hei jeg må bare spørre her jeg..har hatt litt rare opplevelser i det siste...dette har vart en stund,men har egentlig ikke tenkt over det ordentlig før nå..det begynte med at ting i leiligheten min her flytter seg..jeg legger det fra meg ett sted,å finner det igjen ett annet sted..han jeg bor sammen med bare skylder på kattene våre(for de leker jo med alt som er)...men dette er åsså snakk om ting i høyden...så satt jeg alene i stua en kveld,å det kom en rar skygge over meg som bevegde seg,men med engang jeg begynte å titte opp å se meg rundt,blei den borte..men de 2 siste dagene her har vært mest scary!!!!i går stod jeg på kjøkkenet å lagde meg mat,å plutselig ble katten min drit redd!!!han bare stod å stirra ut i rommet å pustet nesten ikke!!så jeg blei jo litt redd selv da....å da gikk jeg bort til han å tok på han,å da blei han drit redd,å løp å gjemte seg!! :mozilla_surprised: ...
men i dag var det verste!!!!jeg satt hos mamma å stefaren min å spiste middag,plutselig var det som om noen kom bak meg å dro hånda gjennom håret mitt....fy f....å jeg skvatt!!!!!slapp alt jeg hadde i henda,å nesten spratt av stolen....men det jeg syns er så merkelig midt oppi detta,er at det er bare jeg som merker dette..andre tror jo bare jeg er gal..(kan jo hende jeg er litt paranoid),men detta er ikke gøy lenger..føler ikke at jeg kan slappe av ordentlig hjemme hvis jeg er alene...beklager veldig at den blei så lang,men må liksom få med helheten...på forhånd takk til dere som gidder å lese,å kanskje svare..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ noen som følger etter meg??
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2008 10:46
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: jessheim
-
- UTESTENGT ! Ref regelverket !
- Startet: 31 Okt 2005 10:18
- 19
Re: noen som følger etter meg??
Det er nok den berømte metan-gassen.heidi25 skrev:hei jeg må bare spørre her jeg..har hatt litt rare opplevelser i det siste...dette har vart en stund,men har egentlig ikke tenkt over det ordentlig før nå..det begynte med at ting i leiligheten min her flytter seg..jeg legger det fra meg ett sted,å finner det igjen ett annet sted..han jeg bor sammen med bare skylder på kattene våre(for de leker jo med alt som er)...men dette er åsså snakk om ting i høyden...så satt jeg alene i stua en kveld,å det kom en rar skygge over meg som bevegde seg,men med engang jeg begynte å titte opp å se meg rundt,blei den borte..men de 2 siste dagene her har vært mest scary!!!!i går stod jeg på kjøkkenet å lagde meg mat,å plutselig ble katten min drit redd!!!han bare stod å stirra ut i rommet å pustet nesten ikke!!så jeg blei jo litt redd selv da....å da gikk jeg bort til han å tok på han,å da blei han drit redd,å løp å gjemte seg!! :mozilla_surprised: ...
men i dag var det verste!!!!jeg satt hos mamma å stefaren min å spiste middag,plutselig var det som om noen kom bak meg å dro hånda gjennom håret mitt....fy f....å jeg skvatt!!!!!slapp alt jeg hadde i henda,å nesten spratt av stolen....men det jeg syns er så merkelig midt oppi detta,er at det er bare jeg som merker dette..andre tror jo bare jeg er gal..(kan jo hende jeg er litt paranoid),men detta er ikke gøy lenger..føler ikke at jeg kan slappe av ordentlig hjemme hvis jeg er alene...beklager veldig at den blei så lang,men må liksom få med helheten...på forhånd takk til dere som gidder å lese,å kanskje svare..
Antall ord: 314
Don't be so open assed. Your poop falls out.
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Mai 2008 02:54
- 16
- Lokalisering: Karmøy.
Re: noen som følger etter meg??
Ja, dette her er nokk ikke fantasi gitt, dette må vi ta på alvor folkens. Etter det jeg leser så spøker det helt klart hjemme hos deg, ingen tvil. Det jeg kan råde deg til, er å ta en prat med spøkelset, gjerne god prate med det i første omgang. Hvist ikke det hjelper, så får du finne fram et kors når du føler det er i nærheten og rope følgende. Vik fra meg å gå til den andre siden der du hører hjemme!heidi25 skrev:hei jeg må bare spørre her jeg..har hatt litt rare opplevelser i det siste...dette har vart en stund,men har egentlig ikke tenkt over det ordentlig før nå..det begynte med at ting i leiligheten min her flytter seg..jeg legger det fra meg ett sted,å finner det igjen ett annet sted..han jeg bor sammen med bare skylder på kattene våre(for de leker jo med alt som er)...men dette er åsså snakk om ting i høyden...så satt jeg alene i stua en kveld,å det kom en rar skygge over meg som bevegde seg,men med engang jeg begynte å titte opp å se meg rundt,blei den borte..men de 2 siste dagene her har vært mest scary!!!!i går stod jeg på kjøkkenet å lagde meg mat,å plutselig ble katten min drit redd!!!han bare stod å stirra ut i rommet å pustet nesten ikke!!så jeg blei jo litt redd selv da....å da gikk jeg bort til han å tok på han,å da blei han drit redd,å løp å gjemte seg!! :mozilla_surprised: ...
Det tenker jeg vil fungere, vist ikke det skulle hjelpe så er det jo mediumer du kan kontakte som kan få det fredfullt i heimen. Men da må du nokk regne med å betale en god slump med penger er jeg redd for. Er det ellers noe mer du skulle lure på, så er det bare å si i fra, vi på paranormal.no er her alle sammen for å hjelpe værandre vettu.
Antall ord: 469
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Jeg opp lever også ofte at det hjelper å bare si fra. Vennlig, men bestemt. ''Nå vil jeg være i fred. Vær snill og forlat meg.'' f eks.
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
tusen takk til dere begge!! :mozilla_laughing: setter pris på seriøse svar!!:)
Antall ord: 13
Hide post links |