Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan få kontakt med sin hjelper/ sine hjelper

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Carmane
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 17 Sep 2008 11:40
16

Hvordan få kontakt med sin hjelper/ sine hjelper

Innlegg av Carmane »

Jeg ønsker svært gjerne å få kontakt med min hjelper/ mine hjelpere.

Har lest mye om dette, om at en skal meditere o.l. Jeg prøver å stille spørsmål, men veit ikke om jeg får svar på disse.Har og blitt fortalt at jeg har en sterk, litt eldre dame som min hjelper :-)

Er det noen som veit hvordan en på en god og grei måte kan klare å kommunisere med hjelperene?
Antall ord: 75
Ha en strålende dag :-)

Carmane

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Teardrop
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 03 Aug 2008 20:26
16

Innlegg av Teardrop »

Hei=) Jeg prøver å oppnå en bra kontakt selv, men kan fortelle deg litt det jeg vet. Du nevnte meditasjon. Det er vel egentlig den beste måten. Når du er i en ordentlig meditiv tilstand, kan du be om f.eks å få et tegn fra din hjelper om at den er der, eller be om å få motta et budskap. Da er det bare å vente og å plukke opp alt som kommer til deg. En meditiv tilstand er vanskelig å oppnå med an gang, da man ofte begynner å tenke på mye. Det man etterhvert skal klare er å la tankene flyte forbi.
Jeg kan anbefale deg å gå inn på morten-eriksen.no og laste ned gratis meditasjonscd.
Man kan innimellom oppnå kontakt ved oujabrett, men jeg vil anbefale meditasjon.
Ikke prøv for hardt bare slapp av å la det komme til deg. Jeg vet det ikke er så enkelt som det høres ut.

Håper det var litt til hjelp. :)
Antall ord: 159
It's better to hurt with the truth, than comfort with a lie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Carmane
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 17 Sep 2008 11:40
16

Innlegg av Carmane »

Takker for svar :mozilla_smile:

Skal prøve på meditasjon, er nok ikke dumt det. Skal sjekke ut nettstedet du anbefalte.
Antall ord: 21
Ha en strålende dag :-)

Carmane

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Teardrop
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 03 Aug 2008 20:26
16

Innlegg av Teardrop »

Det er bra=) Du får si ifra om åssen det går da :)
Antall ord: 14
It's better to hurt with the truth, than comfort with a lie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pingu
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 07 Okt 2008 13:41
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Eidsbygda

Innlegg av Pingu »

Hvordan funker i grunn meditasjon? Er det bare å sette seg på gulvet med bena i kryss og ikke tenke på noe? Så skal ting komme? Hvordan vet du at du er i tilstanden du må være i for å få kontakt, og hvordan få kontakt når man ikke skal tenke på det?
Antall ord: 53
Alt ordner seg, det gjør det alltid!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
izabel

hei

Innlegg av izabel »

Pingu skrev:Hvordan funker i grunn meditasjon? Er det bare å sette seg på gulvet med bena i kryss og ikke tenke på noe? Så skal ting komme? Hvordan vet du at du er i tilstanden du må være i for å få kontakt, og hvordan få kontakt når man ikke skal tenke på det?
Kan du ikke lete litt her inne www.mediumskap.no
Du kan sette deg på en stol, være rett i ryggen og ha et åpent sinn. Du skal ikke sitte med bena i kryss. Guidet meditasjon er best i begynnelsen. Jeg går ut av meg selv og havner på en blomstereng. Setter meg tilslutt på en krakk og ber noen om å sette seg ved siden av meg. Hjelpere, guidere eller avdøde slektninger
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
monicc
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 10 Sep 2008 10:37
16
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: haugesund

Innlegg av monicc »

Teardrop skrev:Hei=) Jeg prøver å oppnå en bra kontakt selv, men kan fortelle deg litt det jeg vet. Du nevnte meditasjon. Det er vel egentlig den beste måten. Når du er i en ordentlig meditiv tilstand, kan du be om f.eks å få et tegn fra din hjelper om at den er der, eller be om å få motta et budskap. Da er det bare å vente og å plukke opp alt som kommer til deg. En meditiv tilstand er vanskelig å oppnå med an gang, da man ofte begynner å tenke på mye. Det man etterhvert skal klare er å la tankene flyte forbi.
Jeg kan anbefale deg å gå inn på morten-eriksen.no og laste ned gratis meditasjonscd.
Man kan innimellom oppnå kontakt ved oujabrett, men jeg vil anbefale meditasjon.
Ikke prøv for hardt bare slapp av å la det komme til deg. Jeg vet det ikke er så enkelt som det høres ut.

Håper det var litt til hjelp. :)
ingen skal egentligen drive med sånn oujabrett uten å vite reglene veldi godt. burde ikke gjør det i det heila tatt spør du meg.ikke den trygeste måten.(bare min meining da)
Antall ord: 196
Hate me or love me, but dont judge me before you know me!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
solavisfolket
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 62
Startet: 09 Sep 2008 22:25
16

Innlegg av solavisfolket »

Vil også anbefale meditasjon. Har selv kommenisert med min skytsengel to ganger. Det jeg gjør under en meditasjon er at jeg ligger på ryggen og slapper av, med avslappene klassisk musikk. Jeg ser for meg et rom, går ut av rommet til et annet rom, så ut osv... Kommer etterhvert til "avtalt" sted, som jeg før jeg mediterte bestemte meg for, og som jeg informerer min hjelper om. Sist jeg gjorde dette var min hjelper der. Han satt i en stor stol og ventet på meg, så jeg fikk spurt han noen spørsmål. Problemet med meg var at jeg ble så overveldet av synet av han der, at det ble et kortere besøk enn jeg håpet. Det er også lurt forresten, å gå "samme vei" tilbake til det første rommet etter man er ferdig. En gang jeg "ble vekt" for tidlig, og var småsjelven i timer etterpå.
Håper dette hjelper deg, slik det hjalp meg :)
Antall ord: 164
....farlig vakker....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KWG
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 107
Startet: 29 Jul 2008 17:17
16
Kjønn (valgfri): grei mann :-)
Lokalisering: Saltrød

Re: Hvordan få kontakt med sin hjelper/ sine hjelper

Innlegg av KWG »

jeg har også hjelpere, men har bare blitt beskrevet for meg hvordan de fungerer. Vet ikke hvordan de ser ut, men hadde vært interesant å sett de i " levendes" live da. kanskje jeg skal spør om en av hjelperne mine, kan vise seg for meg?
Antall ord: 46
MANU og AC /DC FAN

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaha
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Innlegg: 254
Startet: 31 Okt 2005 10:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: Hvordan få kontakt med sin hjelper/ sine hjelper

Innlegg av jaha »

Jeg vet om noen polakker du kan ringe.
Antall ord: 8
Don't be so open assed. Your poop falls out.

(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wiccagirl7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 16 Jun 2007 18:23
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: Hvordan få kontakt med sin hjelper/ sine hjelper

Innlegg av wiccagirl7 »

Heisann! jeg fant noen gode tips i et blad, så tenkte jeg skulle skrive de inn her :D

1) Sitt med øynene lukket og hold ut hånden din med håndflaten opp. Be så en av dine guider stryke med en pekefinger inni håndflaten din så du skjenner det fysisk. Du kan også be han/hun gjøre andre ting, slik som blandt annet legge hånden på skulderen din eller stryke deg på innsiden av armen hvor du er veldig følsom.

2) bygg opp linken med din hovedguide ved å spørre om ulike ting du raskt kan sjekke opp. for eksempel hvem som ringer på døren, hvor mange mail du har fått(før du sjekker mailen din selvsagt) o.s.v.

3) før du har god nok kontakt med din guide til å kunne "snakke" sammen, kan du øve på sentiviteten din og intuisjonen din.

4) mediter jevnlig, gjerne med fokus på guidene dine. kokontakten vil bli bedre etterhvert.

jeg håper dette var til litt hjelp :)
Antall ord: 173

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sazxxia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 26 Feb 2008 20:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Verdens Ende

Re: Hvordan få kontakt med sin hjelper/ sine hjelper

Innlegg av Sazxxia »

Det viktigste er pusten :D
Pust alltid med magen. ;)
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
emenja
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 51
Startet: 07 Feb 2006 22:48
18
Kjønn (valgfri): Yin
Lokalisering: Oslo

Re: Hvordan få kontakt med sin hjelper/ sine hjelper

Innlegg av emenja »

Sazxxia skrev:Det viktigste er pusten :D
Pust alltid med magen. ;)
Ja! Pust er viktig. Da utvider vi også auraen (den er jo som en ballong - bare pust og blås den opp), og vi blir ofte lettere å "spotte" fra "den andre siden".

Jeg puster inn av nesen og ut av munnen. Ser mange puster slik.
Antall ord: 55
"Gi meg slik sinnsro at jeg kan godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jon blund
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 574
Startet: 30 Jul 2007 14:29
17
Blitt takket: 2 ganger

Re:

Innlegg av jon blund »

solavisfolket skrev:Jeg ser for meg et rom, går ut av rommet til et annet rom, så ut osv... Kommer etterhvert til "avtalt" sted, som jeg før jeg mediterte bestemte meg for, og som jeg informerer min hjelper om.
Dette var egentlig en veldig bra generell visualisering så starte med!

Men meditason er absolutt det viktigste. Uten å kunne meditasjon vil hjernen være så støyete at det er umulig å vite om det er en hjelper eller bare egne støyete tanker.

Men når hjernen er i den meditative tilstanden er den stille. Så når hjelpere(eller andre) kommuniserer blir du bedre istand til å gjenkjenne om tankene og bildene som dukker opp kommer fra deg eller fra en hjelper som kommuniserer.
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links