Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDine Ouija Brett opplevelser og roting med spiritisme.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

er det ingen med noen opplevelser ?

Sol@ngelica den ukronede para dronningen , i am at your service :mozilla_wink:
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Rexann91

Innlegg av Rexann91 »

Fortell noe du da :mozilla_smile: Du har sikker skrevet noe før men jeg gidder ikke å lete rundt i forumene :mozilla_tongue:
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Badger
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Sep 2008 13:06
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av Badger »

Ja, hva var det du opplevde Mantropolix? Har du skrevet det i en annen tråd? Link..
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Robonez
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Okt 2007 22:22
17
Lokalisering: Oslo
Har takket: 2 ganger

Re: Dine Ouija Brett opplevelser og roting med spiritisme.

Innlegg av Robonez »

Mantropolix skrev:Laget denne tråden med tanke på Dere der ute som har rotet med ouija brett og Spiritisme.Håper dere vil dele historiene med oss . Kanskje med og dele deres egne opplevelser med bruk av Ouija Brett og spiritisme vil få andre til og tenke seg om før dem roter med slike ting.Det er ikke noe farlig og dele dette med oss , det kommer sikkert til og være noen som vil slenge dritt og ikke tro , men det gjør ingen ting.Det er mange der ute som vil tro og som kansje forandrer sitt syn meg og ville prøve dette. Jeg håper dere som har slike historier og fortelle vil dele dette for som jeg selv har opplevd ting med slike ting føler jeg det er vært om det i værdfall er noen man kan påvirke på en slik måte med våre ekte historier til og la dette være.Fordet om det kun er 3 eller 4 eller bare en etter vi delt våre historier som lar dette være som egentlig ville prøvd så er det vært det. Jeg håper Dere er ute vil fortelle.Om ikke alle tror så er det mange som vil oxo tro.Jeg tenkte på forebygge det og ville prøve.Jeg har selv fortalt mine opplevelser her , men det hadde vært flott om flere hadde turt.For vi som virkelig har fått et helvette av dette ønsker jo ikke noen og oppleve det samme,tilogmed ikke våre verste fiender. Så kom igjenn og fortell samtidig er du anonym ingen vet hvem du er . Ikke alle vil tro dette uansett men det er folk som vil tro oxo som hadde lyst til prøve men som etter din historie kanskje lar det være og d er det vert og skrive om din opplevelse. Takk

Jeg "rota" med Ouijabord 3 ganger for en god del år siden, og jeg angrer.
Opplevelsen i seg selv var forsåvidt bare litt småskummel (og svært uventet), men det som er verre er at det virker som at jeg pirka i noe som ikke vil gi seg.
Jeg vil liksom ikke helt tro på det, men jeg må jo bare innrømme at fra den dagen har det skjedd mye "alternativt" for å si det sånn, noe spennende og interessant, men også noe jævlig ubehagelig.
Før jeg prøvde Ouija'n for første gang, hadde jeg aldri hatt noen overnaturlige opplevelser.

Uten å rippe opp i mye drit og utdype noe mer,
vil jeg si til alle som tenker på å leke seg med Quija-brettet:
Ikke gjør det.

Roy.
Antall ord: 459

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

I won't :mozilla_sealed:
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Jeg gjorde det sammen med noen venninner, vi fikk kontakt med en gang. Vi spurte om hvem vi snakket med og vi fikk svaret "Crika", har ingen anelse hvilket navn dette kan være. Har søkt på det på nettet, men det er visst ikke et vanlig navn.
Vi hadde laget ouja boardet selv og brukte et glass, etter at vi hadde spurt et spesielt spørsmål (irriterende at jeg ikke husker hva vi spurte om), gikk glasset utenfor ouja boardet og utenfor bordet vi hadde det på, en av venninnene mine måtte ta glasset før det gikk i gulvet. Skikkelig ekkelt, men det var alt, etter det lukket vi seansen og alt gikk tilbake til det normale.
Antall ord: 122
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
aylah
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Sep 2008 00:01
16
Lokalisering: Haugesund

Innlegg av aylah »

Jeg og noen venner "rota" litt med ouija når vi var litt yngre. Kan ikke si vi opplevde stort. Glasset bevegde seg jo, men havnet ikke på bokstaver som gav noen mening satt sammen. Vi trodde jo alle at det var en av oss som bevegde på glasset, men alle nektet plent... Ikke lett å si... Endte hvertfall opp med at en slapp glasset, uten at seansen ble avsluttet på riktig måte, og jeg sov med bibelen under puta i lang lang tid etterpå. Turde heller ikke ha speil på soverommet.

Prøvde noen ganger etter det også, men det skjedde aldri noe. Ikke som jeg kan huske idag iallefall, så itilfelle var det ganske ubetydelig ting.

Men paranoiaen glemmer jeg aldri!!

Og jeg har lest nå i senere tid at man skal være uhyre forsiktig med slike ting som dette, da det er lettest å komme i kontakt med de sjeler som er i de lavere dimensjonene, og disse skal visstnok ikke være så godsinnede.
Antall ord: 168
It's not your whole life, it's only one day!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Roting med Ouija faktisk :mozilla_tongue:
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Nov 2006 01:10
18

Innlegg av Ghost hunter »

Nå var det visstnok bruk av Ouija som endte med at en gutt ble besatt i St.Louis, Missouri i USA. Det var såpass heftig at det inspirerte William Blattey til å skrive boken "Exorcisten" som senere ble filmatisert.

Jeg har selv eksperimentert litt å finner ut at Ouija kan påkalle lavtstående ånder som gir utrykk for å være noe de ikke er. De kan kalle seg Lucifer, Satan osv. Noe som bare er tull. Som regel lyver de åndene man først får kontakt med. Dette kan man sjekke ved å spørre et spørsmål du selv vet svaret på. Gjør du seansen rett er det ingen fare men man må gjøre dette med noen som kan sakene. Fallgruven kan være at man får lavtstående ånder etter seg og da er helvete løs.
Fikk en særdeles heftig drøm natten etter en seanse hvor en av deltakerne fikk panikk og sprang ut av rommet, slik at vi ikke fikk avsluttet skikkelig likssom. Fikk en klar drøm hvor flammer viste seg for meg, som en form for advarsel. Da jeg hørte med de andre i seansen hadde de hatt samme drøm.

Jeg tenker derfor at det er viktig å vite litt om deltakerne slik at ingen driter seg ut under seansen for da kan man bli plaget ganske lenge. Siden avslutningen er viktig er det farlig hvis ikke seansen avsluttes på rett måte.

Nå har jo jeg et rituale hvor jeg ber om beskyttelse før jeg går igang og etterpå, da funker Ouija bra og man blir ikke plaget etterpå.

Jeg anbefaler derfor alle om å sjekke nøye hvem man utfører seansen med å hvis man gjør seansen alene bør man vite litt om spillereglene. Det er helt horribelt at unge leker seg med dette. Da kan man bli plaget lenge etterpå noe som kan medføre døden rett og slett.

Så bruk vettet hvis dere skal eksperimentere med Ouija!!!
Antall ord: 338

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Robonez skrev:
Mantropolix skrev:Laget denne tråden med tanke på Dere der ute som har rotet med ouija brett og Spiritisme.Håper dere vil dele historiene med oss . Kanskje med og dele deres egne opplevelser med bruk av Ouija Brett og spiritisme vil få andre til og tenke seg om før dem roter med slike ting.Det er ikke noe farlig og dele dette med oss , det kommer sikkert til og være noen som vil slenge dritt og ikke tro , men det gjør ingen ting.Det er mange der ute som vil tro og som kansje forandrer sitt syn meg og ville prøve dette. Jeg håper dere som har slike historier og fortelle vil dele dette for som jeg selv har opplevd ting med slike ting føler jeg det er vært om det i værdfall er noen man kan påvirke på en slik måte med våre ekte historier til og la dette være.Fordet om det kun er 3 eller 4 eller bare en etter vi delt våre historier som lar dette være som egentlig ville prøvd så er det vært det. Jeg håper Dere er ute vil fortelle.Om ikke alle tror så er det mange som vil oxo tro.Jeg tenkte på forebygge det og ville prøve.Jeg har selv fortalt mine opplevelser her , men det hadde vært flott om flere hadde turt.For vi som virkelig har fått et helvette av dette ønsker jo ikke noen og oppleve det samme,tilogmed ikke våre verste fiender. Så kom igjenn og fortell samtidig er du anonym ingen vet hvem du er . Ikke alle vil tro dette uansett men det er folk som vil tro oxo som hadde lyst til prøve men som etter din historie kanskje lar det være og d er det vert og skrive om din opplevelse. Takk

Jeg "rota" med Ouijabord 3 ganger for en god del år siden, og jeg angrer.
Opplevelsen i seg selv var forsåvidt bare litt småskummel (og svært uventet), men det som er verre er at det virker som at jeg pirka i noe som ikke vil gi seg.
Jeg vil liksom ikke helt tro på det, men jeg må jo bare innrømme at fra den dagen har det skjedd mye "alternativt" for å si det sånn, noe spennende og interessant, men også noe jævlig ubehagelig.
Før jeg prøvde Ouija'n for første gang, hadde jeg aldri hatt noen overnaturlige opplevelser.

Uten å rippe opp i mye drit og utdype noe mer,
vil jeg si til alle som tenker på å leke seg med Quija-brettet:
Ikke gjør det.

Roy.
Når du skriver slik så har jeg bare et enda sterkere behov for å gjøre det.
Antall ord: 478
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

*dobbelpost*
Antall ord: 1
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Robonez
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Okt 2007 22:22
17
Lokalisering: Oslo
Har takket: 2 ganger

Innlegg av Robonez »

Diffusa skrev: Når du skriver slik så har jeg bare et enda sterkere behov for å gjøre det.

Jeg tenkte å unngå å være så voldsomt dramatisk og fortelle om og utdype ting som de fleste uansett tror er bare tull,
men hvis jeg skal gi et råd, så er det å holde seg unna Ouija-brett-formatet.

Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Badger
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Sep 2008 13:06
16
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av Badger »

Kan du ikke fortelle da? Sitter og lurer jeg.. Sagt A, komigjena...B. Og det er alltid mange som sitter og ikke tror fordi de ikke har noe forhold til annet enn det de kan se og ta på..
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
freaknation
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Startet: 05 Okt 2008 13:59
16

Innlegg av freaknation »

Vi lekte med ouija brett hos en kompis en gang, vi glemte å si "Goodbye"så huset hans ble hjemsøkt. Men han fikk et medium til å komme og rense huset for utøy og alt er fint nå.
Antall ord: 38
Bilde
Kristian
Bruker på Paranormal.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
freaknation
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Startet: 05 Okt 2008 13:59
16

Innlegg av freaknation »

monsterparanoiddes2012 skrev:en kompis av meg freaka helt ut etter spiritisme. han er innlagt p// hospital i skrivende stund. hva som egentlig skjedde har vi aldri f//tt svar p//. vil ikke grave i det. han tok lsd mens han spiriterte da, s// det kan jo ha no med det // gjorra?? han drev litt med psykideliske stoffer og gjennom det s// han paralelle verdener og han fikk kontakt med avd//de mennesker. en gang han var p// fleintur fikk han konntakt med jesus....litt freaky?? men jesus relaxa helt da, ikke no stress lissom. kompisen ble roligere etter m//tet med jesus, men virker som han har glemt det n// 8-[
Skjønte ikke en dritt. : )
Antall ord: 115
Bilde
Kristian
Bruker på Paranormal.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links