Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHuset mitt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
nete89
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Sep 2008 14:10
16

Huset mitt

Innlegg av nete89 »

Hei :mozilla_smile:

Lillesøsteren min mener bestemt det er noe i huset vårt. Hun er 16 år. Og hun mener hun kan se og føle ting. Hun har opplevd flere ting, spesielt inne på hennes rom hvor ting har flyttet på seg, dører har gått opp, lyset skrur seg på og har følt ting fysisk. Det er også spesielt rundt sengen hun føler en slags følelse av at noen er der.

Jeg har i grunn ikke opplevd noe, annet enn en natt da jeg var lys våken og hørte tydelige skritt utenfor i gangen, men ingen var oppe og gikk.

Jeg er åpen for sånne ting som gjenferd eller hva man skal kalle det, men vil aller helst ikke oppleve noe selv, for dette skremmer meg!

Så her om dagen var en venn av familien på besøk. Hun driver med healing og sånt slags, og hun er kjent innen dette feltet. Hun har snakket med søsteren min, og hun sa at hun kunne føle en kvinnelig energi på hennes rom. Og det er det søsteren min har snakket om også.

Det jeg ikke skjønner er hvordan hun kan se og føle ting, og jeg ikke? Og hun som har vært her, har snakket om at alle har en ”hjelper”. Hva vil det si, og er det en person man har en tilknytning til? Jeg har ingen i familien som har blitt borte for oss, eller som jeg har hatt noen tilknytning til. Huset er bygd på 60-tallet, og det har bare bodd en dame her før oss, men hun lever fortsatt. Eneste er at hun hadde en mann, men han er borte.

Det som også er litt ekkelt eller skremmende er at jeg hadde rom der hun har rom nå. Hvis det er som hun sier at det en energi der, ville den energien vært der mens jeg hadde rom der, eller kan det være en energi som har knyttet seg til søsteren min?

Fint om noen ville tatt seg tid til å svare meg, eller fortelle meg hva dere tror :mozilla_smile:

^^
Antall ord: 366

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Rexann91

Innlegg av Rexann91 »

Er nok en dame som går igjen ja. du kan jo prøve å bare snakke ut i rommet til henne å si at hun skal slutte å forstyrre dere. Hvis det ikke hjelper må du nok betale litt for et medium til å hjelpe dere med å få henne til å forsville totalt.
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

ta også gå på rommet, sett deg med ett lys forran deg, så spør du ut: "er det noen her?"
og om ikke noe skjer så spør du: "om du er her, slokk lyset"

av og til skal det være nok til og bevise att det er noe på rommet!
ta med søstren din om du gjør noe!
Antall ord: 63
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nete89
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Sep 2008 14:10
16

Innlegg av nete89 »

Ja, går vel an å prøve på det i så fall..

:mozilla_smile:
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

nete89 skrev:Ja, går vel an å prøve på det i så fall..

:mozilla_smile:
wheey :D
Antall ord: 17
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links