Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Overbevis meg
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Nov 2006 20:41
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: mjøndalen
Overbevis meg
Til dere som "vet" det finnes gjenferd og spøkelser. Jeg ønsker at dere skal komme med noe konkret som får overbevist sånn en som meg. Jeg har sett en hel haug med filmsnutter og bilder, men det holder bare ikke for meg. Jeg er ikke troende så sett i gang. Jeg venter spent på svar.
Antall ord: 58
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Re: Overbevis meg
Det går ikke ann og overbevise en skeptiker bare med og forklare ting og vise bilder og filmer.paranormalt skrev:Til dere som "vet" det finnes gjenferd og spøkelser. Jeg ønsker at dere skal komme med noe konkret som får overbevist sånn en som meg. Jeg har sett en hel haug med filmsnutter og bilder, men det holder bare ikke for meg. Jeg er ikke troende så sett i gang. Jeg venter spent på svar.
Man må oppleve selv for og tro. Og vil man finne ut så må man søke. Det er den eneste medisin.Prøv ouija brett , Kom deg til et hjemmesøkt hus , Reis på kirkegårder med kamera og prøv evp , Oppsøk et medium og spørr om deg selv eller om og få kontakte noen avdøde og hør om det mediumet får fram av info stemmer , som bare du vet etc....
Antall ord: 157
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Syns hvertfall det er rart ingen har noe skikkelig å vise fram. En video eller et bilde som man skjønner er ekte. Ingenting har jeg funnet. Har og besøkt et hus mange ganger som det liksom skulle spøke, men ikke et eneste knirk å høre. Nei, Bare bullshit tror jeg.
Antall ord: 52
Hide post links |
jeg har et bilde med spøkelser på..mange som ikke tror på dette bilde,men jeg vet hva jeg ser,å vi vet det spøker der..det er hos ei veninde..men hvordan laster jeg opp bilde?
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ja, bra! Vet ikke hvordan man laster opp bilder her, men det skal gå ann. Tror og folk laster opp på noe som heter photobucket.com eller noe sånnt. Kult hvis du fikk det til.
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hehe, ja. Men ble nok ikke overbevist av det bilde akkurat. Hva er det bilde av egentlig? Veldig uklart det der. Hva er det inni ringene du har lagd?
Antall ord: 29
Hide post links |
vel det er ikke så mange som tror på meg,å det er litt fustrerende..jeg har selv opplevd noe veldig ubehagelig der..det er spøkelser det jeg har ringa rundt..det helt til høyre ser ut som en poltergeister,fra mitt synspunkt..
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hva opplevde du da? Hvis du vil skrive om det da.
Antall ord: 11
Hide post links |
jeg var på en jente kveld der,å jeg og to andre la oss sist..
vi dreiv å snakka om spøkelser å sånn,men kanskje ikke så lurt,hehe..
men uansett...når vi la oss,å jeg la meg under dyna,å skulle til å sove,så kjente jeg noen som pressa en finger mange ganger,ganske hardt,på armen min..jeg snudde meg opp for å se(egentlig var jeg redd for å se noe ekkelt),om det kanskje var noen av vennene mine,men alle lå å sov:S
vi dreiv å snakka om spøkelser å sånn,men kanskje ikke så lurt,hehe..
men uansett...når vi la oss,å jeg la meg under dyna,å skulle til å sove,så kjente jeg noen som pressa en finger mange ganger,ganske hardt,på armen min..jeg snudde meg opp for å se(egentlig var jeg redd for å se noe ekkelt),om det kanskje var noen av vennene mine,men alle lå å sov:S
Antall ord: 85
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hørtes ekkelt ut det der. Sikker på at du ikke bare var i en slags drømme tilstand da? Og fikk det for deg at det var et spøkelse siden dere hadde snakket om det tidligere på kvelden?
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
nei jeg var heelt fullstendig våken..fikk ikke sovet ett minutt etter det som skjedde..men det jeg går å lurer på er,hvorfor meg? å ingen av de andre? er jeg kanskje mer tilgjengelig for det? kanskje h*n prøvde å fortelle meg noe?
det er det ekleste jeg har opplevd der..veninna mi som bor der har også opplevd ubehagelige ting der..
det er det ekleste jeg har opplevd der..veninna mi som bor der har også opplevd ubehagelige ting der..
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Dette bildet har jeg sett før, og det viser jo fortsatt ingenting. Skjønner virkelig ikke hva det er du har ringet rundt. Hele bildet er diffust og uklart, så egentlig kan man innbille seg hva som helst når man ser det. Oi, er det George Bush som står i kroken der?
Antall ord: 55
Hide post links |