Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDrept av gjenferd/spøkelse

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
paranormalt
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Nov 2006 20:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: mjøndalen

Drept av gjenferd/spøkelse

Innlegg av paranormalt »

Har tenkt litt, og lurer på om noen har hørt om noen har blitt drept av et gjenferd/spøkelse?
Hvis det finnes gjenferd, så syns jeg det er sannsynlig at mange burde blitt drept av dem,
siden det er så mange historier om fæle og farlige poltergeist feks. noen som har peil?
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Re: Drept av gjenferd/spøkelse

Innlegg av Mantropolix »

paranormalt skrev:Har tenkt litt, og lurer på om noen har hørt om noen har blitt drept av et gjenferd/spøkelse?
Hvis det finnes gjenferd, så syns jeg det er sannsynlig at mange burde blitt drept av dem,
siden det er så mange historier om fæle og farlige poltergeist feks. noen som har peil?
En tidligere venn av meg jeg traff på folkehøyskole , begynte selv og exprimentere med ouija brett alene slik jeg gjorde etter vi ble ferdig på fhs.Etter 3 år rinkte han meg og fortale om besettelser og faenskap , jeg fortalte at jeg slet selv , vi delte historiene våre.
3 år etter på ringer en annen venn av meg of fortalte , at han var død.Da skjønte jeg at det han hadde kontaktet hadde tatt livet av ham og måtte ha besatt ham.Jeg fikk greie på at han hadde lakt seg inn selv på sykriatisk fordi han ikke oerket mere ting som plaget ham.
Fikk tilslutt greie på at han hadde kastet seg utfor en bro.Det grøss gjennom meg da jeg hørte dette.For denna vennen jeg fikk greie på dette av visste at han begynte med dette faenskapet på samme tid som meg og etter historier han fortalte meg da han levde og ting jeg selv opplevde så er det ikke noe tvil i meg at det var ånder som hadde besatt han og drept han. For jeg kjente denna gutten godt og etter min erfaring elsket han livet og han var alltid godt humør. så det som kom på det brette tok nesten livet av meg oxo men jeg lever heldigvis og klarte komme ut av det, men det var så vidt det tok meg oxo til graven. Det finnes mennesker som har rotet med slike ting som har tatt livet sitt og blitt gale.At ånden har tatt over vedkommende osv og ødelakt så mye inni syken din at man til slutt tar livet sitt for og slippe terroren man lever med vær dag av angrep.
synes ikke dette er noe serlig snakke om , men siden det kom opp ville jeg dele det for og få folk til kansje tenkte seg om før di rotere med spiritisme .
Dere får tro hva dere vil om det jeg skrev , det er helt opp til dere selv.
Enten tror dere eller så tror dere ikke , det får være opp til en og en vær.
dette er første gangen jeg nevnt dette til noen.Ellers har jeg hatt det for meg selv og prøvd glemme det , men slikt klarer man ikke glemme . Dette jeg forteller er egentlig ikke
noe nytt fenomen med bruk av ouija brett , er flere som har fortalt lignende saker på internet om du leiter litt.
Antall ord: 472

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
paranormalt
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Nov 2006 20:41
18
Lokalisering: mjøndalen

Innlegg av paranormalt »

Kan hende det klikka for han og eller? Sånn psykisk klikk? Tenkte mere på om noen hadde fått en lysestake feks knust hode så man strøyk med. Eller kastet murstein på. hva som helst.
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

paranormalt skrev:Kan hende det klikka for han og eller? Sånn psykisk klikk? Tenkte mere på om noen hadde fått en lysestake feks knust hode så man strøyk med. Eller kastet murstein på. hva som helst.
Ja Det klikka for han og det var åndene som fikk ham til og knekke , di knakk ham som di åndene jeg fikk kontakt med knakk meg helt.Men jeg holdt motet oppe med be og sloss og tårer.For jeg ville leve , jeg ville overvinne dette, jeg ville ikke dø.Jeg hadde så mye leve for.
jeg fikk lyst til gjøre gode ting med andre,hjelpe di.gi kjerlighet så godt jeg kunne til alle.
Dette gjorde dem svakere på den måten at andre ånder somm var av lyset fikk øynene opp for meg.Jeg fikk til slutt den hjelpen jeg trenkte og jeg fikk den hjelpen i siste sekund.
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Yvain el FuchsiaS
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Apr 2006 13:54
18

Innlegg av Yvain el FuchsiaS »

Matropolix: Hva var det du opplevde da?
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

Kan jo tenke deg f.eks Eksorsisme.

Anneliese Michel var jo en tysk jente som ble besatt av demoner, hitler, stalin, lucifer med fler! Hun døde jo av sult, alt hun spiste kom jo ut av henne igjen iform av grønt spy.
Er flere som får stemmer i hodet av demoner o.l etter og ha lekt seg me sånn Oijua brett, som sier att de skal komme til dem, eller de hører stemmer av slekninger som roper: "hopp fra brua, ta kniven, kutt deg selv".

^^er bare noe og tenke over før en skal holde på med sånn Oijua brett.
Antall ord: 108
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

luume skrev:Matropolix: Hva var det du opplevde da?
jeg har skrevet om mine opplevelser på eldre linker her.
Jeg orker ikke skrive dette flere ganger en jeg gjort men noe var for eks.
Mørke skygger,flasker som suste igjennom rommet og traff meg,tanker som ikke var mine,
Kvele tak,stemmer,latter,banking i veggen.Brekt ribbein av at en golfkølle suste igjennom rommet.drikke glass som sprakk opp av seg selv og dannet forkjellige merkelige fasonger som en V og så ut som det var skjert ut med en sveise flamme.Vokner mitt på natten og ser i mørket at det ligger noe som ikke er menskelig i sengen min da jeg skal snu meg , noe mørkt som ser ut som man har en plateaktisk rustning som kropp.Lukt som minner om noe som stinker død. Merker at du kan kjenne hender som tar på deg på ryggen som om det skulle vært en person der men det kjennes iskaldt ut.Muskel spasmer som pluteslig kommer av seg selv.føles som noen rykker i bena dine. klemme tak rundt magen. etc...
Antall ord: 190

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av KetMas »

Mantropolix skrev:
Mørke skygger,flasker som suste igjennom rommet og traff meg,tanker som ikke var mine,
Kvele tak,stemmer,latter,banking i veggen.Brekt ribbein av at en golfkølle suste igjennom rommet.drikke glass som sprakk opp av seg selv og dannet forkjellige merkelige fasonger som en V og så ut som det var skjert ut med en sveise flamme.Vokner mitt på natten og ser i mørket at det ligger noe som ikke er menskelig i sengen min da jeg skal snu meg , noe mørkt som ser ut som man har en plateaktisk rustning som kropp.Lukt som minner om noe som stinker død. Merker at du kan kjenne hender som tar på deg på ryggen som om det skulle vært en person der men det kjennes iskaldt ut.Muskel spasmer som pluteslig kommer av seg selv.føles som noen rykker i bena dine. klemme tak rundt magen. etc...
trur du bør prøve å sende personen dere prøvde og mane fram via ouija brettet tilbake igjen. Om dere blir plaget pga dere har holdt på med det, så er det fordi dere ikke har klart og lukka det ordentlig. Det vill si det fortsatt er en åpen passasje mellom de dødes værden og vår værden via deg! Du må prøve og få stengt den passasjen igjen. Hvordan, vet jeg ikke. Men har lest det skal være mulig og fjærne eventuelle plager via ouija brettene!
Antall ord: 286
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

Mr.Mulder skrev:
Mantropolix skrev:
trur du bør prøve å sende personen dere prøvde og mane fram via ouija brettet tilbake igjen. Om dere blir plaget pga dere har holdt på med det, så er det fordi dere ikke har klart og lukka det ordentlig. Det vill si det fortsatt er en åpen passasje mellom de dødes værden og vår værden via deg! Du må prøve og få stengt den passasjen igjen. Hvordan, vet jeg ikke. Men har lest det skal være mulig og fjærne eventuelle plager via ouija brettene!
Jeg har det ikke slik lengre , men jeg levde slik i 5-6 år . Har vært fri i 2 år nå og jeg satt med dette alene da jeg prøvde. og etter første gangen var det gjort da planchetten begynte bevege seg.Etter det brøt helvette løs.
Antall ord: 341

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av KetMas »

Good, det her burde vell vært en lære penge til alle som vill holde på med slike brett!
er så utrolig mange som vill prøve ut, er nyskjerrige på slike brett. men jeg advarer dere.
Ikke gjør d, dere kommer til og angre uansett!
Antall ord: 48
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
ghostrecons009
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2008 23:58
16

Innlegg av ghostrecons009 »

skal si. det er en gang noen har blitt drept.... de sies at de innbiller seg fæle ting... og dreper seg selv... for eksempel jeg holdte på og kutte armen min av meg for de jeg innbillet meg noe.... men jeg tror det er sånn ivertfall =P~
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Minnet
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2008 15:29
16

Innlegg av Minnet »

Til tross for allt det fæle du har opplevd matropolix, så er det fint at du forteller og advarer alle som vil prøve oujija brett, kansje det er en del av "meningen" med live ditt.. å forhindre andre å ta kontakt med ånder.. =)
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links