Healing og annen alternativ medisinhendene mine "brenner"

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Jonette<3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2006 19:00
18
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: Fetsund

hendene mine "brenner"

Innlegg av Jonette<3 »

Hei!, jeg skrev på på temaet varme hender, men tenkte jeg skulle åpne ny tråd(A)
uansett. saken er at for noen uker siden så begynte jeg å kjenne en sterk varme i håndflatene, det er ikke spesielt ved fingrene men kun i hånd"gropen". dette blir så sterkt noen ganger at det følels ut som om det stråler en varme stråle ut av håndflatene mine.
jeg ahr begynt å lure på om det kanskje kan være noe siden det hjelper veldig å legge dem på steder man har vondt, og man syns det er deilig når jeg legger dem på stedet det gjør vondt.
jeg selv syns det er dempende for smerter de gangene jeg ahr det selv. har en kne skade som gjør grusomt,horribelt vondt ofte og da hjelper det faktisk å legge hendene over kneet.
jeg vet ikke om dette er noe jeg "innbiller" meg eller om det faktisk kan være noe.
noen råd?
Antall ord: 167
There's more between heaven and earth

Ida Jonette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Re: hendene mine "brenner"

Innlegg av Mantropolix »

Jonette<3 skrev:Hei!, jeg skrev på på temaet varme hender, men tenkte jeg skulle åpne ny tråd(A)
uansett. saken er at for noen uker siden så begynte jeg å kjenne en sterk varme i håndflatene, det er ikke spesielt ved fingrene men kun i hånd"gropen". dette blir så sterkt noen ganger at det følels ut som om det stråler en varme stråle ut av håndflatene mine.
jeg ahr begynt å lure på om det kanskje kan være noe siden det hjelper veldig å legge dem på steder man har vondt, og man syns det er deilig når jeg legger dem på stedet det gjør vondt.
jeg selv syns det er dempende for smerter de gangene jeg ahr det selv. har en kne skade som gjør grusomt,horribelt vondt ofte og da hjelper det faktisk å legge hendene over kneet.
jeg vet ikke om dette er noe jeg "innbiller" meg eller om det faktisk kan være noe.
noen råd?
om det er noen du kjenner som har smerte et eller annet sted i familien din . så prøv på dem og hør om di merker noe forskjell. Kansje det er noen du kan prøve deg på.da blir det litt enklere bekfrefte om det er et eller annet i dette.
Antall ord: 223

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Nov 2007 02:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Det er for mange helt normalt med at hendene brenner. Det betyr ikke så veldig, men du kan godt bruke det.
Mye av energien vi har samles i hendene. I seg selv er det ikke noe paranormalt fenomen. Vi har masse nervetråder i hendene og det merkes også når erergien både fysisk og åndelig er i bevegelse. I healing sammenheng betyr det ikke at det først og fremst er snakk om healing kraft som du plutselig har fått.
I depresjon og sorg, kan det brenne, i entusiasme, i iver eller bare forandringer. Ikke les for mye inn i det. Og pust, la den energien som er der, være i fri bevegelse.
Antall ord: 117
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vandrer
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Des 2004 10:33
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nøtterøy

Innlegg av Vandrer »

...men for all del..... denne kriblingen...en fornemmelse av små og varme maurer som ildrer rundt inne i hånden.....kan være dine healende krefter...prøv å hold øynene igjen; beveg hånden foran og legg merke til om du synes mørket bakk lukkede øyne ser lysere ut med håndflaten foran deg..... eller beveg hånflaten rundt hodet ditt....legg merke til om du kjenner punktene i hodet responderer på dette...
PS; det er nok litt viktig at du er rolig og fri for indre og ytre stress når du tester ut dette....

Gudd Løkk!!!
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: hendene mine "brenner"

Innlegg av KetMas »

Jonette<3 skrev:Hei!, jeg skrev på på temaet varme hender, men tenkte jeg skulle åpne ny tråd(A)
noen råd?
Kan godt hende du har fått Healing hender.
Du burde prøve ut og mane ut hodepine på noen folk, klarer du det. Er d definitivt healing fingre!
Antall ord: 199
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
StjerneHimmel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Okt 2008 11:43
16

Innlegg av StjerneHimmel »

Det med å legge hendene på hode til en med hodepine er faktisk ganske lurt å teste med..Jeg er selv frisør,har fått vekk hodepine mange ganger.Litt rart når kundene kommenterer det,litt flaut også...
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links