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mai 2008 20:02
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så
- Lokalisering: Oslo
Tenk på alt i verden som energi. Energien lekker ut i denne ene "store" energien hele tiden, enten det er tanker, følelser, noe som har skjedd i new New York, i går eller noe som skal skje.
Noen mennesker er mer sensitive enn andre og plukker opp mer enn andre, og det er rett og slett det som er å være synsk. Hvis du trener opp mer og mer, med for eksempel å meditere først og så tenke deg at du er i naborommet for å se hva noen driver med så kan du sjekke om det stemmer senere. Sånn utvikler du deg.
How awesome is THAT!
Noen mennesker er mer sensitive enn andre og plukker opp mer enn andre, og det er rett og slett det som er å være synsk. Hvis du trener opp mer og mer, med for eksempel å meditere først og så tenke deg at du er i naborommet for å se hva noen driver med så kan du sjekke om det stemmer senere. Sånn utvikler du deg.
How awesome is THAT!
Antall ord: 109
Hide post links |