Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ jeg høreer en rar sterk pippe lyd! hva kan det være?!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jul 2008 13:01
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: molde
jeg høreer en rar sterk pippe lyd! hva kan det være?!
jeg hører en pippe lyd i huet mit vær dag og jeg vet ikke koffor kan noen svare meg det begyner og bli irriterende jeg har hat det i mange år snart! fortel meg hav det kan være! please fortel meg det så fort som mulig
Antall ord: 49
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Tinitus kanskje
Antall ord: 2
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2008 18:12
- 16
- Lokalisering: Sandefjord
Høres ut som Tinitus ja.Har det litt selv etter jeg har hørt på høy musikk.Er veldig plagsomt..
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jul 2008 13:01
- 16
- Lokalisering: molde
hmm
jeg hører ikke masse på musikk jeg jeg har lyden der hele tia uten musikk eller noe, nor jeg er rolig er det værst
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 22:41
- 17
- Kjønn (valgfri): jiiinte
- Lokalisering: rygge
Re: hmm
Selv om du ikke hører på høy musikk,kan det være andre årsaker. Dvs,støy generelt.maarnie skrev:jeg hører ikke masse på musikk jeg jeg har lyden der hele tia uten musikk eller noe, nor jeg er rolig er det værst
Antall ord: 48
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Sep 2008 20:27
- 16
- Lokalisering: Vikhammer
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
Re: jeg høreer en rar sterk pippe lyd! hva kan det være?!
For meg høres det mere ut som du har fått øresus. Det finnes mange som er plaget med øresus om dagene! Les denne linken og sje om du har noen av de symptomene:maarnie skrev:jeg hører en pippe lyd i huet mit vær dag og jeg vet ikke koffor kan noen svare meg det begyner og bli irriterende jeg har hat det i mange år snart! fortel meg hav det kan være! please fortel meg det så fort som mulig
http://www.helsenett.no/index.php?optio ... &Itemid=57
Antall ord: 95
Hi, I'am Fox Mulder!
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 23 Aug 2008 02:46
- 16
- Har takket: 1 gang
Det kan vere tinnitus: http://no.wikipedia.org/wiki/Tinnitusmaarnie skrev:jeg hører en pippe lyd i huet mit vær dag og jeg vet ikke koffor kan noen svare meg det begyner og bli irriterende jeg har hat det i mange år snart! fortel meg hav det kan være! please fortel meg det så fort som mulig
Jeg har hatt det så lenge jeg kan huske, jeg hadde ofte øreverk som barn, og det kan vere en årsak. Jeg lå ofte våken i flere timer før jeg fikk sove, forde jeg iriterte meg over øresusen. Da kan det hjelpe å sette på noe rolig musikk, som vil fungere som en motlyd til øresusen og kanskje gjøre det lettere å sove. Jeg opplever en forverring hvis jeg har vert utsatt for høye lyder, fx på en konsert.
Siden det finnes få behandlingsmetoder får å få slutt på øresusen, lønner det seg å lære seg å leve med det. Jeg har hørt om kurs som blir holdt, med det formålet. Om øresusen plager deg veldig, vil jeg anbefale deg å snakke med din fastlege om dette.
Antall ord: 191
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2005 23:43
- 19
- Lokalisering: Skogly
HJEMSØKTE STEDER, GJENFERD OG ÅNDER
Antall ord: 6
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Skjønner du ikke at det er en klebeånd som sitter på skulderen hans/hennes og plystrer?Baronen skrev:HJEMSØKTE STEDER, GJENFERD OG ÅNDER
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Jan 2007 15:17
- 17
- Lokalisering: Norge
Akkurat det jeg tenkte å! For et sammentreff!TheMartine skrev:Skjønner du ikke at det er en klebeånd som sitter på skulderen hans/hennes og plystrer?Baronen skrev:HJEMSØKTE STEDER, GJENFERD OG ÅNDER
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Aug 2008 04:15
- 16
- Lokalisering: Oslo
tmaarnie skrev:jeg hører en pippe lyd i huet mit vær dag og jeg vet ikke koffor kan noen svare meg det begyner og bli irriterende jeg har hat det i mange år snart! fortel meg hav det kan være! please fortel meg det så fort som mulig
Det du snakker om er helt normalt, jeg opplever det selv hvis det er helt stille og jeg ligger i senga å ikke får sove f.eks. Da er det akkuratt som at hele hodet piper og lyden blir bare mer og mer intens etter hvor mye jeg hører etter den. Trikset er å ikke fokusere på lyden, ikke tenk på den.. Sett på litt lav musikk i bakgrunnen, da forsvinner lyden fordi du fokuserer på annen lyd. Dette medfører igjen at du glemmer lyden og den forsvinner og du slipper å tenke på det. God natt
Antall ord: 149
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Aug 2008 21:54
- 16
- Lokalisering: ja hvem vet
ta på deg foliehattmaarnie skrev:jeg hører en pippe lyd i huet mit vær dag og jeg vet ikke koffor kan noen svare meg det begyner og bli irriterende jeg har hat det i mange år snart! fortel meg hav det kan være! please fortel meg det så fort som mulig
Antall ord: 55
Guff har konkuranser med kinobiletter som premie.
Hide post links |
Hold deg unna hattene - Faktisk kan de gjøre vondt værre, i forhold til hva det er ment for å beskytte mot.
Har du opplevd andre ting enn disse lydene? F.eks sett ting?
Har du opplevd andre ting enn disse lydene? F.eks sett ting?
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Er nok ikke ufo som prøver og kontakte KB, regner med at det var det du ville frem til :mozilla_wink:
Antall ord: 22
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |