Universet & dets hemmeligheter ⇒ nååå det her friker meg ut!!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mai 2007 00:49
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
nååå det her friker meg ut!!
Sist redigert av aliens på 03 Okt 2008 14:27, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 16
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Haha, så betryggende å vite at det er sånne folk som styrer landet.
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Aug 2008 21:54
- 16
- Lokalisering: ja hvem vet
Den historien der ble oversatt til norsk og publisert på Guff for snart 2 mnd siden
Sjekk den ut her
Sjekk den ut her
Antall ord: 20
Guff har konkuranser med kinobiletter som premie.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Er det det 2012-brevet igjen? Da er det isåfall en SV-politiker.
Antall ord: 14
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Uff, det der var ikke særlig hyggelig å lese. Tror dere det er sant?
Antall ord: 14
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 17
Og hva er det egentlig den politikeren er sikker på kommer til å skje fremover? Attack fra romvesner?
Politikeren sa et eller annet om at vi måtte finne grotter og huler og ha våpen til å beskytte oss med? Pluss gå sammen i grupper å forberede oss? Til hva da og hva er det vi skal beskytte oss fra?
Politikeren sa et eller annet om at vi måtte finne grotter og huler og ha våpen til å beskytte oss med? Pluss gå sammen i grupper å forberede oss? Til hva da og hva er det vi skal beskytte oss fra?
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Nei.Amunet skrev:Uff, det der var ikke særlig hyggelig å lese. Tror dere det er sant?
Neineineineinei.
Politikere kan være gale de også.
Antall ord: 25
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Jeg er nå svært skeptisk til dette... Fryktelig så mye som skal skje på en gang i 2012, tatt i betraktning alle de andre dommedagsprofetiene for det året...
Velvel, jeg kommer ikke til å bosette meg i ei hule med ørti tusen hermetikkbokser og stråledrakt ihverfall. Da skal jeg nå heller satse på at dette fjaset aldri skjer, og leve et helt normalt liv frem til år 2012. Og skulle nå dette mot formodning slå til, vil jeg egentlig heller krepere med æren i behold, enn å sitte i stråledrakt i ei hule og spise hermetikk og strålepiller i fem år...
Velvel, jeg kommer ikke til å bosette meg i ei hule med ørti tusen hermetikkbokser og stråledrakt ihverfall. Da skal jeg nå heller satse på at dette fjaset aldri skjer, og leve et helt normalt liv frem til år 2012. Og skulle nå dette mot formodning slå til, vil jeg egentlig heller krepere med æren i behold, enn å sitte i stråledrakt i ei hule og spise hermetikk og strålepiller i fem år...
Antall ord: 103
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Sep 2008 20:27
- 16
- Lokalisering: Vikhammer
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
hvorfor skal vi beskytte oss, hva er det egentlig de veit som ikke vi veit?
hvorfor skal hele tia Sammfunnet være bygd opp på FRYKT av folke?
Det brevet er garantert feika, og bare en person har skreve for og få publisert og bli populær!
Jeg har også kunna funne på å laga noe sånt brev, men jeg er ikke så barnslig att jeg gjør sånt!
hvorfor skal hele tia Sammfunnet være bygd opp på FRYKT av folke?
Det brevet er garantert feika, og bare en person har skreve for og få publisert og bli populær!
Jeg har også kunna funne på å laga noe sånt brev, men jeg er ikke så barnslig att jeg gjør sånt!
Antall ord: 70
Hi, I'am Fox Mulder!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Fra Nibiru. Solens lillebror som angivelig er på vei inn nedenfra i solsystemet vårt og er skyld i global oppvarming.Amunet skrev:Og hva er det egentlig den politikeren er sikker på kommer til å skje fremover? Attack fra romvesner?
Antall ord: 81
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 17
Og vi kan beskytte oss med våpen?Hecate skrev:Fra Nibiru. Solens lillebror som angivelig er på vei inn nedenfra i solsystemet vårt og er skyld i global oppvarming.Amunet skrev:Og hva er det egentlig den politikeren er sikker på kommer til å skje fremover? Attack fra romvesner?
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Mot den kan vi ikke beskytte oss. Våpen er nok ment p.g.a unntakstilstand og kaos. Samt kanskje jakt?? Har du ikke sett sånne dommedagsfilmer? Jeg tenker det blir sånne "postmannen"-tilstander (film med Kevin Costner) eller madmax kanskje....faktisk hadde jeg ikke likt å vært under bakken når jordskjelvene starter....Amunet skrev:Og vi kan beskytte oss med våpen?Hecate skrev:Fra Nibiru. Solens lillebror som angivelig er på vei inn nedenfra i solsystemet vårt og er skyld i global oppvarming.Amunet skrev:Og hva er det egentlig den politikeren er sikker på kommer til å skje fremover? Attack fra romvesner?
Antall ord: 149
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Nei, det tenkte faktisk jeg også på... Det er jo snakk om jordskjelv også i de tider...Hecate skrev:Mot den kan vi ikke beskytte oss. Våpen er nok ment p.g.a unntakstilstand og kaos. Samt kanskje jakt?? Har du ikke sett sånne dommedagsfilmer? Jeg tenker det blir sånne "postmannen"-tilstander (film med Kevin Costner) eller madmax kanskje....faktisk hadde jeg ikke likt å vært under bakken når jordskjelvene starter....Amunet skrev:Og vi kan beskytte oss med våpen?Hecate skrev:Fra Nibiru. Solens lillebror som angivelig er på vei inn nedenfra i solsystemet vårt og er skyld i global oppvarming.Amunet skrev:Og hva er det egentlig den politikeren er sikker på kommer til å skje fremover? Attack fra romvesner?
Antall ord: 168
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |