Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSkapet

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Heidi-Cute
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 22 Apr 2008 19:41
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Buskerud

Skapet

Innlegg av Heidi-Cute »

Ja, jeg har skrivd en del her, men jeg finner ikke igjen de andre her, ellers så skulle jeg ha skrivd på dem. Men så skrev jeg en ny tråd .. ;)

Ja. Bikkja mi gir seg aldri. I går klokka 12.30 så holdte jeg på å sovne.
Pllutselig begynner han å bjeffe mot skapet mitt, han begynte å se bort til cd spilleren der det hjørnet er og begynner å bjeffe. Jeg blir jo seff redd og reiser meg opp og skrur på lyset på rommet. Jeg går ut i stuen og sitter der i 10 min. Bikkja ble med meg ut, men han gikk ned til broren min og sov der litt før han kom opp igjen. Når jeg hadde lagt meg igjen, kommer Lucas inn på rommet mitt, gikk han lagt unna skapet og la seg nesten helt oppi ansiktet på meg. Akkurat som han var redd. :/

i detta huset har jeg bare merket at bikkja har bjeffa/knurra mot noe vi ikke ser.

Og ja. typen min var her, vi var på rommet og satt på datan, jeg og venninna mi hadde på cam. Vi hadde hatt på i 15 min før hun plutselig sa at hun så et ansikt ved senga mi.
jeg trodde hun bare tullet, men nå har jeg snakka med hu, og hun mener det. Det var et ansikt ved senga. Hun rakk ikke å ta på prt.scr før typen min tok hodet for det ansiktet, og det var plutselig borte.

Håper jeg kan få svar på detta. Fordi jeg begynner å bli litt redd. Jeg tror virkelig på detta her.
Antall ord: 272

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Heidi-Cute
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 22 Apr 2008 19:41
16
Lokalisering: Buskerud

Innlegg av Heidi-Cute »

Når jeg akkurat hadde lagt ut detta, så hørte jeg en lyd bak meg fra hjørnet. :S
Jeg skvatt siden jeg skrev detta her. Også begynte Lucas å bjeffe mot cd spilleren igjen :/
Hjelp meg ! jeg er redd.. detta kan væra hva som helst men :|
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Aug 2008 04:15
16
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Johnny »

damn, du høres litt overnervøs ut. Bare ro deg helt ned, sikkert noen gnagere i veggen ellerno som bikkja di hørte. Lyder hører man altid, treverket som knekker osv.. Det at bikkja de bjeffer mot det hjørnet er nok fordi han hører muligens gnagere i veggen eller noe utenfor veggen ettellerannet. Det ansikts greiene er noe veninna di enten sier fordi hun vil ha litt spenning i hverdagen eller så har fantasien spilt henne et puss. Du har vel fortalt henne om disse merkelige historiene kan jeg tenke meg også vips så hun et ansikt selv litt senere. Typisk.
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
D.A.
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 23 Aug 2008 02:46
16
Har takket: 1 gang

Innlegg av D.A. »

Mange dyr har også en bedre utviklet hørsel enn mennesker. Det er derfor ikke uvanelig att de oppfater lyder ikke vi kan høre. Det betyr ikke att det er noe paranormalt som er årsaken til hundens reaksjon. Det att ett kamera oppfatter ett ansikt som ikke kan ses med øyet virker også usansynelig. Sansyneligvis er det fantasier, som kommer fra div. skrekkfilmer.
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

sikkert bare rotter, mus. elns :)
du trenger ikke være nervøs, bare slapp av pust ut og lytt selv med glass innte veggen elns :)
Antall ord: 25
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links