Dette skjedde i går kveld. Jeg var gått og lagt meg, det var ganske seint, men jeg fikk ikke sove og var lys våken. Etter hvert begynte jeg og føle at det var noe i rommet. Dette er slikt som ganske sjeldent skjer meg, og når det skjer synes jeg det er kjempe gøy. Så jeg oppmuntret "det som var i rommet" til å vise seg for meg og slik holdt jeg på en stund. Plutselig kom det sånn "mobil-stråle-lyd" i radioen min, som var avslått på nattbordet mitt. Ok, dette VET jeg kan være noe annet, men etter en liten stund slo radioen den seg på! :mozilla_surprised: Gjett om jeg kvapp, for det hadde vært så stille i rommet og dette har aldri skjedd før. Radioen er faktisk veldig ny.
Men jaja, jeg synes jo dette var kjempe gøy, så jeg oppmutret "det som var i rommet" å fortsette slik, og vise seg, gi fra seg et tegn osv. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men jeg følte så sterkt at noe ånderlig var til stede. Jeg spurte om "det som var i rommet" kunne gjøre slik at jeg kunne føle på kroppen at det var der (kriblinger, prikkinger osv) og etter en liten stund ble hånden min helt stiv og det var som at lufttrykket akkurat rundt hånden min forandret seg og det begynte å krible noe grusomt pluss at jeg hadde problemer med å bevege den. Dere tenker sikkert at hånden "sovnet", men jeg hadde ikke ligget i ro med hånden lenge.
En annen ting som skjedde var at jeg stadig så noe som fløy rundt i rommet, små skygger fra et eller annet. Det lignet på flakking fra stearin lys bare at det forsvant så fort at jeg fikk ikke sett hva det var, noe kunne kanskje ligne på slags "orber" faktisk. Vi bor ganske langt ut på landet og der blir det stappmørk og det kan ikke komme noen lys utenfra (utenom månen, men den lager jo ikke bevegelige skygger.) Under hele opplevelsen var jeg UTROLIG varm, det hjalp ikke å ligge oppå dynen en gang. Litt rart for jeg trodde ånder var kalde. Derfor tenkte jeg det kunne være noe annet, kanskje hjelperne mine? Er det noen som vet? Finner det ånder som er varme også?
En ting til. Radioen fortsatte å lage rare lave lyder, som om den hadde forstyrrelser eller noe, mobilen var ikke i nærheten av den en gang bare så det er sagt.
Jeg er 100% på at det var noen i rommet, men jeg vet ikke hva. Er det noen som har peiling?
PS: Jeg vil helst ikke diskutere om det jeg har opplevd er innbilning eller ikke, for det var det ikke.
På forhånd takk for svar
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjelperne mine?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Hjelperne mine?
Antall ord: 484
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
jeg har ikke så mye peiling på sånt,men syns denne historien var veldig spennende,å jeg tviler ikke ett sekund på det du sier :mozilla_smile:
jeg tenker kanskje,siden du var varm,at det var gode ånder,å at kalde er onde..men ikke vet jeg
men håper på flere historier fra deg
jeg tenker kanskje,siden du var varm,at det var gode ånder,å at kalde er onde..men ikke vet jeg
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Hei, takk da Jeg håper også på mer historier fra meg selv og, jeg synes slike opplevelser er så gøye, hihi.momsegullet skrev:jeg har ikke så mye peiling på sånt,men syns denne historien var veldig spennende,å jeg tviler ikke ett sekund på det du sier :mozilla_smile:
Jeg tror egentlig ikke på ondskap, bare uvitenhet. Men who knows? Man kan jo ikke være helt sikker på sånne ting
Antall ord: 103
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
nei man kan ikke det..spøker hos veninna mi,å jeg opplevde noe veldig uhyggelig..å jeg er ganske redd når jeg er der..veninna mi har også opplevd ting der..men ingen av de andre som bor der..hehe..
Antall ord: 40
Hide post links |