Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerAndres tanker, i dine egne

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Nature
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 22 Jul 2007 01:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansund

:)

Innlegg av Nature »

Jeg føler at det muligens var meg selv fra et tidligere liv jeg møtte, og opplevde i drømmen.
At det er mulig jeg fikk ordna opp i noe jeg ikke forstod da, og gav slipp på.
Jeg vet ikke sikkert..

Jeg er veldig dårlig på å beskytte meg fra omverdenen, har du tips som kan hjelpe?=)
Antall ord: 59
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
elm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 27 Jun 2007 00:28
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer

Innlegg av elm »

Da er vi to!! Tenk å ha beskyttelse mot omverdnene.. ååh. Forresten høres du litt ut som en slags formidler for andre sjeler kanskje. Og ja, det er befriende og vite det er mer til verden enn kun det fysiske. Jeg hadde verdens værste natt her forleden, så var vi på vei hjem etter byen midt på natta, og før utgangsdøra stoppa jeg opp og kikka på stjernene, for de er jo så klare nå for tida, og hvor SMÅ er vi ikke? Hvor SMÅ er ikke problemene våres? Samme hvem de er? :P
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nature
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 22 Jul 2007 01:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansund

Innlegg av Nature »

slimdoktor skrev:andres tanker i egne kalles chizofreni, stiller ikke diagnose for er ikke pa jobb men kom gjerne innom mitt kontor for videre undersokelse. du blir garantert helbredet hos meg. men kan ikke stille diagnose her pa para.no for det er ikke lov i folge regelverket.
Det går nok fint det du, for er ikke chizofren;) Jeg har hatt fast psykolog i noen år, og de finner ikke noe psykoseproblematikk, og iallefall ikke chizofreni;P haha..
Så du hadde nok ikke funnet grunnlag i diagnosen utenfor para. uansett^^
Jeg trenger ikke behandling for et problem jeg ikke har^^
Antall ord: 101
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links