Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Huset til Vidkun Quisling
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Jan 2007 15:17
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norge
Klarer ikke å se merket på det øverste bildet jeg men
Antall ord: 10
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 22 Apr 2008 19:41
- 16
- Lokalisering: Buskerud
Spennende greier. Når har du tenkt å lage dokumentar på dette huset da? :mozilla_smile:
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Sep 2008 21:33
- 16
- Lokalisering: Oslo
Hehe, noen forstår en spøk, noen ikkeJohnny skrev:Nice nickname forresten, har du sjela til en 14år gammel jente inni deg også kanskje?Kjekkazz86kewzegutt skrev:Sånn, nå funker de igjen =)Silje_89 skrev:Får ikke opp noe bilde jeg :/
Antall ord: 45
xD
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Ja, vi har skaffet oss nightvisioncam og vi skal ned dit snart og dokumentere mer. Ta lydopptak etc for å prøve å få noe evp. Det blir veldig spennende, og vi vil oppdatere bloggen når vi har noe nytt. Vi regner med å ha ting klart neste uke, det skjer så mye sykt der nå at jeg antar vi vil klare å feste noe av relevanse til enten film eller lyd. Noe annet hadde overasket meg =)Rexann91 skrev:Spennende greier. Når har du tenkt å lage dokumentar på dette huset da? :mozilla_smile:
Antall ord: 91
xD
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Ja vet, det ble ræva.. skal få tak i et digitalkamera idag. Men hvis man ser veldig nøye og sammenligner med bildet under kan man såvidt skimte at det er et kutt der. For å forklare litt mer rundt det, det var en rask og intenst smerte som plutselig gikk bort. Merket ikke noe i det hele tatt etterpå, gjorde ikke vondt å ta på. Og det så nesten ut som et arr dagen etterpå, som om det har grodd i flere dager. Veldig merkelig, og jeg vil at det skal gro helt vekk snart for "it's starting to creep me out".Silje_89 skrev:Klarer ikke å se merket på det øverste bildet jeg men
Antall ord: 117
xD
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Mar 2008 16:38
- 16
Altså... jeg bare stussa på noe ang denne utflukten hvor kuttet kom og det hele...
Når det står først at det var skummelt fordi dere ikke hadde med lommelykter, åssen kan dere litt senere i historien drive å belyse både ditten og datten?
Ikke for å virke uberskeptisk og kjip altså.
Bare en smule nysgjerrig.
Liker nemlig ikke "plotholes". :mozilla_wink:
Når det står først at det var skummelt fordi dere ikke hadde med lommelykter, åssen kan dere litt senere i historien drive å belyse både ditten og datten?
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Hei, hvis du ser på det jeg har skrevet så er dette to forskjellige dagerTarilja skrev:Altså... jeg bare stussa på noe ang denne utflukten hvor kuttet kom og det hele...
Antall ord: 80
xD
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Mar 2008 16:38
- 16
Ut i fra hva det er mulig å lese av det så virker det da så sannelig som at alt skjer på søndag...Kjekkazz86kewzegutt skrev:Hei, hvis du ser på det jeg har skrevet så er dette to forskjellige dagerTarilja skrev:Altså... jeg bare stussa på noe ang denne utflukten hvor kuttet kom og det hele...
Antall ord: 105
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Aug 2008 04:15
- 16
Quisling var en jævla iqrotte og **. Hadde Hitler knipsa med fingra hadde knærne til Quisling kollapset og han ville pressa lille hitler inn i kjeften med glede og entusiasme. *smatt smatt*
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Hm, du er fortsatt på den der eller hva. Ref: """!!Jeg og min kompis har vært der før!!""", men det var så mye negativ energi og "noe" som fulgte etter oss og var bak oss hele tiden så hodet mitt holdte på å sprenge. Derfor dro vi igjen. Dessuten hadde vi ikke lommelykter så det ble ganske creepy jo lenger ned mot skogen vi kom."Tarilja skrev:Ut i fra hva det er mulig å lese av det så virker det da så sannelig som at alt skjer på søndag...Kjekkazz86kewzegutt skrev:Hei, hvis du ser på det jeg har skrevet så er dette to forskjellige dagerTarilja skrev:Altså... jeg bare stussa på noe ang denne utflukten hvor kuttet kom og det hele...
Antall ord: 173
xD
Hide post links |
NOEN SOM BLIR MED DIT DENNE UKA :mozilla_wink: OM DERE VIL DA...
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Sep 2008 20:27
- 16
- Lokalisering: Vikhammer
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
-
- Nybegynner
- 16
Noen som tilfeldigvis har en IRlykt? vi har irkamera men det lagger sånn når man setter på super-nightvision. Trenger å ha på vanlig styrke med lykt i tillegg .slimdoktor skrev:kunne jo tatt oss en tur da...men jeg er redd da
Antall ord: 44
xD
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Jun 2006 13:40
- 18
Har lest mye om Villa Grande i det siste så i dag var det på tide å ta turen. Måtte spørre meg litt frem etter veien og en eldre kar som jeg spurte så noe rart på meg og lurte på om jeg virkelig ville opp dit.
Det gjorde det såklart litt ekstra spennende, da det var tydelig at den eldre herremannen ikke var så glad for denne eiendommen.
Jeg satt lenge på fremsiden av huset men det eneste jeg fornemmet var en sterk følelse av at det hadde skjedd noe rett under meg. Nå vet jeg jo at Quisling hadde en del underjordiske ganger så kanskje det var det som påvirket meg. Ikke vet jeg. Gikk alle stiene på veien ned til Huk i håp om å finne en av lukene men nope, feil årstid, for mye løv på bakken så det var gjerne ikke så rart jeg ikke fant noe.
Kafe`en er stengt fortiden pga oppussing, så kanskje jeg får ta turen tilbake når den åpner igjen. Kanksje det skjer litt mer action da..?
Det gjorde det såklart litt ekstra spennende, da det var tydelig at den eldre herremannen ikke var så glad for denne eiendommen.
Jeg satt lenge på fremsiden av huset men det eneste jeg fornemmet var en sterk følelse av at det hadde skjedd noe rett under meg. Nå vet jeg jo at Quisling hadde en del underjordiske ganger så kanskje det var det som påvirket meg. Ikke vet jeg. Gikk alle stiene på veien ned til Huk i håp om å finne en av lukene men nope, feil årstid, for mye løv på bakken så det var gjerne ikke så rart jeg ikke fant noe.
Kafe`en er stengt fortiden pga oppussing, så kanskje jeg får ta turen tilbake når den åpner igjen. Kanksje det skjer litt mer action da..?
Antall ord: 184
Bedre og bedre..
www.paranorge.net
www.paranorge.net
Hide post links |