Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Startet: 31 Jul 2006 20:33
18
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~
Innleggav Cosmic Ejaculator »
Tyrell skrev:
Cosmic Ejaculator skrev:Tyrell,hvordan går det med Hemi-Sync "treningen" din - noe nytt å melde?
Opplevde også noe merkelig i mitt fokus (tredje øyet),det oppsto en rund sirkel som var noe lysere enn det mørke.
Hvor langt ut i CD'en var det?
Var dette etter at du hadde nådd focus 10, Body Asleep - Mind Awake?
Antall ord: 62
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975
Tyrell skrev:Det er jeg ikke helt sikker på CE,var et par uker siden hørte på.
Mener det var et stykke ut i,jeg var i en veldig harmonisk tilstand da dette skjedde husker jeg.
Det er vel ikke no farli`?
Nei,tror ikke det -
Merket du at kroppen begynte å paralyseres?
Det er sprøere ting i vente - tro meg -
Antall ord: 62
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975
Haha - tror ikke det - hvis du ikke allerede er på vippen,da
Jeg sier;prøv to ganger rett etter hverandre (2 timers mellomrom) - og se hva som skjer...
Dette blir kult,skal du se!! :mozilla_wink:
Antall ord: 46
Et fascinerende intervju med Hemi-Sync oppfinner og OBE pioneer,Robert Allen Monroe.
Alle militære Remote Viewere måtte ta et kurs på The Monroe Institute,før de startet den offisielle RV treningen.Programmet de gikk igjennom het "Gateway Voyage" (focus 10-21) og skulle lære dem de ekstreme bevissthets-tilstandene som må mestres for å kunne utføre Remote Viewing...
KB skrev:Regner med det meste er temmelig kjent cosmic
Det meste av dette har jeg vært borti før,ja.Det var mye bra på boklisten,men den er litt i korteste laget,hvis du ønsker en "komplett" oversikt...Jeg så foreksempel ikke noe til Jacques Vallee på listen.
Antall ord: 51
Jeg tenkte jeg kunne lime inn en tekst fra boka "Ekstra terrestial Contact" av Steven M Greer:
The Question of intent.
Their primary operations and activitites center around:
*General reconnaissance of earth and her societies
*Military (especially nuclear) observastions and assessment
*Human social and psyhological study and observation
*Observation and assessment of human mental and spiritual development
*Earth ecology research and documentation, including documentation of earth life systems, and mineral, plant and animal speciemens
*Observation of human technology and technological development
*Observation, active monitoring and, if necessary, limitation of human space programs, particualry those directed towards the nationalistic colonization of space.
* Careful interaction with humans to convey certain information about themselves and to accustom humans to their presence.
I forgårs. Tirsdag. Var jeg ute med en hund, så når jeg kommer rundt en sving legger jeg merke til et stort lysende objekt ca 6-8 km vekk fra meg. Et veldig stort lys, så jeg begynnte å undre hva dette var. Tenkte først det var bygning. Men det var det heller ikke ettersom lyset kom fra over et fjell, med skog på toppen. Jeg ser at lyset står stille. Også ser jeg et tårn med rødt lys i nærheten som varsler flyene. Men dette lyset jeg ser på - Dersom en tar en blyant på langstrak arm så var det 2 cm over dette det røde lyset som er på disse tårnene.
De røde lysene til tårnene, fra min avstand, er på størrelse med en ert sett på langstrak arm. Dette lyset var mange ganger større, og var på størrelse med en brus kork - på langstrak arm til sammenligning. Jeg ser på det, og ser etterhvert at det beveger seg ekstremt sakte til sidene. Etter litt blir lyset mer intenst og klarer. For så å bli mildere. Samme fokus en stund, også mer intens igjen. Etter ca 3-4 minutt med å prøve å finne ut hva dette her er så kommer det en bil. Og hunden jeg går med, var uten bånd akkurat da, så den stod midt i veien. Slik at jeg må snu hode for å se etter hunden. Når jeg så snur meg tilbake igjen, så er lyset borte vekk!!
Må legge til at jeg gjorde CE-5 iniativet før på kvelden.
Anbefaler å registrere dere gratis på http://www.worldpuja.org/ og høre på noen av intervjuene med Steven Greer. 27. Mars skal han prate om hvordan du kan forme din egen CE-5 gruppe for å oppnå kontakt med utenomjordiske. Hvis dette er noe han har gjort i tjue år som fungerer, ser jeg egentlig ingen grunn til at ikke andre også skal kunne gjøre det.
Join Dr. Greer and long time assistant Linda Willitts to discuss the nuts and bolts of how to start your own CSETI working group.
How to start your own CSETI working group:
Attitude, Sense of Purpose, Equipment, Protocols
Jump start the process with at least one person coming to a CSETI training - 1st training of the year on April 26 at the Outer Banks, NC, the only scheduled east coast training in 2009.
Vil egentlig be folk være ytterst forsiktig med dette. Har selv prøvd det ut, og var lenge naiv og trodde alt var bare positivt. Men etter en stund, etter noen runder med ulike typer kontakt, fant jeg ut at det er kanskje like greit at det finnes "cover up" at det ikke blir nevnt..
KB skrev:Vil egentlig be folk være ytterst forsiktig med dette. Har selv prøvd det ut, og var lenge naiv og trodde alt var bare positivt. Men etter en stund, etter noen runder med ulike typer kontakt, fant jeg ut at det er kanskje like greit at det finnes "cover up" at det ikke blir nevnt..
mine siste ord om det. .
Nei dette syntes jeg at du skal utdype. Siden du har reklamert så fryktelig for dette.