Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderOverbevis meg

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
izabel

Re: Overbevis meg

Innlegg av izabel »

paranormalt skrev:Til dere som "vet" det finnes gjenferd og spøkelser. Jeg ønsker at dere skal komme med noe konkret som får overbevist sånn en som meg. Jeg har sett en hel haug med filmsnutter og bilder, men det holder bare ikke for meg. Jeg er ikke troende :D så sett i gang. Jeg venter spent på svar.
Kan du ikke overbevise deg selv? Du kan prøve deg som transemedium. Da får du skikkelig nærkontakt med en ånd. Du ber ånden komme nærmere og nærmere, så ber du ånden om å komme helt inn. Ånden tar da over kroppen din. Det er viktig at ånden kommer sakte inn i deg ellers kan bli kvalm, få hjertebank, få prikkinger i kroppen. Når du har øvd på dette en stund, skal ånden tilslutt kunne snakke gjennom deg. Den tar over stemmebåndet ditt. Jeg har en meditasjonsteknikk på dette hvis du vil prøve :mozilla_wink:
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Kan bare se 2 orber
Antall ord: 5
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
paranormalt
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Nov 2006 20:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: mjøndalen

Innlegg av paranormalt »

Hvordan er den teknikken da? Hørtes spennende ut. Klarer jeg det alene?
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Eaglespirit skrev:Kan bare se 2 orber
To orber? I all verden, da. Jeg ser bare grums, jeg. Og grums kan man gjøre til hva man vil.
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

hvilket bilde snakker dere om?
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

TheMartine skrev:
Eaglespirit skrev:Kan bare se 2 orber
To orber? I all verden, da. Jeg ser bare grums, jeg. Og grums kan man gjøre til hva man vil.
Ja,Det er mye grums,men mener det er orber i den minste omringinga og den helt til høyre. Kan jo selvfølgelig være støv.
Antall ord: 58
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

momsegullet skrev:det er spøkelser det jeg har ringa rundt..det helt til høyre ser ut som en poltergeister,fra mitt synspunkt..
Beklager å skuffe deg, men det du har ringet rundt er bare en blanding av digitalstøy og uklare detaljer i rommet.

Hvordan kan du forresten si at "den ser ut som en poltergeist"? Har "poltergeist" noe spesielt utseende?
Antall ord: 62
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

jeg visste at ingen kommer til å tro meg uansett..så det var bare dumt å legge det ut :(
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Badger
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Sep 2008 13:06
16
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av Badger »

paranormalt skrev:Nei, Bare bullshit tror jeg.
Hva er forskjellen mellom å ikke tro eller ikke vite? Eller bruker vi begrepene feil her? Vi mennesker er faktisk ganske små her vi trasker rundt på denne planeten hvor vi har gjort oss til universets sentrum.

Jeg vil faktisk si at de som ikke tror bør heller si at "Nei, dette har vi ingen erfaring med, så vi vet ikke noe om dette". Å si at du ikke tror på noe som andre har opplevd er egentlig ganske arrogant. Å trekke et annet menneskets troverdighet i tvil basert på egen uvitenhet man ikke ønsker å erkjenne. Isteden hevder man å ha rett basert på hva? "Nei dette har jeg ikke opplevd, så dette eksisterer ikke".

Syns det blir litt for dumt jeg. Greit at vi sier til små barn at spøkelser ikke finnes - det er fordi de ikke skal bli redde for å sove alene. Og barnelærdommen er ofte "sannhet" også i voksen alder. Jeg har en kamerat som sier at hvis han skal tro på noe overnaturlig så må det bevises for han. Det skyldes at han ikke vet noe om dette og dermed har han ingen forutsetninger for å trekke på smilebåndet av hva jeg har opplevd.
Antall ord: 204

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

som sagt,så er det ikke bare jeg som har opplevd ting der..så vi vet i allefall at det spøker der..huset er over 50 år gammelt..så si hva dere vil,jeg vet hva jeg har opplevd..
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

momsegullet skrev:jeg visste at ingen kommer til å tro meg uansett..så det var bare dumt å legge det ut :(
Vel, du kan tro hva du vil, men nå har du fått forklaringen på hva bildet viser.

Om du liker å lure deg selv så er jeg enig; da var det dumt av deg å legge det ut ;)
Antall ord: 56
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

momsegullet skrev:jeg visste at ingen kommer til å tro meg uansett..så det var bare dumt å legge det ut :(
Jeg tror på din historie og hva du har opplevd men det bilde jeg så ser jeg ikke noe unormalt i.
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

neinei..skal prøve å få tatt et ordentlig bra et neste gang^^
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Sep 2007 16:29
17
Lokalisering: Vestlandet

Overbevise meg

Innlegg av M... »

Ja, hva skulle det se ut som? Hva vil du frem til m dette bildet?
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

bare glem det bilde alle sammen!
Antall ord: 6

Link:
BBcode: