Healing og annen alternativ medisinVarme hender....

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Carmane
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Sep 2008 11:40
16

Varme hender....

Innlegg av Carmane »

Jeg har oftere og oftere de siste månedene merket en ekstrem og priklende varme i mine hender. Dette er ufattelig rart og spesielt. Jeg har når jeg har følt denne type energi lagt mine hender over de som jeg da hadde i nærheten. Kommentaren jeg da har fått er at dem nesten brenner og dem kan kjenne et voldsom varme som gjør veldig godt. Jeg kan ikke si noe om jeg har healende evner, til det har jeg ikke kunnskaper om, men jeg veit og har en følelse av at andre får det veldig bra når jeg legger hånda mi over dem. Det skal merkes at jeg ikke legger hånda min direkte på personen, men noen cm over kroppen. Så dere som føler en slik varme i hendene, tenk på at dere faktisk kan gjøre noen andre noe godt.

Noen som kan si noe om hva dette kan være?
Antall ord: 163
Ha en strålende dag :-)

Carmane

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Re: Varme hender....

Innlegg av Mantropolix »

Carmane skrev:Jeg har oftere og oftere de siste månedene merket en ekstrem og priklende varme i mine hender. Dette er ufattelig rart og spesielt. Jeg har når jeg har følt denne type energi lagt mine hender over de som jeg da hadde i nærheten. Kommentaren jeg da har fått er at dem nesten brenner og dem kan kjenne et voldsom varme som gjør veldig godt. Jeg kan ikke si noe om jeg har healende evner, til det har jeg ikke kunnskaper om, men jeg veit og har en følelse av at andre får det veldig bra når jeg legger hånda mi over dem. Det skal merkes at jeg ikke legger hånda min direkte på personen, men noen cm over kroppen. Så dere som føler en slik varme i hendene, tenk på at dere faktisk kan gjøre noen andre noe godt.

Etter det jeg leser ovenfor sier jeg , kom deg på healing kurs. for du har definitift fått denne gaven av gud.
Antall ord: 187

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Varme hender....

Innlegg av Dj_Devil »

Carmane skrev:Jeg har oftere og oftere de siste månedene merket en ekstrem og priklende varme i mine hender. Dette er ufattelig rart og spesielt. Jeg har når jeg har følt denne type energi lagt mine hender over de som jeg da hadde i nærheten. Kommentaren jeg da har fått er at dem nesten brenner og dem kan kjenne et voldsom varme som gjør veldig godt. Jeg kan ikke si noe om jeg har healende evner, til det har jeg ikke kunnskaper om, men jeg veit og har en følelse av at andre får det veldig bra når jeg legger hånda mi over dem. Det skal merkes at jeg ikke legger hånda min direkte på personen, men noen cm over kroppen. Så dere som føler en slik varme i hendene, tenk på at dere faktisk kan gjøre noen andre noe godt.

Det er nokk noe som eg kaller en ukontrolert healing energi stråling..
Litt som å ha en spring å vannet renner fritt hele tiden.
Det du kan prøve på er å kontrolere energien ved å øve deg med å lage "pci baller"
Søk litt på forumet å bruk litt tid på søkingen (siden det er en del tråder fortiden som er litt tullete) Eg har skrevet en seriøs oppskrift som skal være mulig å finne igjen.
men hovedsaklig så er det å lære deg å kontrolere prikkingen og varmen.

For selv så vet eg hvor plagsom den varmen er\kan være.
Har hatt folk ta på hendene mine å sakt eg er kald. Men eg føler eg koker.
Har også hatt folk som ikke har klart å holde meg i handa fordi di sitter med følelsen av å holde over en levende flamme.

Så hadde eg vert deg hadde eg defenitift søkt litt på nette anngående healing.
Kursing vil eg ikke anbefale deg siden det er så mange juksemakere der ute.
Men søking litt å prøving å failing fungerer også utrulig bra..
Antall ord: 348
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Hei Carmane!

Jeg vil anbefale deg å lese boken "Vekk din indre healer" av Eric Pearl.
Den gjorde ihvertfall så ting fallt litt på plass for min del.

Velkommen til Para, forresten :mozilla_smile:

Mvh Lilja
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

Lilja skrev:Hei Carmane!

Jeg vil anbefale deg å lese boken "Vekk din indre healer" av Eric Pearl.
Den gjorde ihvertfall så ting fallt litt på plass for min del.

Velkommen til Para, forresten :mozilla_smile:

Mvh Lilja
syntes du den boka var bra? leste den nå nylig, og følte igrunn jeg bare hadde trengt å lese de siste kapitlene i boka, fordi syntes ikke hans healer reise var så interresang..
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Jeg hadde ikke anbefalt den hvis jeg ikke syntes den var bra :mozilla_wink:
Men det er smak og behag, som med alt annet.

Tar gjerne imot tips om du vet om andre bøker som du mener er bedre!

Mvh Lilja
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jonette<3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2006 19:00
18
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: Fetsund

Innlegg av Jonette<3 »

hei:D skulle akkurat til å skrive innlegg selv, jeg også har fått det der med å bli kjempe varm i hendene og når ejg legger dem på magen hvis jeg har vondt så hjelper det virkelig. alt jeg tar på blir liksom litt bedre da, tror dere dette kan være noe?
:)
Antall ord: 53
There's more between heaven and earth

Ida Jonette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

Jonette<3 skrev:hei:D skulle akkurat til å skrive innlegg selv, jeg også har fått det der med å bli kjempe varm i hendene og når ejg legger dem på magen hvis jeg har vondt så hjelper det virkelig. alt jeg tar på blir liksom litt bedre da, tror dere dette kan være noe?
:)
Hvorfor skulle det ikke det ?

Noen vil si nei og andre vil si ja for vi har alle vår oppfatning av ting så om du skal høre på alle som sier ja og nei så blr du ikke noe klokere på om det er noe eller ikke.
Jeg foreslår at du lukker øynene dine og mediterer på det spørsmålet om det er noe eller ikke. Kanskje du får svar fra ditt høyere jeg , din indre stemme. Jeg er tror at det er noe så da vet du det. Men prøv meditere på spørmålet. Jeg har funnet ut at det avogtil har hjulpet meg med og få svar på ting.
Antall ord: 175

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Jeg har det ofte også! Men jeg har vel egentlig ikke tenkt så mye på hva det kan være. Dessuten kan jeg kontrolere det jeg kan velge når hendene mine skal bli varm og normal igjen...Hva skal jeg gjøre med dette egentlig?
Antall ord: 46
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Carmane
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Sep 2008 11:40
16

Innlegg av Carmane »

Takker for mange fine svar. Skal absolutt sjekke ut mer om det med healing :-) Er godt å vite at der er flere som tar dette seriøst, og som ikke tuller det bort!!
Antall ord: 32
Ha en strålende dag :-)

Carmane

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Minnet
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2008 15:29
16

Innlegg av Minnet »

Kan healing varme folk over nettet?

Rett etter at en i klassen døde, så har jeg følt meg så kald..
Fryser konstant, det har vart i flere uker nå.. nermest en måned..
Det er så irriterende!
=)
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links