Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpøkelset ovnpå

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Gunnnstein Linselusn
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Okt 2008 15:56
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Spøkelset ovnpå

Innlegg av Gunnnstein Linselusn »

Eg ur på ein gard. Øverst på tunet er det eit gammalt hus som vi bruker som Roterom og Gjesterom. Der ville eg tru at det spøker.
Eg og nokon venner av meg skulle overnatte sjå meg. Og dei våkna på natta at det var nokon som flytta på møbler og dei kunne høyre skrapinga tydelig.
Og systera mi hadde ein vennine på besøk og ho vakna midt på natta at ho såg eit hovud komme opp av golvet. Og i under etasjen er det ein gammalt fengsel(tipp oldefaren min var lensmann) . Og foreldera mine har sett eit merkelig lys på tunet midt på natta. Og søskena mine kan føle at det er nokon som står vedsida dei.

Og inni huset kan mi høyre at nokon spring i andreetasje sjøv om heile familien min og husdyra sitter på kjøkkenet

Er det ein forklaring på alt detta???
Antall ord: 159
Gunnnstein Linselus :)
XD

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Meridianen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Okt 2008 00:18
16

Re: Spøkelset ovnpå

Innlegg av Meridianen »

Gunnnstein Linselusn skrev:Eg ur på ein gard. Øverst på tunet er det eit gammalt hus som vi bruker som Roterom og Gjesterom. Der ville eg tru at det spøker.
Eg og nokon venner av meg skulle overnatte sjå meg. Og dei våkna på natta at det var nokon som flytta på møbler og dei kunne høyre skrapinga tydelig.
Og systera mi hadde ein vennine på besøk og ho vakna midt på natta at ho såg eit hovud komme opp av golvet. Og i under etasjen er det ein gammalt fengsel(tipp oldefaren min var lensmann) . Og foreldera mine har sett eit merkelig lys på tunet midt på natta. Og søskena mine kan føle at det er nokon som står vedsida dei.

Og inni huset kan mi høyre at nokon spring i andreetasje sjøv om heile familien min og husdyra sitter på kjøkkenet

Er det ein forklaring på alt detta???
Forklaring og forklaring herr Blom, men det høres ut som forvirrede ånder sitter igjen der. Kontakt en klarsynt så får du sikkert historien bak det hele frem i lyset, og forstyrrelsene kan forsvinne.
Antall ord: 197
Det ordner seg for snille jenter, og gutter ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links