Hei.
Jeg er ny i dette forumet, å laget meg bruker etter et par rare opplevelser.
første: dette var for 3-4 år siden i jule tiden, så jeg sov ikke på mitt rom. Ei natt våknet av en eller annen grunn og så ut over rommet, og der ser jeg en man som står og ser på meg, jeg kan si så mye at han var en litt kraftig bygd kar, og han var ikke kanskje i 30 årene. Det som skjer er at jeg friker litt ut, så jeg legger meg ned igjen og lukker øynene en liten stund, så ser jeg en gang til å der står han fremdeles, å så friker jeg enda mere ut så jeg slår på lyset, og da er han borte.
andre: Dette skjedde faktisk i går natt, jeg legger meg ned for å sove, men så får jeg en liten prikke følelse i foten, kan beskrives som om at noen pusket meg. jeg irriterer meg litt over det for det begynte å klø litt å. så åpner jeg øynene og der ser jeg en skikkelse/skygge av en person, ganske lik i kroppsbygning som den første, men det er bare en uklar skygge tenker jeg, men så ser jeg øyne til denne skikkelsen, og de øyne har jeg sett tidligere i vinter i samme rom, men da så jeg bare øyne. jeg trudde første gangen at det var bare skygger i rommet, men jeg friker litt ut her å, så jeg går ut av rommet for å få rensket disse tankene, etter en liten stund går jeg å legger meg igjen, å så etter en kort stund kjenner jeg en hand på baksiden av hodet mitt. så jeg beveger litt på hodet å da blir det borte.
det jeg lurer på er om jeg er på tur til å bli gal, eller er det en person i huset mitt?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spøkelse
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Sep 2008 00:02
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Narvik
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Oooho, jeg skjønner at du friker ut, jøje meg! O.o
Om du er på vei til å bli gal, eller ikke, kan ikke jeg diagnostisere. Men jeg synes du skal prøve å kommunisere med "det" neste gang du tror du har besøk. Snakk litt ut i løse luften, spør hvem det er, hva han vil eller noe sånt. Så kanskje du får svar, hvem vet? =)
Om du er på vei til å bli gal, eller ikke, kan ikke jeg diagnostisere. Men jeg synes du skal prøve å kommunisere med "det" neste gang du tror du har besøk. Snakk litt ut i løse luften, spør hvem det er, hva han vil eller noe sånt. Så kanskje du får svar, hvem vet? =)
Antall ord: 72
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |