Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDet var noen på rommet mitt i natt !

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
IdaPauline
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Okt 2008 16:09
16

Det var noen på rommet mitt i natt !

Innlegg av IdaPauline »

Hei.
Jeg er helt ny her på forumet og jeg kan ikke mye om paranormale ting. Har aldri trodd så mye på det heller før nå i natt.
Det har skjedd litt små ting på rommet mitt før. Det har hendt at lyset har skrudd seg av og på av seg selv. Det har jeg bare bortforklart og har ikke tenkt på romme mitt som "hjemsøkt" fordi. Noe litt mer skremmende skjedde en gang jeg var på rommet mitt og en bamse flyr fra komoden min og to meter bort på sengen. Det er umulig at den kan ha falt ned og truffet sengen siden den står så langt unna. Etter det skjedde hentet jeg kamera mitt og tok mange bilder av rommet mitt, og på det ene bildet er det noe som ligner en blå hånd i speilet.
Men det mest skremmende skjedde i natt. Jeg pleier aldri å være redd på rommet mitt, men i går når jeg la meg hadde jeg en følelse av at det sto noen borte ved skapdørene og så på meg. Jeg tenkte at det var noe jeg innbilte meg og lokket igjen øynene og sovnet. Etter at jeg hadde sovet en stund våknet jeg og lokket opp øynene. Da ser jeg at det står en mørk skikkelse en meter unna sengen min og ser på meg. Det hørte ut som skikkelsen sa noe, men det var bare som hviskelyder. Først trodde jeg det var mamma så jeg sa 'hva er det ?' etter en stund og da oppløste skikkelsen seg. Jeg løp inn på rommet til mamma der jeg sov resten av natten. Men litt før 05.00 begynte hunden min, som da lå på rommet mitt, og bjeffe og løp inn på rommet til mamma.
Jeg aner ikke hva det kan ha vert, men det var noe der som ikke skulle ha vært der. Og jeg var helt våken når det skjedde.
Skikkelig skummelt var det , og tror ikke det blir mye søvn på meg de nærmeste dagene.
Jeg ble faktisk så redd at jeg vurderer og legge fram en bibel, og jeg er ikke kristen engang.
Antall ord: 378

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
alchemist
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Okt 2005 16:32
19

Innlegg av alchemist »

Last opp bilde da, og jeg tviler på at en bibel vil hjelpe.
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
IdaPauline
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av IdaPauline »

Hvordan laster man opp bilde
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
alchemist
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Okt 2005 16:32
19

Innlegg av alchemist »

Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
IdaPauline
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av IdaPauline »

slettet bildet
Sist redigert av IdaPauline på 13 Aug 2009 10:53, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Sikker på at det ikke bare var et håndavtrykk på speilet? Som du har laget selv? :P
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Hei!

Slapp av jente, det er ikke farlig, ikke skummelt heller... det er bare du som blir fortalt at du er i ferd med å bli åpnet opp for "den andre sidens" fennomener.

Du vil oppleve mer av dette i tiden fremover - alle vil det - for det er noe av det som vil skje rundt år 2012 som alle skriver og snakker om.

Men om du vil kan jeg fjernheale rommet ditt.

Har du mulighet bør du gå på et Sulva Ultramind kurs - de har kurs i for både barn og voksne. Og det vil hjelpe det veldig på veien videre å få et slikt kurs, for da vil du få forklaring på det som vil skje med deg. :mozilla_innocent:
Du kan lese mer på: www.silvaultramind.no

Ha en flott dag!
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
IdaPauline
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av IdaPauline »

Det var det jeg tenkte så jeg skjekket på speile, men det var ikke noe avtrykk der. Jeg tok mange blider og det var bare på det her det kom med noe.
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
IdaPauline
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av IdaPauline »

Angel2003 skrev:Hei!

Slapp av jente, det er ikke farlig, ikke skummelt heller... det er bare du som blir fortalt at du er i ferd med å bli åpnet opp for "den andre sidens" fennomener.

Du vil oppleve mer av dette i tiden fremover - alle vil det - for det er noe av det som vil skje rundt år 2012 som alle skriver og snakker om.

Har du mulighet bør du gå på et Sulva Ultramind kurs - de har kurs i for både barn og voksne. Og det vil hjelpe det veldig på veien videre å få et slikt kurs, for da vil du få forklaring på det som vil skje med deg. :mozilla_innocent:

Ha en flott dag!
Jeg håper virkelig ikke at jeg kommer til å oppleve flere unormale ting for det skremmer meg skikkelig! Jeg har sovet borte etter det her har skjedd og jeg er redd for å være på rommet og være alene. Jeg har aldri trodd noe særlig på spøkelser, men jeg har altid vært redd for at jeg skulle ha opplevd noe sånt.
Men å innbille meg ting gjør jeg ikke. Jeg har både vert på gammle lier sykehus og på sandes gammle prestegår der jeg satt oppe på blåsalen (der det skal være mest aktivitet) med lysene av og fortalte spøkelsehistorier. Har også besøkt flere steder der det skal spøke uten å ha sett eller hørt noe rart eller uforkalrig
Antall ord: 264

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Yvain el FuchsiaS
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Apr 2006 13:54
18

Innlegg av Yvain el FuchsiaS »

Om du oppsøker det paranormale så kan det godt være noen banker på da vettu, eller det kan være at du inbiller deg ting. Hjernen kan lure deg, og spesielt da det er mørkt i rommet ettersom den alltid leter etter noe å jobbe med. Det er ganske naturlig. :)
Uansett,,et lite tips;
Jeg er ikke personlig kristen, men føler alikevel at det hjelper å be fader vår om du kjenner deg usikker om natten. :o)
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

IdaPauline skrev:

Ha en flott dag!
Jeg håper virkelig ikke at jeg kommer til å oppleve flere unormale ting for det skremmer meg skikkelig! Jeg har sovet borte etter det her har skjedd og jeg er redd for å være på rommet og være alene. Jeg har aldri trodd noe særlig på spøkelser, men jeg har altid vært redd for at jeg skulle ha opplevd noe sånt.
Men å innbille meg ting gjør jeg ikke. Jeg har både vert på gammle lier sykehus og på sandes gammle prestegår der jeg satt oppe på blåsalen (der det skal være mest aktivitet) med lysene av og fortalte spøkelsehistorier. Har også besøkt flere steder der det skal spøke uten å ha sett eller hørt noe rart eller uforkalrig
Da du forteller du har vært på slike hjemmesøkte steder , vil jeg spørre.
Når var du på et slikt sted sist og etter du hadde vært på den siste ferden til et slikt sted
var det da dette begynte ? Samtidig om det var da det begynte hvor mange dager etter den siste ferden din skjedde disse "uforklarlige hendelsene" ?

Grunnen til at jeg spør om dette er at når man er på slike steder , så er det lett og få med seg noen uvedkommende gjester hjem og det kan være etter det siste stedet du besøkte at du fikk med deg noen hjem du ikke var klar over.
Antall ord: 382

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
IdaPauline
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av IdaPauline »

Mantropolix skrev:
IdaPauline skrev:

Ha en flott dag!
Da du forteller du har vært på slike hjemmesøkte steder , vil jeg spørre.
Når var du på et slikt sted sist og etter du hadde vært på den siste ferden til et slikt sted
var det da dette begynte ? Samtidig om det var da det begynte hvor mange dager etter den siste ferden din skjedde disse "uforklarlige hendelsene" ?

Grunnen til at jeg spør om dette er at når man er på slike steder , så er det lett og få med seg noen uvedkommende gjester hjem og det kan være etter det siste stedet du besøkte at du fikk med deg noen hjem du ikke var klar over.
Det skjedde ikke noe i forbindelse med de turen.
Antall ord: 393

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links