Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
heh, ja ikkesant=) litt rart at en side som denne ikke har hatt mer oppslag om en så spesiell anledning(om informasjonen rundt datoen viser seg å være sann da så klart;) )
Antall ord: 32
There he goes. One of God's own prototypes. Too weird to live and too rare to die.
Charlie-O skrev:heh, ja ikkesant=) litt rart at en side som denne ikke har hatt mer oppslag om en så spesiell anledning(om informasjonen rundt datoen viser seg å være sann da så klart;) )
Akasha memoria skrev:For å vere helt ærlig så kan jeg BANNE på at dette ikke kommer til å skje. Men blir spennende å følge med fordet. Se hvor mange galninger som samler seg på fjelltoppene med bannere der det står "welcome ailiens"
Uff, ja...ser det for meg. Får håpe "galningene" får rett denne gangen da. At det faktisk dukker opp noen aliens i fete skip med høy "blingfaktor"!
Antall ord: 73
Hvem som helst kan være hvem som helst (Terningmannen)
Sol@ngelica skrev:Håper noen drar for å ta et bilde av de som venter forgjeves, det hadde vært dagens latter.
Tror den kan brukes i flere år den vitsen der jeg.
Har et bra kamera, så jeg skal nok få bra bilder av alien i romskipet
Antall ord: 48
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
- 14 Oktober er den offisielle 1.vinterdag
- Kald og surt
- Finanskrisen forverrer seg
- Obama leder da med "bare" 3 poeng overfor McCain
- mørket faller på ca kl.18.30
- og det er kun 16 dager igjen til min 40årsdag..
Desverre, ingen UFO vil vise seg for allmenheten i 3 dager..
Beklager at jeg forutså dette, jeg vil nok knuse mange visjoner med min spådom..
For da lyver de... for det som skjer 14. oktober i Norge, kan godt skje den 13. oktober i USA. Eventuelt 15. oktober for noen, det som skjer den 14.
Samme gjelder 21.12.2012.
Hvis denne datoen er så jævla universal, hvordan forklarer dere da dette numerologiske mesterverket? Det er tidssoner og forskjeller og slikt, vet dere.
Antall ord: 70
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her