Hei.
Jeg har fått tips om dette forumet via venner av min mormor som er til de grader i kontakt med paranormale fenomener som gjenferder og energier etter min og mange andres mening. Hun selv mener at dette er noe helt naturlig for henne.
Min mormor har på en periode over to år overbevist meg mer og mer i sin sak om at det er mer mellom himmel og jord enn vi tror. Bla. en opplevelse jeg hadde i huset jeg leier, ett hus fra 1950 tallet som er bygd over et eldre og revet hus. Men det kan bli en annen tråd.
Denne tråden her vil jeg gjerne bruke til å forhøre meg om noen ting jeg lurer på i forbindelse med noen ''skapninger'' min mormor refererte til meg som; ''De grå''...
Hun beskriver at disse skapningene er uvanlig høye gråkappekledde skapninger som ikke har noen likhetstrekk man kan forbinde med mennesker. De er her for å passe på mennesker, og gi de styrke osv. Og noen mennesker kan ha en slik en i seg.
Jeg er helt nøytral i forhold til dette utsagnet, men jeg er veldig nysjerrig på akkurat dette temaet ettersom jeg flere ganger i stuen hjemme under f.eks lettere deprimerende situasjoner kan sverge på at jeg føler et ekstremt nærvær. Ikke på noen ond måte, men på en trygg og behagelig måte, som at noen faktisk ser til meg og mine.
I tilegg har flere av mine venner sett en uvanlig høy skygge i stuen min midt på dagen, natten osv. flere ganger.
Er det noen som har noen formening/informasjon om dette temaet?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Noen spørsmål jeg søker svar om
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Okt 2008 14:38
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Kodal
Noen spørsmål jeg søker svar om
Antall ord: 281
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Lokalisering: i mitt lille rike
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Okt 2008 14:38
- 16
- Lokalisering: Kodal
Ja det kan nok hende, men hvorfor den enorme størrelsen på skyggen?PearlDrop89 skrev:Kanskje det er din hjelper?
Og er det noen som vet noe om disse grå?
Antall ord: 30
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
KJært barn har mange navn ;
De grå, kan være betegnelse på mange "fenomen", hjelpere, engler, "småfolk", tusser og troll, osv.
Høyden på skyggen - viser egentlig lite, det som er avgjørende er hvorfra lyset som lager skyggen kommer fra.
Står du ute en vinterettermiddag, med lav sol, vil skyggen din bli mange meter, mens midtsommers midt på dagen, derimot....
Noen sier at størrelsen på "besøket" viser indirekte hvor "stor kraft" vedkommende energi har.
Siden du ikke reagerer negativt, eller blir vettskremt, vil jeg tror det er en av dine hjelpere som viser seg slik.
En hjelper kan være venner fra tidligere liv, sjelevenner, avdøde slektninger og avdøde venner, samt andre som av en eller annen grunn ønsker å hjelpe akkurat deg.
Dermed kan og en Engel ( eller flere ) også være dine hjelpere.
Sålenge du kun merker positivitet ved slike besøk, kan du ta det med ro... ;-)
mvh Asbjørn
De grå, kan være betegnelse på mange "fenomen", hjelpere, engler, "småfolk", tusser og troll, osv.
Høyden på skyggen - viser egentlig lite, det som er avgjørende er hvorfra lyset som lager skyggen kommer fra.
Står du ute en vinterettermiddag, med lav sol, vil skyggen din bli mange meter, mens midtsommers midt på dagen, derimot....
Noen sier at størrelsen på "besøket" viser indirekte hvor "stor kraft" vedkommende energi har.
Siden du ikke reagerer negativt, eller blir vettskremt, vil jeg tror det er en av dine hjelpere som viser seg slik.
En hjelper kan være venner fra tidligere liv, sjelevenner, avdøde slektninger og avdøde venner, samt andre som av en eller annen grunn ønsker å hjelpe akkurat deg.
Dermed kan og en Engel ( eller flere ) også være dine hjelpere.
Sålenge du kun merker positivitet ved slike besøk, kan du ta det med ro... ;-)
mvh Asbjørn
Antall ord: 161
Hide post links |