Jeg ble spurt i gårkveld 4 Oktober. 2008 om jeg kunne sitte barnevakt på ei lita pie på 7 år mens mora skulle på byen entur på Åge Aleksandersen konsert! D var greit det sa jeg så ble jeg nu så jeg dro hjem til henne, og hun stakk. (så spole vi litt fram, fått ungen i sengs og sitter og leser for meg selv på sofaen der).
Fant merkelig ut att hun hadde endeli fått opp døra mot ett anna rom, virka som ei stue av noe slag, var seng der og peis og gammelt gulv, virka fra 1930 tallet eller noe sånn det rommet, men resten av huset ser nesten ut som kommer fra 2000 tallet!.'
Så ble d så hu jenta kom heim fra byen og spurte om jeg kunna overnatte da, så hadde hu plass innpå det gamlerommet (som hu kaldte d). Greit det...
Så når jeg først sovna rundt 2:50 elns, iallefall etter filmen som gikk på TV.Norge. Så plutseli hørte jeg det smalt nå skikkelig høyt, tenkte bare det var sikkert noe som falt ned. Og lukka øya igjen og prøvde og sove, plutseli smalt det igjen, og denne gangen var dunket nermere. Jeg åpna øynene og så det var noe som lyste rundt på veggen, merkelig og forklare men det så mere ut som en mobil som lyste me lyset rundt på veggen og litt mot hjørnet der jeg lå, jeg satte meg opp og lyset forsvant og det sto ingen i rommet. Så begynnte jeg og bli litt tankefull og lurte på hva som skjedde. Jeg ble faktisk ikke redd, men bare begynnte og gruble litt for mye. Så lukka jeg øynene og da smalt det som bare fadern nesten rett over ørene på meg, så åpna jeg øynene og reiste meg opp av sengen, gikk mot ene ruta og så den slo skikkelig hardt i veggen, altså den sto på vidt gap ute og den har skikkert smalt skikkelig inni veggen, men det merkeligste var da jeg lukka den, gikk faktisk den døra jeg låste opp, og den stilte seg på vidt gap. Som om noe ikke ville ha meg sovende inne i det rommet. Endte med att jeg tenkte nå går jeg herrifra og legger meg på stua og sover istede. Så når jeg la meg til rette i sofaen på stua føltes jeg så tung, virka som noe satt på meg eller hvilte på mine skuldre, jeg var dødstung. Så prøvde jeg og sove og sovna endelig etter ett par minutters tid.
(Lurte bare litt på hva som egentlig skjedde, var merkelig. Det var ikke noe gjennomtrekk elns).
Var litt småcreepy, iallefall jeg skal ikke sove i gamlestua iallefall, får holde meg til år 2000 Stua hennes!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjemsøkt hos ei jeg var barnevakt hos!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Sep 2008 20:27
- 16
- Lokalisering: Vikhammer
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
Hjemsøkt hos ei jeg var barnevakt hos!
Antall ord: 480
Hi, I'am Fox Mulder!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2008 10:46
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: jessheim
det hørtes creepy ut... :mozilla_surprised:
der hadde ikke jeg liggi over no mer..hihi
der hadde ikke jeg liggi over no mer..hihi
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mar 2006 19:29
- 18
- Lokalisering: arendal/tvedestrand
Re: Hjemsøkt hos ei jeg var barnevakt hos!
kanskje du skal spørre hun som eier huset om hun også har opplevd noe?
Antall ord: 15
"Find your spot on earth, and ride it"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Sep 2008 20:27
- 16
- Lokalisering: Vikhammer
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
Re: Hjemsøkt hos ei jeg var barnevakt hos!
Snakket litt med hun før idag, og hun sier hun har opplevd det samme som meg også når hun har vært i dette rommet! Så hun er ikke så mye i det rommet, før var døra blokkert. Men hun tenkte og pusse opp dette rommet også, så hun reiv ned blokkeringa og bare flytta inn noen senger og 2 bord.thea84 skrev:kanskje du skal spørre hun som eier huset om hun også har opplevd noe?
Men nå i ettertid tørr hun ikke være dær lengre, hun følte att hun ikke var velkommen akkurat inni dette rommet av huset!
Antall ord: 109
Hi, I'am Fox Mulder!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2008 10:46
- 16
- Lokalisering: jessheim