Hei.
For ca 4 måneder siden begynte det å skje merkelige ting på rommet mitt.
Jeg lå i sengen min (dobbelseng) helt alene og brukte bare den ene siden.
Plutselig er det noen som blåser meg rett inn i ansiktet!
Jeg ble livredd og begynte å grine.
Etter dette ser jeg skygger og føler at noen tar på meg konstant når jeg ligger i sengen.
Hva gjør jeg?
Et annet tilfelle var når meg og en venninne stod i gangen. Plutselig velter et klestativ som er svært tungt og nesten umulig og velte uten noen dytter det.
Hva skjer?! Noen som kan forklare?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Er livredd!!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2008 14:56
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Sikkert bare noen som prøver å kontakte deg og si deg noe, veldig skjelden det er noe ondt. Ikke vær redd, prøv å åpne deg mer hvis du er interessert, eller kontakt et medium for å finne ut av det.
Antall ord: 40
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Re: Er livredd!!
Mest sannsynlig ingen grunn til å være redd.Tiiiina skrev:Hei.
For ca 4 måneder siden begynte det å skje merkelige ting på rommet mitt.
Jeg lå i sengen min (dobbelseng) helt alene og brukte bare den ene siden.
Plutselig er det noen som blåser meg rett inn i ansiktet!
Jeg ble livredd og begynte å grine.
Etter dette ser jeg skygger og føler at noen tar på meg konstant når jeg ligger i sengen.
Hva gjør jeg?
Et annet tilfelle var når meg og en venninne stod i gangen. Plutselig velter et klestativ som er svært tungt og nesten umulig og velte uten noen dytter det.
Hva skjer?! Noen som kan forklare?
Hvordan var omstendighetene rundt opplevelsen av at noen blåste deg i ansiktet? Skulle du sove, sov du, eller hadde du sovet? Er huset gammelt? Vinduer i nærheten av sengen?
Det at du ser skygger og føler diverse når du ligger i sengen er antakeligvis en psykisk reaksjon på den første hendelsen. Du ble redd, og har dette friskt i minne. Da er det lett å la tankene få mer "liv" enn vanlig. Det blir ikke så ulikt den følelsen man kanskje får etter å ha sett en skummel film eller liknende.
Var klesstativet fullt av klær til tørk? Isåfall så var det nok tyngdekraften som sørget for velten.
Antall ord: 235
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2008 14:56
- 16
- Lokalisering: Bergen
Jeg lå og prøvde å sove. Det var helt sykt, jeg har aldri hvert så redd.
Huset er ikke gammelt. Bygget på 90- tallet.
Stativet veltet mot meg, det er svært tungt og jeg har prøvd lenge og finne en logisk forklaring men det går ikke det, er rett å slett for tungt. Jeg hadde blitt alvorlig skadet visst jeg ikke hadde tatt i mot det.
Og angående det med at noen tar på meg og skyggene la jeg merke til dette før det med blåsingen hendte.
Venner av meg er skeptisk til å sove på rommet mitt for de merker at det er noe der inne.
Min lillebror har lenge hatt lyst på rommet mitt for det er mye større enn hans. For noen uker siden sa jeg at han kunne få det. Han sa han hadde ombestemt seg. Jeg spurte hvorfor så sa han at han ikke likte rommet og han følte det var noe dere. (Han pleide og sove der inne når jeg ikke var hjemme). Han visste ingenting om hendelsene på rommet mitt når jeg fortalte han om det. Han er 13 år og han slet med å innrømme at han trodde det var noen andre der. Han mener jo selvfølgelig han er for "kul" til å tro på sanne ting.
Stativet veltet mot meg, det er svært tungt og jeg har prøvd lenge og finne en logisk forklaring men det går ikke det, er rett å slett for tungt. Jeg hadde blitt alvorlig skadet visst jeg ikke hadde tatt i mot det.
Og angående det med at noen tar på meg og skyggene la jeg merke til dette før det med blåsingen hendte.
Venner av meg er skeptisk til å sove på rommet mitt for de merker at det er noe der inne.
Min lillebror har lenge hatt lyst på rommet mitt for det er mye større enn hans. For noen uker siden sa jeg at han kunne få det. Han sa han hadde ombestemt seg. Jeg spurte hvorfor så sa han at han ikke likte rommet og han følte det var noe dere. (Han pleide og sove der inne når jeg ikke var hjemme). Han visste ingenting om hendelsene på rommet mitt når jeg fortalte han om det. Han er 13 år og han slet med å innrømme at han trodde det var noen andre der. Han mener jo selvfølgelig han er for "kul" til å tro på sanne ting.
Antall ord: 223
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Okt 2008 23:36
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så!
- Lokalisering: n. eggedal
nice
det jeg kommer til å si nå er kanskje litt "merkelig" i forhold til alderen min men jeg kunne godt tenkt meg å ta en titt på dette rommet.. jeg er ikke et medium og jeg kan ikke kommunisere med den andre siden (uten hjelpemidler) men jeg er litt mer følsom/oppmerksom på slike ting en folk flest. jeg har lenge bodd i et hjemmsøkt hus , men syntes egentlig det er ganske kult å virkelig føle at vi ikke er alene her i verden...Tiiiina skrev:Jeg lå og prøvde å sove. Det var helt sykt, jeg har aldri hvert så redd.
det er også en kafeteria vend siden av meg der det er ganske aktivt.. ting blir øderlagt, dører blir opnet (men pussig nok ikke lukt igjen!?) og 1 ansikt i vinduet.. men hvis du lyser på det med for eksempel en bil blir det ene asiktet til 2 personer...
uansett. situasjonen virker som m noen prver å få din oppmerksomhet.. er det noen i din familie eller noe som har dødd nylig? isåfal kan det være de som prøver å fortelle deg at de har det bra (eventuellt ikke så bra.. selv om det er sjeldent) men prøv å åpne deg for energien og se hva som skjer.
hvis dette ikke hjelper vurder å kontakte et medium.. personlig ville jeg funnet frenn ouija brettet mitt, men det er ikke noe å prøve alene.. iværtfall hvis du ikke har prøvd det før engang...
håper dette hjelper...
Antall ord: 460
mhv
the prince of the night
the prince of the night
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Hvorfor må så mange foreslå ouija-brett? "Prøv ouija hvis du vil ha kontakt." Nei, ikke prøv ouija på måfa. Vit hva du driver med, vis respekt og ikke tro det bare er en lek. For det er det ikke.
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Okt 2008 23:36
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så!
- Lokalisering: n. eggedal
vet
jeg fårelslo ikke direkte ouija da.. jeg bare sa ta det var det jeg ville gjort...TheMartine skrev:Hvorfor må så mange foreslå ouija-brett? "Prøv ouija hvis du vil ha kontakt." Nei, ikke prøv ouija på måfa. Vit hva du driver med, vis respekt og ikke tro det bare er en lek. For det er det ikke.
nei det er ingen lek, men jeg har aldri hatt problemer med det...
Antall ord: 75
mhv
the prince of the night
the prince of the night
Hide post links |
dette syns jeg hørtes litt skummelt ut..selv er jeg ganske sikker på at det spøker her hjemme..søstrene mine har hørt fottrinn,ganske tunge,oppe på natta..å i senga over meg,så hørte jeg at noen lå der,så jeg var ganske sikker på at det var søstra mi,for jeg hørte en som lo også,men når jeg så i senga over meg,var det ingen der.å jeg var helt overbevist på at det var noen der..også flere ganger har hunden min knurra til ingenting,å plutselig går hu ut av rommet mitt,å legger seg i gangen..å i går,så sto tv'en på,men så ble den skurrete,å plutselig bare helt blå..
Antall ord: 125
Hide post links |
Les fra Bibelen, så ordner det sikkert seg. (Ikke at jeg har noe peiling. Det har spøket til meg også, tror jeg, men det forsvant etter hvert)
Antall ord: 28
Hide post links |