Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpirituell Veiledning av Master Alex

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Spirituell Veiledning av Master Alex

Innlegg av Mantropolix »

Ønsker bare dele med dere som har våknet i denne illusjonen litt åndelig vei ledning som kommer fra en ånd ved navn Master Alex. http://www.spirittalker.com/ trykk så på ikon nummer 7 på menyen som er på venstre side på denne internet siden som heter listen og hør på hva master alex ønsker formidle.

Your brother in spirit

Mantropolix
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vandrer
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Des 2004 10:33
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nøtterøy

Innlegg av Vandrer »

Virker spennende men er nok kommet der i livet at jeg tror lite på et slags hierarki. Har bevandret meg i mange alternative fora og miljøer...... Og jeg tror rett og slett ikke på dette med "divine" åndlig leder. Jeg tror noen kan reflektere bedre og forklare bedre enn andre; men at noen på noen måte er mer opphøyd enn andre har jeg igrunn problemer med. Kanskje er det nettopp det at de selv opphøyer seg og utviser svært liten ydmykhet til at "ting" er annerledes. Aksepten for at andre mennesker har andre ståsteder er borte idet de uttaler at "slik er det".... Takhøyden og rauseheten er minimal til andre løsninger og dems ståsted er det eneste rette.

På web-siden det refereres til står det bl a.:

"Mikki is a gifted Stage 7 Full Body Channel. Graced by Creation with the ability to full body Channel, she is able to completely relinquish her body and allow a spirit to present his or her message fully, accurately, and with unimpeded clarity to the world of the living."

Stage 7 full body channel er for meg en produsert definisjon som passer inn for denne personen. Og dette med kanaliseringer; ja - det er jo en egen diskusjon synes jeg...

For all del; alt dette er spennende-men "been there done that"....litt utvannet kanskje?

...det var noen ærlige betraktninger fra meg på denne tråden.....
Antall ord: 243
...on the road again...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

Enig med deg Vandrer.

Kjenner en del folk som har hengt med på foskjellige "Ordner" og alternative grupper.
De har blitt skuffa og irriterte hver gang de fant ut hvordan det var oppbygd, hiarkiet, om med en "opplyst" leder.

Jeg har selv aldri vert med i noen selvutviklings-orden eller gruppe.
Foretrekker mer å gå "solo".

Men noe jeg har tenkt på i det siste er den gamle Frimurer-ordenen.
Hadde kanskje vært intressant å joine der, for det er jo en gammel, vestlig tradisjon, som visstnok faktisk skal virke.. Men det dumme er Hiarkiet da..også vet jeg at her i Norden så oppererer Frimurere med "Det Svenske System", en slags egen avart, hvor et av opptaks-kravene er at man må være kristen..

Litt ironisk da, når vanlige Frimurer ordner forbyr at man skal låse seg til EN bestemt religion..
Antall ord: 144
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links