Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHar alle sin egen skytsverge / engel

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

GJest

Innlegg av GJest »

Jeg drømmte en ganske tydelig og innlevende drøm om en engel, rett før jeg skulle ut i praksis. Nå er jeg ferdig utdannet innenfor sosial arbeid. Og tror det er -meningen- at jeg skal hjelpe folk. Hjelp og støtte, på måter at folk for det bedre med seg selv.

Så er ganske sikker på at utdannelsen er i riktig retning.
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Peaceful warrior
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 26 Sep 2008 00:35
16

Innlegg av Peaceful warrior »

Hehe ja det kunne vært kult=) Han karn her har sunn peiling på sånt noe: http://www.drwaynedyer.com/ Sikkert flere her som har vært borti han før
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 199
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Universet og våre guider/hjelpere snakker til oss igjennom drømmer, tanker og følelser.

Flaks og tilfeldigheter er ikke noe vi har, men noe som kommer til oss og som er et resultat av våre energier dvs tanker, ønsker.

Man MÅ nødvendigvis ikke kunne se dem eller snakke bevisst med dem mentalt - de er der uansett hva vi gjør/tenker.

Før jeg hadde gått mitt første Silva Ultramind kurs - hadde jeg flaks og trodde på tilfeldigheter, men etterpå - da vet jeg at det er et resultat av: Du får det du ber om og det du sender ut, får du tilbake.
:mozilla_innocent: :mozilla_cool:
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links